Νέα κίνητρα ετοιμάζει το TikTok για να μεγαλώσει το κοινό του
Βίντεο επί πληρωμή και νέο creator fund στα πλάνα της εταιρείας.

Σύμφωνα με ένα εκτενές άρθρο από την ιστοσελίδα The Information, το TikTok εργάζεται σκληρά για να προσθέσει νέα χαρακτηριστικά στην πλατφόρμα που θα την κάνουν πιο δελεαστική για τους δημιουργούς περιεχομένου. Μια από τις δυνατότητες που εξετάζει η διοίκηση του TikTok, είναι η δημιουργία ενός paywall για την προβολή επιλεγμένων βίντεο. Συγκεκριμένα, η νέα αυτή λειτουργία θα επιτρέπει στους δημιουργούς να ορίσουν ένα κόστος – για παράδειγμα ένα δολάριο – για την προβολή επιλεγμένων βίντεο, όπως κάνει κατά κόρον η πλατφόρμα OnlyFans, αλλά και το Instagram με αναρτήσεις, stories και reels που απευθύνονται μόνο σε επί πληρωμή συνδρομητές.

Το δεύτερο σχέδιο που επεξεργάζεται η εταιρεία, είναι η δημιουργία ενός ανανεωμένου ταμείου για δημιουργούς (Creator fund), που ενδεχομένως θα γίνει διαθέσιμο στις ΗΠΑ τον ερχόμενο μήνα, ενώ βρίσκεται υπό δοκιμή σε Γαλλία και Βραζιλία. Να θυμίσουμε ότι το Creator Fund έγινε για πρώτη φορά διαθέσιμο το 2020 και ήταν ένα τριετές χρηματοδοτικό πρόγραμμα, που η εταιρεία είχε «προικίσει» με 300 εκατομμύρια δολάρια ( ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε βάθος τριετίας), το οποίο πληρώνε (και πληρώνει) τους δημιουργούς ανάλογα το πόσο δημοφιλή είναι τα βίντεό τους.

Το συγκεκριμένο μοντέλο χρηματοδότησης έχει δεχτεί πολλές κριτικές από τους δημιουργούς, καθώς βάζει ένα πολύ χαμηλό ταβάνι στο πόσα χρήματα μπορούν να βγάλουν και ακόμα και μεγάλοι TikTokers ισχυρίζονται ότι δεν κερδίζουν παρά ελάχιστα χρήματα για βίντεο που προβλήθηκαν εκατομμύρια φορές και έγινα viral. Για το ανανεωμένο Creator Fund, η εταιρεία σκέφτεται να αυξήσει τις αμοιβές, καθώς και να πριμοδοτήσει τα βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας. Ταυτόχρονα όμως υπάρχει η σκέψη να αυξηθούν τα κριτήρια επιλογής, στους 100.000 ακολούθους. Για την ιστορία, το τρέχον μοντέλο απαιτεί 10.000 ακολούθους και 100.000 views μέσα τις τελευταίες 30 ημέρες για να μπει κάποιος δημιουργός στο creator fund.

«Δεσμευόμαστε να εξερευνήσουμε νέους τρόπους δημιουργίας μίας πολύτιμης και ικανοποιητικής εμπειρίας για την κοινότητα των δημιουργών του TikTok», δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας, Zachary Kizer σε e-mail του. «Στο TikTok, οποιοσδήποτε μπορεί να είναι δημιουργός και όλοι μπορούν να ψυχαγωγηθούν από τους εμπνευσμένους δημιουργούς μας και σκοπός μας είναι να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε αυτήν την εμπειρία, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να εκφράζονται, να βρουν την κοινότητά τους και να ανταμείβονται για τη δημιουργικότητά τους».

Στόχος των αλλαγών είναι να μπορέσει η πλατφόρμα να προσελκύσει ακόμα περισσότερους δημιουργούς, οι οποίοι με τη σειρά τους θα οδηγήσουν στη δημιουργία νέου περιεχομένου, που θα φέρει ακόμα περισσότερους χρήστες, προκειμένου το TikTok να παραμείνει στην πρώτη θέση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς αυτή τη στιγμή οι πιέσεις που δέχεται από τον ανταγωνισμό είναι μεγάλες.

Για παράδειγμα, το YouTube ενεργοποίησε αυτό το μήνα το δικό του πρόγραμμα πληρωμής των Shorts, των βίντεο που ανταγωνίζονται ευθέως το μοντέλο του TikTok, δίνοντας ποσοστό 45-55% από το διαφημιστικά έσοδα στους δημιουργούς. Μάλιστα, το YouTube απαιτεί πολύ λίγους συνδρομητές, μόλις 1.000, για να μπει κάποιος δημιουργός στο πρόγραμμα, αν και έχει ψηλά τον πήχη των views, στα 10.000.000 εντός των τελευταίων 90 ημερών.

Δείτε ακόμα:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Παραγωγή

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Κηφισιά

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

08-01-2024

Μαρούσι

⚽🏀 LIVE SCORES
09 Μαϊ. 2024
Ολυ
22:00
-
Ast
09 Μαϊ. 2024
Ατα
22:00
-
Oly

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;