Έρευνα: Το μεγαλύτερο ποσοστό χρηστών του διαδικτύου δεν εμπιστεύεται το Instagram και το Facebook
Ερευνά έδειξε ότι οι χρηστές δεν εμπιστεύονται το Facebook και το Instagram για τη διαχείριση των προσωπικών του δεδομένων.

Ερευνά στις Η.Π.Α. έδειξε ότι οι χρηστές δεν εμπιστεύονται τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για τη διαχείριση των προσωπικών του δεδομένων.

Συγκεκριμένα η έρευνα της Washington Post για ένα ευρύ φάσμα χρηστών του διαδικτύου δείχνει ότι το 60% δεν εμπιστεύεται το Instagram και το 72% το Facebook για να διαχειρίζονται υπεύθυνα προσωπικές πληροφορίες και δεδομένα της διαδικτυακής τους δραστηριότητας.

Σύμφωνα με την Washington post, Αμερικανοί πολίτες όλων των ηλικιών και πολιτικών πεποιθήσεων συμφωνούν ότι δεν εμπιστεύονται τις υπηρεσίες των Social Media για τη διαχείριση των προσωπικών τους δεδομένων. Η πλειοψηφία δεν εμπιστεύεται ούτε το Facebook ούτε το Instagram, ενώ το 64% ισχυρίζεται ότι η κυβέρνηση πρέπει να πάρει περισσότερα μέτρα σχετικά με την εποπτεία και την παρακολούθηση των μεγάλων τεχνολογικών εταιριών.

 

Επίσης, μόνο το 10% ανέφερε ότι το Facebook έχει θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία.

Από την εμφάνιση πολλαπλών αναφορών, το Instagram και το Facebook έχουν πιεστεί ότι πρέπει να φτιάξουν την εικόνα τους. Το Instagram πρόσθεσε κάποια νέα χαρακτηριστικά και θα ανακοινώσει και αλλά που δημιουργήθηκαν για να περιορίσουν την τοξικότητα στην πλατφόρμα και να δώσουν μεγαλύτερο έλεγχο στους γονείς για λογαριασμούς που χρησιμοποιούν ανήλικοι.

Παρόλα αυτά το δημοψήφισμα δείχνει ότι καμία από αυτές τις στρατηγικές και για την εταιρεία δεν κατάφερε να έχει θετικό αντίκτυπο στους χρήστες του Ιnternet στο σύνολό τους.

Με πληροφορίες από Wasington Post

Διαβάστε ακόμη:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

18-12-2023

Μαρούσι

Χωρίς κατηγορία

Πλήρης Απασχόληση

15-03-2024

Αθήνα

⚽🏀 LIVE SCORES
27 Απρ. 2024
Αστ
39'
1 - 0
ΟΦΗ
27 Απρ. 2024
Βόλ
39'
0 - 0
Παν
27 Απρ. 2024
ΠΤΡ
8'
20 - 34
ΛΑΥ
27 Απρ. 2024
ΠΑΟΚ
8'
22 - 21
ΜΑΡ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;