Σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της Netflix, Τed Sarandos, η δημοφιλής πλατφόρμα video streaming δεν σκοπεύει να προσθέσει αθλητικό περιεχόμενο στον κατάλογό του, αντίθετα με τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες -Amazon Prime Video, Apple TV, Google ΥοuTube TV, Disney ESPN-, οι οποίες έχουν ξεκινήσει πόλεμο προσφορών για την εξασφάλιση των δικαιωμάτων streaming τoυ Sunday Ticket του πρωταθλήματος NFL.
Σε ομιλία του στο “UBS Global TMT Conference” στη Νέα Υόρκη, ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix, υποστήριξε ότι οι ζωντανές μεταδόσεις αθλητικών γεγονότων δεν αποτελούν κατάλληλο προϊόν για το υπηρεσίες βίντεο ροής (streaming) και ότι είναι καταλληλότερες για τη συνδρομητική τηλεόραση.
«Δεν έχουμε δει κάποιο τρόπο όπου η ενοικίαση αθλητικών γεγονότων να εξασφαλίζει αύξηση των κερδών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα αλλάξει ποτέ αυτό», δήλωσε στο συνέδριο ο Ted Sarandos.
«Δεν είμαστε κατά των αθλητικών, είμαστε απλώς υπέρ του κέρδους«, ενώ δεν δίστασε να ισχυριστεί ότι το Netflix μπορεί να διπλασιαστεί σε μέγεθος, δηλαδή σε τζίρο, χωρίς αθλητικό περιεχόμενο. Μάλιστα, πρόσθεσε ότι το Netflix έχει ήδη πολύ μεγάλο κοινό και ότι το Squid Game το παρακολούθησαν τελικά περισσότερα από 165 εκατομμύρια νοικοκυριά, χωρίς να χρειάζεται lead-in από το Super Bowl.
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021
Αντίθετα, ο Ted Sarandos στρέφεται περισσότερο προς τις διαφημίσεις για να αυξήσει τα κέρδη της υπηρεσίας του και όπως απάντησε σε σχετική ερώτηση που του έγινε στο συνέδριο, εξετάζει το ενδεχόμενο να προσθέσει περισσότερα από ένα επίπεδα συνδρομής που να περιλαμβάνουν διαφημίσεις. Να σου θυμίσουμε εδώ ότι η πλατφόρμα ανακοίνωσε το πρώτο της πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις τον περασμένο Νοέμβριο, πακέτο το οποίο δεν έχει γίνει ακόμα διαθέσιμο στην χώρα μας.
Enjoy your Netflix experience exactly as it is today? Great! Nothing about the way you watch Netflix is going to change.
From November, Netflix will be available from $6.99 a month. Basic with Ads, Netflix’s new lower priced ad-supported plan. https://t.co/OjRfIkbXWs
— Netflix (@netflix) October 13, 2022
Σε κάθε περίπτωση το Netflix είναι υποχρεωμένο να εξελιχθεί, αφού αντιμετωπίζει πλέον τεράστιο ανταγωνισμό από υπηρεσίες όπως το HBO Max, το Disney+, το Apple TV και το Amazon Prime Video. Αλλωστε στις αρχές της χρονιάς, συγκεκριμένα τον περασμένο Απρίλιο, η εταιρεία βίωσε την πρώτη της σοβαρή οικονομική κρίση, καθώς ανακοίνωσε μείωση της συνδρομητικής βάσης κατά 200 χιλιάδες, αντί για αύξηση 2,5 εκατομμυρίων όπως περίμεναν οι αναλυτές, κάτι που οδήγησε την μετοχή της σε “ελεύθερη πτώση”, μεγαλύτερη του 35%. Ενώ ακόμα και σήμερα η μετοχή δεν έχει ανακάμψει πλήρως.
Τότε βέβαια ο έτερος CEO της εταιρείας, ο Reed Hastings, είχε κατηγορήσει το ίδιο το κοινό για αυτά τα αποτελέσματα, λέγοντας ότι υπάρχουν πάνω από 100 εκατομμύρια συνδρομητές που μοιράζονται αντικανονικά τους κωδικούς τους με συγγενείς και φίλους, και πως ο πόλεμος στην Ουκρανία στοίχισε πολύ στην πλατφόρμα, η οποία έχασε 700.000 συνδρομητές μετά την διακοπή της λειτουργίας της στη Ρωσία.
Love is sharing a password.
— Netflix (@netflix) March 10, 2017
Πάντως, το επόμενο στοίχημα για το Netflix είναι το live περιεχόμενο, καθώς όπως έχει δηλώσει η υπηρεσία θέλει να προσθέσει ζωντανές παραστάσεις, εστιάζοντας σε πρώτη φάση στην κωμωδία και στην μουσική. Μάλιστα έχουν γίνει ήδη οι δοκιμές και έχει στηθεί η υποδομή ώστε στις αρχές του 2023 να έχουμε την πρώτη ζωντανή παράσταση που θα προβληθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, με το νέο stand-up special που ετοιμάζει ο Chris Rock.
Δείτε ακόμα:
- Δύο χρόνια περιθώριο έχει η Apple για να προσθέσει USB-C στα iPhone
- Twitter Blue: Επιστρέφει ξανά η λειτουργία της υπηρεσίας
- To ΥouTube απέκτησε τα δικά του emotes
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
05-02-2024
Αθήνα
Logistics
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Κηφισιά