ΕΚΠΑ: E-learning με θέμα την Κλιματική Αλλαγή και την Αντιμετώπιση των Επιπτώσεών της στις Αρχαιότητες
ΕΚΠΑ: Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για το προσφερόμενο e-learning.

Εισαγωγή:  Σκοπός του προγράμματος «Κλιματική Αλλαγή – Στρατηγικός Σχεδιασμός για την Αντιμετώπιση των Επιπτώσεων στις Αρχαιότητες και στα Μνημεία της Φύσης» είναι η παροχή υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης στους συμμετέχοντες, στο διεπιστημονικό πεδίο του στρατηγικού σχεδιασμού για την αντιμετώπιση των κινδύνων που εγκυμονεί η κλιματική αλλαγή για τους αρχαιολογικούς χώρους και τα μνημεία της φύσης.

Οι εκπαιδευόμενοι θα λάβουν ολοκληρωμένη κατάρτιση όσον αφορά ζητήματα προστασίας, συντήρησης και αειφόρου διατήρησης της πολιτιστικής κληρονομιάς και του φυσικού περιβάλλοντος, έναντι των νέων προκλήσεων που θέτει το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής, μέσα από τη δημιουργική σύζευξη των επιστημονικών πεδίων της Συντήρησης και Προστασίας της Πολιτιστικής Κληρονομιάς, της Γεωγραφίας και Κλιματολογίας, της Περιβαλλοντικής Αρχαιολογίας, της Γεωπληροφορικής και Διαχείρισης Κινδύνων.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής και σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αναλυτικότερα το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους στο Υπουργείο Πολιτισμού και στις αρχαιολογικές εφορείες (αρχαιολόγοι, μηχανικοί, συντηρητές, αρχαιοφύλακες, ειδικό τεχνικό προσωπικό, διοικητικό προσωπικό), εργαζόμενους σε Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης και μέλη ανεξάρτητων οργανισμών, συλλόγων κλπ. που έχουν ως αντικείμενο τη διαφύλαξη και προβολή της τοπικής φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς.

  • ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ: 15/10/2021
  • ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ: 25/10/2021

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες για το σεμινάριο εδώ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Στελέχη Ξενοδοχειακών Μονάδων

Εποχιακή Εργασία

21-12-2023

Μυκονος

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

27-02-2024

Αγία Παρασκευή Αττικής

⚽🏀 LIVE SCORES
09 Μαϊ. 2024
Ολυ
FT
2 - 0
Ast
09 Μαϊ. 2024
Ατα
FT
3 - 0
Oly

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;