Πανεπιστημιακή αστυνομία: Σήμερα η ψήφιση του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ - Δείτε LIVE
Κορυφώνεται η «μάχη» για το νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ - Σφοδρή αντιπαράθεση ανάμεσα σε κυβέρνηση και κόμματα της αντιπολίτευσης.

Η κρίσιμη ημέρα για το νομοσχέδιο του Yπουργείου Παιδείας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση έφτασε, καθώς σήμερα, Πέμπτη 11/02/2021, ολοκληρώνεται η συζήτηση για το νομοσχέδιο, με ομιλίες του πρωθυπουργού και των αρχηγών κομμάτων, η οποία και αναμένεται να “κλείσει” με ψηφοφορία.

Το τελευταίο διάστημα συζητούνται στην Ολομέλεια της Βουλής όλα τα επιμέρους σημεία του νομοσχεδίου που εισάγει αλλαγές στις Πανελλήνιες και τη λειτουργία των ΑΕΙ, καθώς και τη σύσταση ενός ειδικού αστυνομικού σώματος που θα αναλάβει τη φύλαξη των πανεπιστημίων.

Δείτε ολόκληρο το νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ εδώ!

Το νομοσχέδιο με τον τίτλο «Εισαγωγή την τριτοβάθμια εκπαίδευση, Προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας, Αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» αναμένεται να τεθεί σήμερα, Πέμπτη, προς ψήφιση, ύστερα από μια μέρα έντονων διαβουλεύσεων και ενός πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου που είχε επεισόδια και προσαγωγές.

Σήμερα η ψήφιση του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ – Δείτε LIVE

Βουλή: Η σημερινή ομιλία Μητσοτάκη για το νομοσχέδιο για την Παιδεία

Στη συζήτηση του νομοσχεδίου για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, την προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας και την αναβάθμιση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος στη Βουλή, μίλησε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, σήμερα 11/02.

«Υπάρχουν ρυθμίσεις που αντιμετωπίζουν προβλήματα δεκαετιών, άλλες οι οποίες υπηρετούν ζητήματα του παρόντος και άλλες που ανοίγουν ορίζοντες στο μέλλον. Το νομοσχέδιο που συζητάμε σήμερα διαθέτει και τα τρία αυτά χαρακτηριστικά. Γιατί απαντά με τόλμη στο διαχρονικό πρόβλημα της ασφάλειας των πανεπιστημίων. Καθιερώνει ένα σύγχρονο τρόπο για την εισαγωγή και επιλογή των σπουδών και αναβαθμίζει συνολικά την ανώτατη εκπαίδευση, συγχρονίζοντάς την με τις ανάγκες και τον βηματισμό του 21ου αιώνα», τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στη Βουλή.

Δείτε το βίντεο:

«Οι μεταρρυθμίσεις που προβλέπονται στο σχέδιο νόμου κινούνται σε τέσσερεις σαφείς κατευθύνσεις. Διασφαλίζουν τη στοιχειώδη ικανότητα των υποψηφίων φοιτητών να ξεκινήσουν τις σπουδές τους θεσπίζοντας ελάχιστη βάση εισαγωγής σε κάθε σχολή. Ένα όριο μάλιστα που θα καθορίζουν τα ίδια τα πανεπιστημιακά τμήματα.

Οδηγούν τον ενδιαφερόμενο να φοιτήσει εκεί που πραγματικά επιθυμεί, αντί να καταλήγει, τυχαία πολύ συχνά, σε ένα τμήμα από το οποίο είναι πολύ πιθανό ποτέ να μην αποφοιτήσει. Ενισχύοντας την παράλληλη οδό της επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Οι ρυθμίσεις του παρόντος νομοσχεδίου θέτουν χρονικό όριο στις σπουδές, με ένα πρόσθετο περιθώριο 2-3 ετών πέραν της κανονικής διάρκειάς τους προβλέποντας όμως και ειδικές πρόνοιες για εργαζόμενους φοιτητές αλλά και όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας. Οι ρυθμίσεις στέκονται με ωριμότητα και θάρρος απέναντι στην ανομία που πολιορκεί εδώ και χρόνια τα πανεπιστήμια μας. Καθιερώνουν πειθαρχικό πλαίσιο και ελεγχόμενη είσοδο», πρόσθεσε ο πρωθυπουργός.

