Dragons Den: Το brand «Mωly» με τα μοναδικά αφεψήματα που γοήτευσε τους Dragons
Dragons Den: O Χριστόδουλος και Κωστής Βηλαράς έδωσαν χέρια με τη Λιλή, τον Λέων και τον Demetrios για το brand «Mωly the mythic antidote» - Όσα θα ήθελες να γνωρίζεις για αυτό

Το «Dragons Den» έχει επιστρέψει με τη δεύτερη σεζόν του και ήδη μας έχει χαρίσει ξεχωριστές παρουσιάσεις προϊόντων και brands με τις διαπραγματεύσεις ανάμεσα στους παίκτες και τους Dragons να έχουν κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού. Στα νέα επεισόδια, μάλιστα, έχουμε δει να γίνονται και σημαντικά deals με υψηλές επενδύσεις. Μία από αυτές που ξεχώρισαν αφορά το brand «Mωly the mythic antidote».

Στο επεισόδιο που προβλήθηκε το βράδυ της Παρασκευής (23/2), ένας πατέρας και γιος κατάφεραν να γοητεύσουν και τους πέντε Dragons. Ο λόγος για το Χριστόδουλο και Κωστή Βηλαρά που έδωσαν τα χέρια με τη Λιλή Περγαντά, τον Λέων Γιοχάη και τον Demetrios Mallios για το ξεχωριστό brand τους, με τα μοναδικά αφεψήματα. Η επένδυση, μάλιστα, έφθασε τα 60.000 ευρώ για το 25% της εταιρείας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dragons’ Den Greece (@dragonsdengreece)

Τι είναι το «Mωly the mythic antidote»;

Αν κοιτάξεις στην επίσημη ιστοσελίδα που έχουν δημιουργήσει πατέρας και γιος, θα δεις πως το brand «Mωly the mythic antidote» είναι ένα brand με τσάι από βότανα -φτιαγμένο με αγάπη και εσωτερική γνώση- που μπορεί να σε βοηθήσει να σε σώσει από τη δική σου μαγεία και να σε επανασυνδέσει με τη φύση.

Η εταιρεία προσφέρει αρκετές διαφορετικές γεύσεις και συνδυασμούς βοτάνων δημιουργώντας ξεχωριστά αφεψήματα. Αγνά βότανα σε μοναδικούς συνδυασμούς που ηρεμούν, προστατεύουν, ενισχύουν και ενδυναμώνουν, ενώ παράλληλα μας ταξιδεύουν σε έναν υπέροχο κόσμο γεύσεων! Οι επιλογές είναι πολλές!

Όπως αναφέρεται στην επίσημη ιστοσελίδα, το 2017, ένας πρώην τραπεζικός υπάλληλος αποφάσισε να αφοσιωθεί στην εξυπηρέτηση τόσο των ανθρώπων όσο και της φύσης δημιουργώντας αφεψήματα από βότανα MΩLY. Από τα πρώτα χρόνια της εταιρείας, πολλοί από τους κορυφαίους στον τομέα της εστίασης επιλέγουν το προϊόν MΩLY που εξυπηρετεί καλύτερα τους πελάτες τους.

Το επόμενο ορόσημο της εταιρείας ήταν η τοποθέτηση των προϊόντων στα ράφια μερικών από τα καλύτερα Delis και Supermarket της Ελλάδας. Σήμερα, η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσετε, καθιερώνοντας τη σημαντική παρουσία της και σε αγορές του εξωτερικού.

Μάλιστα, φαίνεται πως το deal που κατόρθωσαν να επιτύχουν πατέρας και γιος στο «Dragons Den» θα βοηθήσει ακόμα περισσότερο το brand «Mωly the mythic antidote» να εξαπλωθεί και να εδραιωθεί στην αγορά.

Όπως αναφέρουν οι ίδιοι, οι συνεργάτες της εταιρείας στη Γαλλία, τις ΗΠΑ, τη Γερμανία, την Αυστρία και άλλες χώρες επέλεξαν τα προϊόντα «Mωly the mythic antidote» γιατί έχουν στόχο να προσφέρουν ένα εκλεκτό ελληνικό προϊόν στους πελάτες τους!

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη MΩLY The Mythic Antidote (@molyherbaltea)

Στην Ελλάδα, η MOLY έγινε από την αρχή ένας αξιόπιστος προμηθευτής για τον τουριστικό κλάδο. Πρωτοπόροι στον χώρο, επιλέγουν να προσφέρουν τις χειροποίητες φυτικές δημιουργίες τους σε χιλιάδες πελάτες, που θεωρούν την εταιρεία και το brand άξιο εκπρόσωπο των εγχώριων τοπικών προϊόντων.

Μετά την επιτυχία του τεστ ποιότητας και μοναδικότητας στην εγχώρια αγορά, η σειρά προϊόντων  «Mωly the mythic antidote»διατέθηκε σε delis και σε καφετέριες με αποκλειστικές συμφωνίες καθώς και σε άλλα Ho.Re.Ca. (Προμήθεια και Εξοπλισμός Ξενοδοχείων και καταστημάτων Foodservice), τα οποία προσφέρουν στους πελάτες τους επιλεγμένα premium προϊόντα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη MΩLY The Mythic Antidote (@molyherbaltea)

Δες ακόμα:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Τεχνικοί - Τεχνίτες

Πλήρης Απασχόληση

03-01-2024

Μενίδι

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

15-02-2024

Νέα Σμύρνη

⚽🏀 LIVE SCORES
02 Μαϊ. 2024
Ast
22:00
-
Ολυ
02 Μαϊ. 2024
Oly
22:00
-
Ατα
02 Μαϊ. 2024
ΟΣΦΠ
19:45
-
BARC
02 Μαϊ. 2024
ΜΑΚ
21:45
-
ΠΑΟ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;