Πιερρακάκης: «Επανέρχεται η 5ήμερη αποβολή για bullying - Αλλαγή και στις απουσίες»
Οι παρμβάσεις που προανήγγειλε ο υπουργός Παιδείας όσον αφορά στην αντιμετώπιση του bullying

 

 

Ο υπουργός Παιδείας, Κυριάκος Πιερρακάκης, αναφέρθηκε στις αλλαγές που έρχονται στο σχολείο, ενημερώνοντας, μεταξύ άλλων, θα επιστρέψει η πενθήμερη αποβολή και θα αφορά και σε περιπτώσεις bullying.

Ερωτώμενος, κατά τη διάρκεια σημερινής (19/3), συνέντευξής του στα επίπεδα εγκληματικότητας μεταξύ ανηλίκων, ο υπουργός σημείωσε πως «σε ό,τι αφορά το bullying βλέπουμε ότι σε όλη την Ευρώπη αλλά σε όλο τον δυτικό κόσμο συνολικά το φαινόμενο να εντείνεται».

Στο πλαίσιο αυτό, η πολιτεία, όπως είπε, «πρέπει να παρέμβει».

«Πολύ σύντομα θα έχουμε την πλατφόρμα αποτύπωσης των περιστατικών με επώνυμες καταγγελίες. Είναι θέμα λίγων εβδομάδων για να ξεκινήσει. Μέσα σε αυτή θα μπορεί ο γονιός και ο μαθητής, από το Γυμνάσιο και πάνω, να καταγγέλλει συγκεκριμένα περιστατικά και να διαχειρίζονται στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας. (…) Η πρώτη διαχείριση των περιστατικών θα γίνεται εντός του σχολείου, αλλά για τα πιο βαριά περιστατικά θα υπάρχουν επιστημονικές επιτροπές» ενημέρωσε o κ. Πιερρακάκης.

Παραδέχθηκε πως μία πλατφόρμα δεν συνιστά πολιτική και προανήγγειλε «εθνικής κλίμακας καμπάνια (…)και μία αλλαγή στο πλαίσιο συνεπειών, που έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια».

Εντός των συνεπειών αυτών θα είναι η πενθήμερη αποβολή για όσους κάνουν bullying.

«Θα επανέλθει η 5μερη αποβολή, μας το ζητούν οι εκπαιδευτικοί. Η δεύτερη αλλαγή είναι ότι θα επανέλθει ο διαχωρισμός των απουσιών σε αδικαιολόγητες και δικαιολογημένες. Ταυτόχρονα θα υπάρξει, και σε ό,τι αφορά τον θύτη, μία διευκόλυνση στην αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Ευκολότερο για το σχολικό περιβάλλον να αλλάξει σχολικό περιβάλλον» ενημέρωσε ο κ. Πιερρακάκης.

Διαβάστε ακόμη:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πληροφορική

Πλήρης Απασχόληση

22-01-2024

Αιγάλεω

Επιστήμες

Μερική Απασχόληση

31-01-2024

Ξηροκρηνη

400

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;