Η ανάρτηση Μητσοτάκη στο twitter

Πριν πάρει τον λόγο στην Βουλή, ο πρωθυπουργός με μια ανάρτηση στο twitter έγραψε:

«Θέλουμε πανεπιστήμια γνώσης και καινοτομίας, σε ένα περιβάλλον ασφάλειας και ελευθερίας. Και σε αυτά τα πανεπιστήμια, δεν χωράει η βία. Δεν χωράει ο εκφοβισμός».

Έντονη αντιπαράθεση αντιπολίτευσης-κυβέρνησης για το νομοσχέδιο

Νωρίτερα, και αναφερόμενος στις διατάξεις για την πανεπιστημιακή αστυνομία, ο Νίκος Φίλης του ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε «να κηρυχθούν αντισυνταγματικά τα άρθρα αυτά. Υπάρχουν και δημόσιες παρεμβάσεις έγκριτων συνταγματολόγων».

Από την πλευρά του, ο Κώστας Σκανδαλίδης του ΚΙΝΑΛ επισήμανε ότι «οι απόψεις της επιστημονικής υπηρεσίας της Βουλής είναι σεβαστές αλλά όχι θέσφατο».

Απαντώντας, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Θάνος Πλεύρης, είπε ότι «τα πανεπιστήμια έχουν αυτοδιοίκηση αλλά δεν είναι αυτόνομα και ανεξέλεγκτα και υπάρχουν οι συνταγματικές επιταγές που ανήκουν στον σκληρό πυρήνα του κράτους να διασφαλίζει την προστασία της ανθρώπινης ζωής και να προλαμβάνει το έγκλημα», προσθέτοντας πως είναι προσχηματική η ένσταση καθώς το ίδιο το ΣτΕ έχει αναγνωρίσει ότι είναι υποχρέωση της Βουλής αυτό που νομοθετείται.

Νέα, εξελίξεις & αντιδράσεις για την πανεπιστημιακή αστυνομία

Ωστόσο, η τοποθέτηση του κ. Πλεύρη όξυνε τα πνεύματα με τον κ. Σκανδαλίδη να επανέρχεται:

«Είναι τυχαίο ότι κανείς άλλος μέχρι τώρα δεν σκέφτηκε να πάει ένα βήμα πιο πέρα και να βάλει αστυνομία μες τα πανεπιστήμια; Για να μην καταργούν το αυτοδιοίκητο; Τώρα είστε της λογικής πονάει δόντι κόβω κεφάλι».

Στο μεταξύ, ο Θανάσης Παφίλης του ΚΚΕ, έβγαλε αφίσες από πάρτι της ΔΑΠ κατά την τοποθέτησή του.

«Μια και μιλάμε για αρχές και αναβάθμιση του πανεπιστημίου, έχω εδώ τη δικιά σας ιδεολογική σύγκρουση στα πανεπιστήμια. Τα πάρτι της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Θα τα καταθέσω στα πρακτικά να μείνουν στην ιστορία», τόνισε ο κ. Παφίλης, επισημαίνοντας ότι αυτό που θέλει η κυβέρνηση είναι «μόνο οι δικές σας ιδέες να είναι αυτές που περνάνε στο πανεπιστήμιο».

