Περίληψη – Εισαγωγή: Σκοπός του προγράμματος είναι να εισαγάγει τους εκπαιδευόμενους σε βασικές έννοιες της εκπαιδευτικής ψυχολογίας, επιτυγχάνοντας τη διασύνδεση των θεωρητικών προσεγγίσεων με τη σύγχρονη εκπαιδευτική πράξη. Ειδικότερα, το πρόγραμμα φιλοδοξεί να εφοδιάσει τους εκπαιδευόμενους με τις απαραίτητες γνώσεις και πρακτικές για την απρόσκοπτη μαθησιακή εξέλιξη και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη όλων των μαθητών. Στο πλαίσιο αυτό, θα παρουσιαστούν οι σύγχρονες γνωστικές, συμπεριφορικές και κοινωνικογνωστικές θεωρίες που συνδέονται άρρηκτα με την ανάπτυξη του παιδιού και του εφήβου και τη μαθησιακή διαδικασία. Επίσης, επιχειρείται η εμβάθυνση σε θέματα που αφορούν στις ατομικές διαφορές και τις ιδιαιτερότητες του μαθητικού πληθυσμού, εστιάζοντας σε μαθητές με ιδιαιτερότητες, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και προβλήματα συμπεριφοράς.
Επιπλέον, στο πρόγραμμα προτείνονται και αναλύονται σύγχρονες τεχνικές και στρατηγικές για την αποτελεσματική διαχείριση της σχολικής τάξης. Επιπρόσθετα, δίνεται έμφαση στη σημασία της αυτορρύθμισης και των κινήτρων μάθησης για τη μαθησιακή εμπλοκή και αυτενέργεια. Τέλος, λαμβάνοντας υπόψη ότι η προαγωγή της ψυχικής υγείας των μαθητών συνιστά βασικό στόχο της εκπαιδευτικής ψυχολογίας, παρουσιάζεται διεξοδικά η έννοια της ψυχοκοινωνικής επάρκειας, ενώ παράλληλα γίνεται αναφορά σε προγράμματα πρόληψης και παρέμβασης που εφαρμόζονται στο σχολικό περιβάλλον για την επίτευξη του σκοπού αυτού.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ΤΕΙ της ημεδαπής ή της αλλοδαπής, καθώς και σε απόφοιτους μεταλυκειακής εκπαίδευσης με σπουδές και εργασιακή εμπειρία συναφούς αντικειμένου. Αναλυτικότερα απευθύνεται σε:
• πτυχιούχους τμημάτων ψυχολογίας, παιδαγωγικής, καθηγητικών σχολών και τμημάτων ανθρωπιστικών επιστημών,
• ψυχολόγους, οι οποίοι στοχεύουν στην ενασχόληση με τον χώρο της εκπαιδευτικής ψυχολογίας,
• εκπαιδευτικούς διαφόρων βαθμίδων, οι οποίοι επιθυμούν να εμβαθύνουν σε χρήσιμες θεωρίες από τον χώρο της ψυχολογίας και να εξελιχθούν, αξιοποιώντας στη μαθησιακή διαδικασία σύγχρονες εκπαιδευτικές πρακτικές.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το συγκεκριμένο πρόγραμμα για τους αποφοίτους παιδαγωγικών/καθηγητικών τμημάτων, αφού σύμφωνα με το Νόμο 4589, ΦΕΚ Α΄ 13, της 29ης Ιανουαρίου 2019, άρθρο 57, εδάφιο α.ιι («Κριτήρια αξιολογικού πίνακα εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης»), μοριοδοτούνται με δύο μονάδες [«επιμόρφωση Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών: δύο (2) μονάδες»].
ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ: 7/5/2021
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 24/5/2021
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 Μήνες (300 ώρες)
Δίδακτρα (εφάπαξ): 581 ευρώ
Βρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.
- Όλα τα νέα για τη φοιτητική ζωή στο neolaia.gr!
- Δωρεάν σεμινάριο με θέμα τη “Διαπολιτισμική Συμβουλευτική”
- ΑΠΘ: E – Learning στον Ενδογλωσσικό και Διαγλωσσικό Υπερτιτλισμό
- Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου: Δωρεάν διαδικτυακή σειρά εκδηλώσεων με τίτλο “Αποσπάσματα ενός δείπνου: επιστολές από μακριά”
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υπηρεσίες Εστίασης
Εποχιακή Εργασία
21-12-2023
Μυκονος
Υπάλληλοι γραφείου
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Αθήνα