Charles Leclerc και Ferrari: Ανάγκες, εντάσεις και προοπτικές
Η Scuderia είχε έναν πολύ άσχημο αγώνα στην Γαλλία και μάλλον η ώρα της συζήτησης για την «επόμενη μέρα» της ιταλικής ομάδας έφτασε…

Δεν χρειάζεται να πολυλογήσουμε για τα όσα έγιναν στο Grand Prix της Γαλλίας την Κυριακή που μας πέρασε. Ούτως ή άλλως γράφτηκαν σελίδες επί σελίδων και χύθηκαν τόνοι μελάνης (κυρίως ψηφιακής) για τα όσα έγιναν και μέλλει γενέσθαι στην ομάδα του Maranello. Και τα ερωτήματα συνεχίζουν να αναπαράγονται χωρίς να υπάρξει ίχνος απάντησης.

Ποια είναι η επόμενη μέρα στην ιταλική ομάδα; Έμαθαν κάτι από τον καταστροφικό αυτόν αγώνα; Θα παρθούν αποφάσεις για την καλύτερη μέριμνα -σε στρατηγικό κυρίως, αλλά και μηχανικό επίπεδο; Ποια θα είναι η αντίδραση των δύο πιλότων της Scuderia, οι οποίοι δέχονται τα άσχημα αποτελέσματα της κακής διαχείρισης μιας ομάδας, η οποία δεν έχει καμία δικαιολογία για να μην ηγείται και στα δύο πρωταθλήματα;

Αν ξεκινήσουμε από τη περίπτωση της απόσυρσης του Charles Leclerc στο Γαλλικό Grand Prix, θα πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε το γιατί η συγκεκριμένη απόσυρση είναι τόσο κρίσιμη για τον Μονεγάσκο αλλά και την ομάδα στο σύνολό της. Στην πρώτη του σεζόν σαν φαβορί ο Charles Leclerc, έχει βρεθεί 63 βαθμούς πίσω από τον έμπειρο, ταχύτατο και ήδη πρωταθλητή Max Verstappen, ένα ξεκίνημα μόνο ιδανικό άμα αναλογισθούμε ότι έχουμε φτάσει ήδη στα μισά της σεζόν, με το καλοκαιρινό διάλειμμα να είναι μόλις ένα Ουγγρικό Grand Prix μακριά. 63 βαθμοί οι οποίοι θα μπορούσαν να είναι πολύ λιγότεροι άμα σε κρίσιμες στιγμές η ιταλική ομάδα έπαιρνε καλύτερες αποφάσεις σε κρίσιμες στιγμές (με το μάλλον αποκορύφωμα να είναι η χείριστη απόφαση να βάλουν τον Charles Leclerc στα πιτ στο Grand Prix του Mονακό, έναν αγώνα που εύκολα να είχε στα χέρια του ο Leclerc). Η απόσυρση του στο Γαλλικό Grand Prix ήταν ίσως το αποκορύφωμα μιας σειράς κακών στιγμών τόσο για τον οδηγό όσο και για την ομάδα.

Προφανώς, δεν μιλάμε για περίπτερο όταν αναφερόμαστε στην Ferrari. Η ομάδα είναι ένας γιγαντιαίος συνδυασμός εργοστασίου/pit-box/μηχανικών και υπευθύνων στρατηγικής αλλά και της οικονομικής διαχείρισης στην οποία υποβλήθηκαν οι μεγαλύτερες ομάδες από φέτος και στο εξής από την FIA. Η τωρινή κατάσταση άρα είναι πολύ περίπλοκη για να την αποδώσουμε πλήρως με ένα: «Η Ferrari δεν ξέρει τι κάνει». Και θα ήταν άδικο να μειώσουμε τόσο πολύ τις προσπάθειες τόσων ατόμων στο εργοστάσιο, στα pit και στην στρατηγική (όσο παράξενες και ας είναι οι αποφάσεις της ανά ώρες), απλοποιώντας μια κατάσταση πολύ βαθύτερη από ότι φαίνεται.