Ο Γιάνης Βαρουφάκης του ΜέΡΑ25 έστρεψε τα πυρά του στην Υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

«Σε ποιο κολέγιο του Κέιμπριτζ και της Οξφόρδης υπάρχει αστυνομία μέσα; Δεν υπάρχει αστυνομία. Κυρία Κεραμέως, εκτίθεστε, ψεύδεστε ασυστόλως και κατ’ εξακολούθηση, σας παρακαλώ», υπογράμμισε ο κ. Βαρουφάκης, προσθέτοντας «εσείς δεν έχετε περάσει ούτε απ’ έξω από την Οξφόρδη, εγώ έχω διδάξει στο Κέιμπριτζ και σας διαβεβαιώ πως υπάρχει υπηρεσία πανεπιστημιακή που τους έχουν προσλάβει οι πανεπιστημιακές Αρχές».

Χρυσοχοΐδης για… “γκεστάπο” στις σχολές και “τραμπούκους”

Την αναγκαιότητα ίδρυσης της πανεπιστημιακής αστυνομίας υποστήριξε και ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.

Ο κ. Χρυσοχοΐδης σημείωσε ότι «το “δεν πάει άλλο”, το “ως εδώ”, “κάντε κάτι” ακούστηκε δυνατά και καθαρά ως αίτημα της κοινωνίας. […] Η απάντησή μας είναι το σχέδιο αυτό! Με ευθύνη και δημοκρατική συνείδηση αλλάζουμε ό,τι πρέπει, γιατί έτσι πρέπει, και τελικώς θα γίνει. Είναι ευθύνη της πολιτείας να μην αφήσει να ταλανίζουν τη χώρα προβλήματα του ’80. Είναι ευφημισμός των ιδρυμάτων να μιλούν για ελεύθερη διακίνηση ιδεών, όταν οι τραμπούκοι ελέγχουν τη διακίνηση αυτή».

Ο Υπουργός αναρωτήθηκε ποιο είναι το δικαίωμα που παραβιάζει η παρουσία της αστυνομίας στις σχολές, όταν ήδη παραβιάζεται η ελευθερία της έκφρασης.

«Η Γκεστάπο στις σχολές είναι οι τραμπούκοι που άλλοι ανέχονται και άλλοι θωπεύουν».

«Η κυβέρνηση δεν θέλει να δώσει αρμοδιότητα φύλαξης των πανεπιστημίων σε εταιρείες. Είναι αδύνατο να αντιμετωπίσουν αυτή τη στιγμή το πρόβλημα φύλαξης και ασφάλειας των ιδρυμάτων. Είναι αναγκαία η αστυνομία; Σήμερα, μόνον η αστυνομία μπορεί»

Nίκη Κεραμέως: «Με το νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ απαντάμε στις 5 παθογένειες δεκαετιών της ανώτατης εκπαίδευσης»

Στην αναβάθμιση του επιπέδου σπουδών στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, την βελτίωση του ακαδημαϊκού περιβάλλοντος, όπως και την εξασφάλιση πιο στοχευμένων και ποιοτικών επιλογών για τους φοιτητές, καθώς και μεγαλύτερη αυτονομία για τα Πανεπιστήμια, αναφέρθηκε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στην ολομέλεια της Βουλής την Τετάρτη 10/02, με αφορμή την ψήφιση του νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ  με τίτλο “Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, Προστασία της Ακαδημαϊκής Ελευθερίας, Αναβάθμιση του Ακαδημαϊκού Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις”.

Δείτε ολόκληρο το νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ εδώ!

Όπως υπογράμμισε η Υπουργός, «στόχος του νομοσχεδίου είναι να αφήσουμε οριστικά πίσω μας πέντε παθογένειες δεκαετιών, να δώσουμε στα παιδιά μας, στους καθηγητές μας, σε όλη την ακαδημαϊκή κοινότητα το Πανεπιστήμιο που τους αξίζει. Πέντε παθογένειες που ελπίζω να μην απασχολήσουν ποτέ ξανά την κοινοβουλευτική διαδικασία, πέντε παθογένειες για τις οποίες θεωρούμε ήδη παράδοξο το γεγονός ότι, εν έτει 2021, υφίστανται και συζητούνται ακόμη».

