3 συμβουλές για αναζήτηση εργασίας με τη βοήθεια των social media
Αν χρησιμοποιείς τα social media προκειμένου να αναζητήσεις εργασία, τότε συνέχισε να διαβάζεις!

Η πανδημία του κορωνοϊού εκτός από τις καταστροφικές συνέπειες που έφερε στη δημόσια υγεία, είχε επιπτώσεις και στην οικονομία, καθώς πολλοί άνθρωποι έχασαν τη δουλειά τους ή κινδυνεύουν να τη χάσουν.

Ακόμη, πολλοί άνθρωποι, ιδιαίτερα νέοι και προσφάτως απόφοιτοι και απόφοιτες, που ήταν σε διαδικασία αναζήτησης εργασίας “βυθίστηκαν” σε μεγαλύτερη ανασφάλεια, αφού οι ευκαιρίες μειώθηκαν, ενώ η αναζήτηση εργασίας γίνεται ακόμη πιο ανταγωνιστική και έχει “μεταφερθεί” (σχεδόν) εξ ολοκλήρου στο διαδίκτυο.

Έτσι, σημαντικό ρόλο στην αναζήτηση δουλειάς παίζουν, πλέον, τα social media. Για αυτό το λόγο είναι σημαντικό όχι μόνο να δημιουργήσεις προφίλ σε διάφορες social media πλατφόρμες, αλλά να είσαι ενεργός/ενεργή και να προωθείς συστηματικά μία επαγγελματική εικόνα του εαυτού σου.

Για αυτό το λόγο ακολουθούν μερικές συμβουλές, οι οποίες θα σε βοηθήσουν να ανταπεξέλθεις στην online αναζήτηση εργασίας με την πολύτιμη βοήθεια των social media.

1. Κάτι για το LinkedIn

Αν αναζητάς εργασία, τότε θα πρέπει να έχεις δημιουργήσει ένα προφίλ στο LinkedIn, το οποίο θα πρέπει να είναι δομημένο σωστά. Αν δεν το έχεις κάνει, τότε πριν συνεχίσεις να διαβάζεις, θα πρέπει να δημιουργήσεις ένα προφίλ στο LinkedInαφού είναι η πιο “επαγγελματική” social media πλατφόρμα με πολλές ευκαιρίες δικτύωσης, αλλά και αναζήτησης δουλειάς.

Σε περίπτωση, όμως, που έχεις προφίλ στο LinkedIn και το χρησιμοποιείς έχουμε μία ακόμη συμβουλή για εσένα. Προσπάθησε να ακολουθείς συγκεκριμένες εταιρείες, που θα σε ενδιέφερε να δουλέψεις, ακόμη και αν το θεωρείς αδύνατο. Είναι ο ιδανικός τρόπος για να καταλάβεις πώς λειτουργούν οι συγκεκριμένες εταιρείας και, φυσικά, να ενημερωθείς εγκαίρως, όταν ανοίξουν κενές θέσεις.

Ακόμη, αν υπάρχει κάποιος/-α επαγγελματίας που σχετίζεται με τον κλάδο σου και θαυμάζεις, τότε πρόσθεσέ τον/την στο δίκτυό σου, αφού μπορείς να μάθεις πράγματα για τις εξελίξεις του κλάδου σου, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που επαγγελματίες και στελέχη κοινοποιούν κενές θέσεις εργασίας από την εταιρεία τους στο προφίλ τους.

2. Προβολή

Είτε μιλάμε για το LinkedIn, είτε για το Facebook, είτε για το Twitter, είτε για το Instagram, το θέμα είναι να χρησιμοποιείς τις πλατφόρμες προς όφελός σου. Αυτό δε συνεπάγεται να περνάς αμέτρητες ώρες στη δημιουργία μίας εικόνας και στην παρατήρηση άλλων επιτυχημένων προφίλ.

Αντιθέτως, αυτό σημαίνει ότι όση ώρα αποφασίσεις να αφιερώσεις στα προφίλ σου, θα πρέπει να προβάλεις τις ικανότητές σου, αυτά στα οποία είσαι καλός/καλή και τα επαγγελματικά σου ενδιαφέροντα. Μάλιστα, αν μιλάμε πιο συγκεκριμένα για το LinkedIn, τότε θα ήταν χρήσιμο να πάρεις και κάποια endorsements και references, τα οποία θα δώσουν μία πιο αξιόπιστη εικόνα στο προφίλ σου και κατ’ επέκταση σε εσένα ως επαγγελματία.

3. Social Tools

Στα social media, λοιπόν, έχει μεγάλη σημασία να είσαι παρών ή παρούσα σε σταθερή βάση. Επειδή πολλές φορές μέσα στη μέρα μπορεί να ξεχαστείς (άνθρωπος είσαι!) ή να μην ξέρεις τι ακριβώς να ανεβάσεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποια social tools, όπως το Hootsuite.

Με τη βοήθεια των συγκεκριμένων εργαλείων, μπορείς να προγραμματίσεις τις αναρτήσεις σου και να είσαι σίγουρος ή σίγουρη ότι θα ανέβουν στην ώρα τους. Επιπλέον, είτε επιλέξεις το Hootsuite είτε κάποιο άλλο εργαλείο, συνήθως σού προτείνονται τα καλύτερα hashatags, τα οποία μπορούν να δώσουν ένα “γερό boost” στα posts σου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Υπηρεσίες ένδυσης και υπόδησης

Όλοι οι τύποι εργασίας

23-01-2024

Αθήνα

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

06-03-2024

Αθήνα

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

 0 
 1 
  
 0 
 0