Το Netflix συνεχίζει να χάνει συνδρομητές - Τι αλλαγές ετοιμάζει
Για το δεύτερο τρίμηνο του 2022, το Netflix ανακοίνωσε πως έχασε ακόμα ένα εκατομμύριο συνδρομητές.

Για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο το Netflix ανακοίνωσε πως έχασε συνδρομητές τους τελευταίους μήνες. Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας.

Η πλατφόρμα ανακοίνωσε την Τρίτη ότι έχασε 970.000 συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο του 2022 και, πλέον, μετρά 220,67 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Ο γίγαντας του streaming είχε προβλέψει ότι θα περίμενε να χάσει 2 εκατομμύρια συνδρομητές, οπότε τα αποτελέσματα είναι καλύτερα από ό,τι περίμενε η Wall Street. Παρόλα αυτά, οι απώλειες υπογραμμίζουν την άμεση ανάγκη του Netflix να επιστρέψει στα θετικά πρόσημα.

Μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2022, το Netflix έχασε 1,3 εκατομμύρια συνδρομητές από τις ΗΠΑ και τον Καναδά, όμως κέρδισε χρήστες σε άλλες περιοχές. Ανάμεσα σε αυτούς που κέρδισε είναι περίπου 1,08 εκατομμύρια στην Ασία.

Το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, η εταιρεία είχε χάσει 200.000 συνδρομητές. Μάλιστα, αυτή είναι η πρώτη φορά σε μια δεκαετία που δεν σημείωσε τριμηνιαία αύξηση συνδρομητών.

Το Netflix έχασε συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο, παρά την πρεμιέρα της τέταρτης σεζόν του «Stranger Things», της πιο δημοφιλής αγγλόφωνης σειράς της πλατφόρμας, και της δεύτερης πιο δημοφιλούς πίσω από το «Squid Game». Η εταιρεία αποδίδει την μείωση των συνδρομητών της σε διάφορους παράγοντες, όπως η οικονομική πίεση, η κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης και ο αυξημένος ανταγωνισμός στο streaming.

Ωστόσο, το Netflix ευελπιστεί να βελτιωθούν τα ποσοστά του μέσα στους επόμενους μήνες. Η εταιρεία φαίνεται να είναι αισιόδοξη για το τρίτο τρίμηνο του έτους και προβλέπει πως θα προστεθούν ένα εκατομμύριο συνδρομητές στους ήδη υπάρχοντες.

Οι αλλαγές που έκανε η πλατφόρμα

Netflix Δανία

Η εταιρεία προέβη σε δύο γύρους απολύσεων μέσα στο 2022, περικόπτοντας 150 θέσεις εργασίας τον Μάιο και άλλες 300 μέσα στον Ιούνιο. Αυτές οι απολύσεις είναι πρόσθετες στους συμβασιούχους των οποίων τα συμβόλαια ούτως ή άλλως έληγαν.

Άλλο ένα μεγάλο πρόβλημα στο Netflix είναι η κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης. Η εταιρεία σκοπεύει να περιορίσει το φαινόμενο είτε αποκλείοντας τους χρήστες που «δανείζονται» ξένους κωδικούς, είτε χρεώνοντας τους συνδρομητές για τους φίλους τους που βλέπουν από άλλα σπίτια.

Ο γίγαντας του streaming ανακοίνωσε τη Δευτέρα, ότι δοκιμάζει μια νέα λειτουργία σε πέντε ακόμη χώρες της Λατινικής Αμερικής, επιτρέποντας στους χρήστες να «προσθέσουν ένα σπίτι» με επιπλέον 2,99 δολάρια το μήνα. Το Netflix υποστηρίζει ότι επιπλέον 100 εκατομμύρια νοικοκυριά χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του χωρίς να πληρώνουν γι’ αυτήν.

Στην έκθεσή της για το δεύτερο τρίμηνο την Τρίτη, η εταιρεία γνωστοποίησε ότι σχεδιάζει να αναπτύξει την επί πληρωμή κοινή χρήση το 2023 και πως οι πρώτες δοκιμές στη Λατινική Αμερική είναι άκρως ενθαρρυντικές.

Επιπλέον, η streaming πλατφόρμα ετοιμάζει να λανσάρει και ένα πακέτο χαμηλότερου κόστους, με διαφημίσεις, σε μία προσπάθεια να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές. Πολλοί ανταγωνιστές στα streaming wars, όπως το HBO Max και το Hulu, διαθέτουν ήδη προγράμματα με διαφημίσεις, ενώ και το Disney+ αναμένεται να ξεκινήσει ένα παρόμοιο πρόγραμμα φέτος.

Δες ακόμα:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

18-12-2023

Μαρούσι

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

08-01-2024

Μαρούσι

⚽🏀 LIVE SCORES
09 Μαϊ. 2024
Ολυ
13'
1 - 0
Ast
09 Μαϊ. 2024
Ατα
13'
0 - 0
Oly

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;