Η κα Κεραμέως αναφέρθηκε διεξοδικά στις παθογένειες αυτές και τις απαντήσεις που δίνει η κυβέρνηση, μέσω τις προτεινόμενης νομοθετικής ρύθμισης:

«Παθογένεια πρώτη: Εισαγωγή στα Πανεπιστήμια χωρίς ακαδημαϊκές προϋποθέσεις, με βαθμούς 1, 2 και 3 στα 20. Η απάντησή μας: Ακαδημαϊκές προϋποθέσεις εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση,

Παθογένεια δεύτερη: Εισαγωγή υποψηφίων σε τμήματα που έχουν δηλώσει τυχαία, πχ ως 100ή, ως 200ή επιλογή τους. Η απάντησή μας: Συνειδητές, στοχευμένες επιλογές νέων, για να εισάγονται περισσότεροι νέοι σε τμήματα υψηλά στις προτιμήσεις τους.

Παθογένεια τρίτη: Πάνω από το 40% των φοιτητών μας έχει ξεπεράσει τα Ν+2 έτη σπουδών. Η απάντησή μας: Σπουδές με χρονικό όριο φοίτησης, όπως κάθε εκπαιδευτική διαδικασία,

Παθογένεια τέταρτη: Στρεβλή αντίληψη ότι ο μόνος δρόμος εκπαιδευτικής ανέλιξης είναι ο πανεπιστημιακός. Η απάντησή μας: Παράλληλοι εκπαιδευτικοί δρόμοι, ποιοτικές εναλλακτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τους νέους μας,

Παθογένεια πέμπτη: Συστημικές εστίες παραβατικότητας σε ορισμένα ΑΕΙ της χώρας. Φόβος, τραυματισμοί, αξιόποινες πράξεις, καταστροφές. Η απάντησή μας: Ασφαλές περιβάλλον φοίτησης, ελευθερία έκφρασης, διδασκαλίας και έρευνας».

Ειδικά ως προς τις συστημικές εστίες παραβατικότητας σε ορισμένα ΑΕΙ, η Υπουργός ανέφερε «δύο είναι οι βασικές εναλλακτικές: α) να αφήσουμε το θέμα αποκλειστικά στα Πανεπιστήμια. Μια λύση που εφαρμόζεται δεκαετίες ολόκληρες, μια λύση που έχει αποτύχει. Αλλιώς δεν θα ήμασταν εδώ σήμερα εν έτει 2021 να συζητάμε για το αν είναι φυσιολογικό να διαπομπεύεται Πρύτανης, να του κρεμάνε ταμπέλα από τον λαιμό, β) και η λύση που προτείνουμε: για θέματα φύλαξης αρμόδια βεβαίως τα Πανεπιστήμια. Αλλά για θέματα αξιόποινων πράξεων, προφανώς και δεν μπορεί κανείς άλλος να έχει αρμοδιότητα από την ΕΛΑΣ. Και δεν έχει αρμοδιότητα ο Πρύτανης να κυνηγάει αυτόν που κάνει εμπόριο ναρκωτικών, αυτόν που πετάει καδρόνια, αυτόν που κατασκευάζει μολότοφ, και δεν πρέπει να ασχολείται με αυτό».

Και όπως προσέθεσε η κα Κεραμέως: «προτείνουμε στο παρόν νομοσχέδιο, μεταξύ άλλων, την ελεγχόμενη είσοδο στα Πανεπιστήμια, μία ρύθμιση που ισχύει διεθνώς. Θα μπορεί να εισέρχεται όποιος και όποτε έχει λόγο να βρίσκεται στο Πανεπιστήμιο και θα προστατεύονται όλοι από αυτό τον έλεγχο.

Προτείνουμε επίσης τη δημιουργία Ομάδων Προστασίας Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων. Γιατί χρειάζεται μία ειδική ομάδα; Για τρεις λόγους:

Γιατί είναι σημαντικό να λαμβάνει ειδική εκπαίδευση, προσαρμοσμένη στον ιδιαίτερο χώρο του Πανεπιστημίου.

Για να μπορεί να δρα αποτρεπτικά.

