Το Netflix ετοιμάζει μεγάλες αλλαγές - Τι άλλο θα προσφέρει πέρα από ταινίες και σειρές;
Τα νέα σχέδια του Netflix θα δίνουν ακόμα περισσότερες δυνατότητες στους συνδρομητές και ακόμα περισσότερες επιλογές. Δε θα ξεκολλήσουμε, τελικά, πότε από την streaming πλατφόρμα!

Η streaming πλατφόρμα του Netflix έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας μετά και τα lockdown. Η πλατφόρμα ανανεώνει συνέχεια το περιεχόμενό της με καινούριες σειρές και ταινίες, όμως, πλέον, σχεδιάζει να κάνει μία μεγάλη επέκταση. Το Netflix θέλει μέσα στους επόμενους 12 μήνες να προσθέσει και βιντεοπαιχνίδια.

Όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα στο Bloomberg, τα παιχνίδια θα είναι διαθέσιμα στο Netflix χωρίς επιπλέον κόστος από την τυπική τιμή της συνδρομής. Το ίδιο δημοσίευμα υποστηρίζει ότι η κίνηση αυτή μπορεί να διευκολύνει το Netflix “να δικαιολογήσει αυξήσεις τιμών τα επόμενα χρόνια”. Ωστόσο, στο αρχικό στάδιο δεν έχει αποφασιστεί κάποια αύξηση τιμών.

Η εταιρεία επιβεβαίωσε στην Daily Mail πως μόλις προσέλαβε τον Μάικ Βερντού, πρώην στέλεχος της Electronic Arts, την επιτυχημένη εταιρεία βιντεοπαιχνιδιών, που θα ηγηθεί της επέκτασης της σε παιχνίδια. Μη ξεχνάνε, επίσης, ότι θα δούμε πολλές animated σειρές βασισμένες σε γνωστά βιντεοπαιχνίδια, με την πρώτη (Resident Evil: Infinite Darkness) να έχει κάνει, ήδη, πρεμιέρα.

Ο Βερντού έχει εργαστεί στο παρελθόν για Facebook και Kabam, έναν από τους μεγαλύτερους δημιουργούς παιχνιδιών για smartphone και tablet. Όπως αναφέρει το Bloomberg, o Βερντού θα ενταχθεί στο Netflix ως “αντιπρόεδρος της ανάπτυξης παιχνιδιών” και θα αναφέρεται στον επικεφαλής, Γκρεγκ Πίτερς. Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, επικαλούμενο “ένα άτομο εξοικειωμένο με την κατάσταση”, τα παιχνίδια θα είναι διαθέσιμα στην πλατφόρμα τον επόμενο χρόνο. Πιο συγκεκριμένα, το δημοσίευμα αναφέρει:

“Η Netflix θα αναπτύξει την ομάδα παιχνιδιών της τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με άτομο εξοικειωμένο με αυτό το θέμα.”

Η επέκταση αυτή έρχεται σε μια εποχή που η εταιρεία αναζητεί νέους τρόπους να προσελκύσει συνδρομητές, σε μια προσπάθεια να αποτρέψει τον έντονο ανταγωνισμό από της νέα streaming πλατφόρμες όπως το Disney+ και το HBO Max. Να σου θυμίσουμε ότι στην τελευταία αναφορά, το Netflix δεν έφτασε το στόχο που είχε βάλει για τους συνδρομητές.

Όπως σημειώνει το Bloomberg:

“Τα βιντεοπαιχνίδια δίνουν στο Netflix έναν άλλο τρόπο για να προσελκύσει νέους πελάτες και επίσης τη δυνατότητα να προσφέρει κάτι που κανένας από τους άμεσους ανταγωνιστές του δεν παρέχει αυτή τη στιγμή.”

Το Netflix, η μεγαλύτερη υπηρεσία συνεχούς ροής στον κόσμο με 200.000.000 παγκόσμιους συνδρομητές, έχει επίσης ξεκινήσει να διαφημίζει θέσεις για ανάπτυξη παιχνιδιών στην ιστοσελίδα της. Το πιο κοντινό στο gaming του Netflix μέχρι τώρα ήταν το Bandersnatch, το διαδραστικό επεισόδιο του Black Mirror, που κυκλοφόρησε το 2018. Το Bandersnatch απαιτεί από τον θεατή να “επιλέξει τη δική του περιπέτεια”, επιλέγοντας μία από τις δύο επιλογές σε διαφορετικά σημεία κατά τη διάρκεια του επεισοδίου. Το Netflix σε μία αγγελία θέσεων εργασίας αναφέρει:

“Το Bandersnatch άνοιξε πρωτοποριακές διαδρομές για την αλλαγή της αφήγησης.

Η ευκαιρία που έχουμε μπροστά μας είναι να επεκτείνουμε τη σειρά διαδραστικών καινοτομιών και δυνατοτήτων μας, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά νέων τύπων χαρακτηριστικών, εμπειριών που μοιάζουν με παιχνίδια και διαφορετικών τρόπων αλληλεπίδρασης με ιστορίες. Ήρθε η ώρα να ξανασκεφτούμε το μέλλον της ψυχαγωγίας.”

Εκτός από βιντεοπαιχνίδια, όμως, το Netflix θα δοκιμάσει μια νέα συμπληρωματική υπηρεσία που ονομάζεται N-Plus. Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα που εστάλη σε πελάτες του, το N-Plus θα διαθέτει περιεχόμενο από τα παρασκήνια για τα τηλεοπτικά του προγράμματα και ταινίες, καθώς και podcast, λίστες αναπαραγωγής που δημιουργούνται από χρήστες, βίντεο οδηγιών και άλλα.

Επίσης, κυκλοφόρησε το Neflix.Shop τον Ιούνιο. Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που απαριθμεί μια σειρά από ρούχα και συλλεκτικά αντικείμενα που σχετίζονται με τις εκπομπές του Netflix.

Στα τέλη Απριλίου, οι μετοχές του Netflix υποχώρησαν περισσότερο από 10% μετά την αύξηση των συνδρομών κατά τη διάρκεια του lockdown. Περίπου 3,98 εκατομμύρια άτομα εγγράφηκαν στο Netflix από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους. Αυτά τα νούμερα δείχνουν ότι η πλατφόρμα παρουσίασε τετραπλάσια μείωση σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, όπου οι χρήστες στράφηκαν στην υπηρεσία για να περάσουν τον ελεύθερο χρόνο τους λόγω της πανδημίας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

06-03-2024

Αθήνα

Υγεία

Πρακτική Άσκηση

05-02-2024

Οια

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;