LinkedIn: 3 συμβουλές για εσένα που είσαι αρχάριος
Συμβουλές για να κάνεις μία δυναμική αρχή στο LinkedIn.

Το LinkedIn είναι μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, την οποία χαρακτηρίζει ως επί το πλείστον ο επαγγελματισμός. Για αυτό το λόγο είναι σημαντικό να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό και να φροντίσεις να είσαι ενεργός/-ή, όσο το δυνατόν περισσότερο χρησιμοποιώντας τον με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Με αυτό τον τρόπον θα δεις ότι σταδιακά θα καταφέρεις να δικτυωθείς με κόσμο που έχει κάποια συνάφεια με το αντικείμενό σου ή ακόμη και να βρεις μία δουλειά χωρίς καν να κάνεις αίτηση. Επιπλέον, καλό θα ήταν να γνωρίζεις πως πλέον πολλές εταιρείες ανεβάζουν τις αγγελίες τους στο LinkedIn, ενώ μπορείς να κάνεις αίτηση σε αυτές απευθείας από την πλατφόρμα.

Επομένως, όπως κατέστη ήδη σαφές το LinkedIn είναι αρκετά χρήσιμο στην επαγγελματική σου σταδιοδρομία, κάτι που ίσως τώρα που είσαι αρχάριος/-α να μην αντιλαμβάνεσαι πλήρως, αλλά με τον καιρό θα το κατανοήσεις.

1. Όσον αφορά τα posts

Πολλές φορές ακόμη και άνθρωποι, οι οποίοι χρησιμοποιούν εδώ και αρκετό καιρό το LinkedIn, δυσκολεύονται να καταλήξουν στο τι θα πρέπει να ποστάρουν. Αυτή η δυσκολία οφείλεται, κυρίως, στην ιδαιτερότητα της πλατφόρμας, που την καθιστά αρκετά διαφορετική από άλλες, όπως είναι το Instagram, το Twitter κλπ

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι θα μπορούσες να ανεβάσεις άρθρα, τα οποία βρήκες χρήσιμα και ενδιαφέροντα, συμβουλές που μπορεί να ενδιαφέρουν ανθρώπους του κλάδου σου ή κάτι που να διαφημίζει τη δουλειά σου, όπως είναι μία φωτογραφία από ένα συνέδριο στο οποίο συμμετείχες ή ένα άρθρο που έγραψες.

2. Το headline

Όσον αφορά το headline, δηλαδή την λεζάντα κάτω από την φωτογραφία σου, είναι το πρώτο πράγμα που θα δει κάποιος όταν επισκεφτεί το προφίλ σου. Για αυτό κράτα την λεζάντα σου μικρή, αλλά έξυπνη και χωρίς κλισέ όρους. Για να ανακαλύψεις τους κλισέ όρους, μπορείς να κάνεις μία ενδελεχή έρευνα ανάμεσα σε συναδέλφους και ανθρώπους του κλάδου σου προκειμένου να εντοπίσεις λέξεις που έχουν γίνει “καραμέλα”, ή να το ψάξεις στο Google!

3. Η ιδιότητα του αρθρογράφου στο LinkedIn

Ακόμη και αν δεν είσαι επαγγελματίας αρθρογράφος, στο LinkedIn μπορείς να γίνεις, αφού προσφέρεται ο χώρος και η δυνατότητα να συντάξεις ένα άρθρο, το οποίο θα ανέβει στο LinkedIn. Εκεί, μπορείς να μοιραστείς όλες τις ανησυχίες, τους προβληματισμούς, αλλά και τη γνώμη σου, για όσα συμβαίνουν στον κλάδο σου. Με αυτό τον τρόπο μάλιστα, μπορεί να ανοίξεις μία συζήτηση μέσω LinkedIn με ανθρώπους του τομέα σου και να καταφέρεις να δικτυωθείς ακόμη περισσότερο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Επιστήμες

Μερική Απασχόληση

31-01-2024

Ξηροκρηνη

400

Πληροφορική

Πλήρης Απασχόληση

22-01-2024

Αιγάλεω

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

 1