Για να μπορεί να έχει άμεση επικοινωνία με άλλα σώματα της Ελληνικής Αστυνομίας, τα οποία θα μπορούν να παρέμβουν αν παραστεί ανάγκη».

Αφού παρέθεσε παραδείγματα για τα διεθνώς ισχύοντα και την ύπαρξη κέντρων λήψης σημάτων για την προστασία διακεκριμένων πανεπιστημίων του εξωτερικού, η Υπουργός αναφέρθηκε στους ισχυρισμούς της αξιωματικής αντιπολίτευσης:

«Παντού “control rooms” κ. Φίλη! ‘Όλα τα Πανεπιστήμια λοιπόν διεθνώς είναι διεστραμμένα, είναι οργουελικά! Καταλάβετέ το κυρίες και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ, δεν είναι στραβός ο γιαλός. Εσείς στραβά αρμενίζετε! Ας βάλουμε λοιπόν τέλος στη νοοτροπία της ασυδοσίας, στην υπόθαλψη της ανομίας, στην υπονόμευση των ίδιων των πανεπιστημίων μας. Οι νεαροί που ανέλαβαν την ευθύνη για την «παρέμβαση» στο γραφείο μου έγραψαν ότι τα Πανεπιστήμια είναι χώροι όπου «(μέσα στα στέκια και τις καταλήψεις τους) ζυμωνόμαστε ιδεολογικά και οργανώνουμε τους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες μας». Λυπάμαι πολύ για αυτή την άποψη νέων ανθρώπων και δη -όπως ισχυρίζονται- φοιτητών. ΟΧΙ, το Πανεπιστήμιο είναι κοιτίδα γνώσης, μάθησης, έρευνας, γόνιμης ανταλλαγής απόψεων, διεύρυνσης πνευματικών οριζόντων – δεν είναι χώρος ιδεολογικής ζύμωσης, στρατολόγησης και καταλήψεων».

Η κα Κεραμέως δεν παρέλειψε να στιγματίσει την υποκρισία του ΣΥΡΙΖΑ και όσων υπερασπίζονται το ισχύον καθεστώς, εν ονόματι μίας υποτιθέμενης ελευθερίας που δήθεν θα πληγεί:

«Σε ένα κρεσέντο λαϊκισμού, ο ΣΥΡ μοίραζε θέσεις στα Πανεπιστήμια της χώρας, εισαγωγή με βαθμολογίες της μονάδας, πανεπιστημιακά τμήματα με τροπολογίες της τελευταίας στιγμής.

Πανελλήνιες 2021: Πόσοι υποψήφιοι θα μείνουν εκτός ΑΕΙ αν εφαρμοστεί η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

Κάθε χωριό και τμήμα, κάθε υποψήφιος και κίβδηλη επιτυχία.

Τι κι αν οι σπουδές δεν οδηγούν πουθενά,

τι κι αν τα τμήματα δεν είναι βιώσιμα,

τι κι αν δεν εξασφάλιζαν κανένα μέλλον στους φοιτητές,

δεν πειράζει, εσείς μοιράσατε θέσεις, τμήματα, σχολές.

Η Ελλάδα της μετριότητας, η Ελλάδα της ήσσονος προσπάθειας, η Ελλάδα του λαϊκισμού. Θέλετε τη νέα γενιά κρατημένη στη μετριότητα, στο λίγο, στο ελάχιστο.

Εν τέλει, δεν είναι τυχαίο, τόσες μέρες τώρα, τόσες εβδομάδες που συζητείται το νομοσχέδιο, πρόταση από τον ΣΥΡΙΖΑ καμία (αν εξαιρέσουμε την πρόταση του κ. Μάρδα για αστυνομικούς-φοιτητές incognito).

Γιατί δεν υπάρχει πρόταση;

Γιατί επιδιώκετε τη διατήρηση μίας θλιβερής κατάστασης στα Πανεπιστήμια.

Γιατί σας βοηθά να ψαρεύετε σε θολά νερά, να καλλιεργείτε κομματικές πελατείες και ιδεολογικούς μηχανισμούς».