Η Ferrari, μετά από 15 άτιτλα χρόνια και πολλές δυνατότητες να φτάσει κοντά στο «γλυκύ» πρώτο πρωτάθλημα στην εποχή των V6 Hybrid, είναι σε θέση όχι μόνο να κυνηγήσει νίκες αλλά και το καθαυτό πρωτάθλημα. Ή μάλλον πρωταθλήματα. Δεν έχει την πολυτέλεια να πετάει πόντους και νίκες ενάντια σε έναν αντίπαλο που εύκολα θα μαζέψει τα πεταμένη της Ferrari, είτε αυτός είναι η Red Bull ή η απόλυτα σταθερή στους πόντους και τα πόντιουμ Mercedes. Καλό θα ήταν να βάλουν το κεφάλι κάτω και πραγματικά να αναθεωρήσουν για το κατά πόσο θέλουν να ρισκάρουν καλά αποτελέσματα για το υπόλοιπο της σεζόν. Αυτά σε ότι αφορά την ομάδα σαν ομάδα, γιατί πρέπει να δούμε και την πλευρά του Leclerc.

Ο Charles Leclerc έχει ανάγκη ένα μονοθέσιο αρκετά καλό ώστε να του παρέχει νίκες και podiums. Και το έχει, ας είμαστε ειλικρινείς. Η φετινή Ferrari είναι το πιο ισχυρό μονοθέσιο στο grid, πολλές φορές ακόμα ισχυρότερο από την Red Bull των Verstappen και Perez. Πλάι του έχει τον Carlos Sainz, έναν ταλαντούχο οδηγό με πολλή εμπειρία και φυσικά όπως εξυπακούεται, όρεξη και πείνα για νίκες. Ο Leclerc δεν έχει λοιπόν μόνο ένα αμάξωμα αρκετά δυνατό για νίκες, αλλά και πολλαπλά κίνητρα για νίκες. Από την μία ο σοβαρός ανταγωνισμός της Red Bull ως έτερο φαβορί για τα δύο πρωταθλήματα και από την άλλη ο εσωτερικός ανταγωνισμός μεταξύ των δύο οδηγών της Ferrari που είναι αναγκαίος στον κόσμο της F1. Και ας μην ξεχνάμε ότι ο 24χρονος είναι από τους ταλαντούχους του grid (κατά πολλούς και ο πιο ταλαντούχος).

Το καλύτερο που θα μπορούσε να κάνει η Ferrari είναι να προσπαθήσει να διορθώσει τα κακώς κείμενα και κακώς πεπραγμένα του παρελθόντος (προσφάτου και μη) και να κάνει ότι καλύτερο μπορεί για να φέρει τον Charles Leclerc στις νίκες για άλλη μια φορά και να του επαναφέρει την όρεξη και την «πείνα» για το πρωτάθλημα την οποία φαίνεται να έχασε -έστω και πάνω στην οργή της στιγμής- έπειτα από το ατύχημα. Γιατί να ακούς την φράση «άμα συνεχίσω να κάνω λάθη σαν αυτά, τότε δεν αξίζω να κερδίσω το πρωτάθλημα» από έναν τόσο ταλαντούχο οδηγό, αυτό μόνο καλό σημάδι δεν είναι για την ψυχολογική του κατάσταση σαν μέλος της ομάδας αυτή τη στιγμή. Ο Charles μπορεί. Η Ferrari μπορεί;

Δείτε ακόμα:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

08-01-2024

Μαρούσι

⚽🏀 LIVE SCORES
01 Μαϊ. 2024
Μπο
22:00
-
Παρ
02 Μαϊ. 2024
Ast
22:00
-
Ολυ
01 Μαϊ. 2024
ΦΕΝ
20:45
-
ΜΟΝ
01 Μαϊ. 2024
ΜΠΑ
21:30
-
Ρεάλ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

 1 
 1