Όχι στα αθλητικά, ναι στις διαφημίσεις για το Netflix
Ο CEO της δημοφιλούς υπηρεσίας ξεκαθάρισε τη στρατηγική του.

Σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της Netflix, Τed Sarandos, η δημοφιλής πλατφόρμα video streaming δεν σκοπεύει να προσθέσει αθλητικό περιεχόμενο στον κατάλογό του, αντίθετα με τις ανταγωνιστικές υπηρεσίες -Amazon Prime Video, Apple TV, Google ΥοuTube TV, Disney ESPN-, οι οποίες έχουν ξεκινήσει πόλεμο προσφορών για την εξασφάλιση των δικαιωμάτων streaming τoυ Sunday Ticket του πρωταθλήματος NFL.

Σε ομιλία του στο “UBS Global TMT Conference” στη Νέα Υόρκη, ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix, υποστήριξε ότι οι ζωντανές μεταδόσεις αθλητικών γεγονότων δεν αποτελούν κατάλληλο προϊόν για το υπηρεσίες βίντεο ροής (streaming) και ότι είναι καταλληλότερες για τη συνδρομητική τηλεόραση.

«Δεν έχουμε δει κάποιο τρόπο όπου η ενοικίαση αθλητικών γεγονότων να εξασφαλίζει αύξηση των κερδών, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα αλλάξει ποτέ αυτό», δήλωσε στο συνέδριο ο Ted Sarandos.

«Δεν είμαστε κατά των αθλητικών, είμαστε απλώς υπέρ του κέρδους«, ενώ δεν δίστασε να ισχυριστεί ότι το Netflix μπορεί να διπλασιαστεί σε μέγεθος, δηλαδή σε τζίρο, χωρίς αθλητικό περιεχόμενο. Μάλιστα, πρόσθεσε ότι το Netflix έχει ήδη πολύ μεγάλο κοινό και ότι το Squid Game το παρακολούθησαν τελικά περισσότερα από 165 εκατομμύρια νοικοκυριά, χωρίς να χρειάζεται lead-in από το Super Bowl.

Αντίθετα, ο Ted Sarandos στρέφεται περισσότερο προς τις διαφημίσεις για να αυξήσει τα κέρδη της υπηρεσίας του και όπως απάντησε σε σχετική ερώτηση που του έγινε στο συνέδριο, εξετάζει το ενδεχόμενο να προσθέσει περισσότερα από ένα επίπεδα συνδρομής που να περιλαμβάνουν διαφημίσεις. Να σου θυμίσουμε εδώ ότι η πλατφόρμα ανακοίνωσε το πρώτο της πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις τον περασμένο Νοέμβριο, πακέτο το οποίο δεν έχει γίνει ακόμα διαθέσιμο στην χώρα μας.

Σε κάθε περίπτωση το Netflix είναι υποχρεωμένο να εξελιχθεί, αφού αντιμετωπίζει πλέον τεράστιο ανταγωνισμό από υπηρεσίες όπως το HBO Max, το Disney+, το Apple TV και το Amazon Prime Video. Αλλωστε στις αρχές της χρονιάς, συγκεκριμένα τον περασμένο Απρίλιο, η εταιρεία βίωσε την πρώτη της σοβαρή οικονομική κρίση, καθώς ανακοίνωσε μείωση της συνδρομητικής βάσης κατά 200 χιλιάδες, αντί για αύξηση 2,5 εκατομμυρίων όπως περίμεναν οι αναλυτές, κάτι που οδήγησε την μετοχή της σε “ελεύθερη πτώση”, μεγαλύτερη του 35%. Ενώ ακόμα και σήμερα η μετοχή δεν έχει ανακάμψει πλήρως.

Τότε βέβαια ο έτερος CEO της εταιρείας, ο Reed Hastings, είχε κατηγορήσει το ίδιο το κοινό για αυτά τα αποτελέσματα, λέγοντας ότι υπάρχουν πάνω από 100 εκατομμύρια συνδρομητές που μοιράζονται αντικανονικά τους κωδικούς τους με συγγενείς και φίλους, και πως ο πόλεμος στην Ουκρανία στοίχισε πολύ στην πλατφόρμα, η οποία έχασε 700.000 συνδρομητές μετά την διακοπή της λειτουργίας της στη Ρωσία.

Πάντως, το επόμενο στοίχημα για το Netflix είναι το live περιεχόμενο, καθώς όπως έχει δηλώσει η υπηρεσία θέλει να προσθέσει ζωντανές παραστάσεις, εστιάζοντας σε πρώτη φάση στην κωμωδία και στην μουσική. Μάλιστα έχουν γίνει ήδη οι δοκιμές και έχει στηθεί η υποδομή ώστε στις αρχές του 2023 να έχουμε την πρώτη ζωντανή παράσταση που θα προβληθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, με το νέο stand-up special που ετοιμάζει ο Chris Rock.

Δείτε ακόμα:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

05-02-2024

Αθήνα

Logistics

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Κηφισιά

⚽🏀 LIVE SCORES
09 Μαϊ. 2024
Ολυ
22:00
-
Ast
09 Μαϊ. 2024
Ατα
22:00
-
Oly

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;