Όπως είπε χαρακτηριστικά η Υπουργός: «έχουμε ενώπιον μας ένα νομοσχέδιο που απαιτεί η κοινωνία και επιτάσσει η κοινή λογική, που συγκρούεται με δεινά της μεταπολίτευσης που ταλαιπωρούν τα Πανεπιστήμιά μας για σχεδόν μισό αιώνα.

Ας κάνουμε επιτέλους το βήμα μπροστά. Και ας ασχοληθούμε με τις σύγχρονες προκλήσεις των Πανεπιστημίων, και όχι με προβλήματα που άλλες χώρες έχουν ξεπεράσει δεκαετίες τώρα».

Κλείνοντας την ομιλία της, η κα Κεραμέως είπε:

«Όλες τις τελευταίες ημέρες, λαμβάνω μηνύματα και κλήσεις από καθηγητές, από φοιτητές, που μου λένε: «συμφωνώ, μην κάνεις πίσω σε τίποτα, αλλά φοβάμαι να βγω να το πω.» Ήρθε η ώρα να σπάσει αυτή η σιωπή και η νοσηρή παράδοση. Ήρθε η ώρα να διαλυθεί άπαξ δια παντός αυτή η οσμή φόβου και λογοκρισίας στο Πανεπιστήμιο, η οποία ευδοκιμεί εκεί και πουθενά αλλού στη χώρα μας.

Κι ας ασχοληθούμε επί τέλους με τις σύγχρονες προκλήσεις του Πανεπιστημίου, με την καλύτερη διασύνδεση Πανεπιστημίου και αγοράς εργασίας, με βιομηχανικά διδακτορικά, με συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα, με διπλά ή κοινά προγράμματα σπουδών σε συνεργασία με Πανεπιστήμια του εξωτερικού, με ανταλλαγές τεχνογνωσίας και ανθρώπινου δυναμικού μεταξύ Ιδρυμάτων, με ερευνητικά προγράμματα, με αναβάθμιση ποιοτικών δεικτών, με πρωτοπόρες μελέτες και δημοσιεύσεις, ψηφιοποίηση συστημάτων και διαδικασιών.

Τόση γνώση, τόσες δυνατότητες, τόσο εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό. Δεν επιτρέπεται να τα αφήσουμε να πάνε χαμένα.

Το οφείλουμε στα παιδιά μας, που διεκδικούν με κόπο, με προσήλωση ένα καλύτερο Πανεπιστήμιο,

το οφείλουμε στους εξαιρετικούς ακαδημαϊκούς μας, που επιθυμούν να επικεντρωθούν στο διδακτικό και ερευνητικό τους έργο,

το οφείλουμε στα διαπρεπή μας ιδρύματα, που διεκδικούν τη θέση που αξιωματικά τους ανήκει στον διεθνή ακαδημαϊκό χάρτη.

Το οφείλουμε στη χώρα μας.

Πάμε να δώσουμε στα Πανεπιστήμιά μας το επίπεδο σπουδών που τους αξίζει, το ακαδημαϊκό περιβάλλον που τους αξίζει. Πάμε να διεκδικήσουμε τις θέσεις που μας αξίζουν στο διεθνή ακαδημαϊκό χάρτη.

Πάμε επιτέλους μπροστά!»

Η ομιλία της Υπουργού στη Βουλή:

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Μεταφορές

Πλήρης Απασχόληση

22-01-2024

Μαρούσι

800

Πωλήσεις

Εποχιακή Εργασία

15-02-2024

Ναουσα

1.500

⚽🏀 LIVE SCORES
27 Απρ. 2024
Αστ
20:00
-
ΟΦΗ
27 Απρ. 2024
Βόλ
20:00
-
Παν
27 Απρ. 2024
ΠΤΡ
20:15
-
ΛΑΥ
27 Απρ. 2024
ΠΑΟΚ
20:15
-
ΜΑΡ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;