Περιμένεις παραγγελία με κούριερ; «Οπλίσου» με υπομονή
«Μην πιέζετε με τηλέφωνα για πιο γρήγορη παράδοση, θα το μετακυλήσουν στον εργαζόμενο! Δώστε φιλοδώρημα, το πιθανότερο είναι ότι δουλεύει υπερωρίες που δεν πληρώνεται».

Η κατάσταση που επικρατεί τον τελευταίο καιρό στις εταιρίες ταχυμεταφορών είναι ασφυκτική.

Εδώ και πολλές ημέρες και, μάλιστα, προτού οι καταναλωτές εντατικοποιήσουν τις αγορές τους ενόψει εορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς, οι εικόνες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο από τις εγκαταστάσεις εταιρειών ταχυμεταφορών και κούριερ, αποδεικνύουν τον άνευ προηγουμένου κορεσμό παραγγελιών που καλούνται να φέρουν εις πέρας οι εταιρίες.

Από την πλευρά τους, οι ίδιες οι εταιρίες, επικαλούμενες ανωτέρα βία, λόγω της πανδημίας της covid19 και των κλειστών καταστημάτων, λόγω 2ου lockdown, ισχυρίζονται ότι δεν περίμεναν τόσο μεγάλη αύξηση στη ζήτηση και τον όγκο των μεταφορών, ο οποίος ενδεχομένως και να ξεπερνάει το 60%, προεξοφλώντας ότι, όσοι περιμένουμε παραγγελία με μεταφορική και μάλιστα έχουμε πληρώσει για κατ’οίκον παράδοση, μάλλον… θα περιμένουμε αρκετό καιρό ακόμα (άγνωστο το πόσο).

Τα παρακάτω διαβάζουμε σε ανάρτηση της facebook σελίδας “Κούριερ Ντελίβερι Διανομείς με δίκυκλο ή van” και όλοι ξέρουμε σε ποιους οφείλουμε να δείξουμε κατανόηση:

“Έτσι είναι πεταμένα τα δέματα σας, στις ταχυμεταφορικές (courier). Γιατί; Γιατί το μόνο που ενδιαφέρει τις courier είναι το αλόγιστο κέρδος. Δεν κάνανε προσλήψεις, δεν αγόρασαν οχήματα και απλά “στίβουν” τους εργαζόμενους. Πως να αντισταθείτε; Κάντε καταγγελίες για τις αργοπορείες, αρνηθείτε την παραλαβή λόγο καθυστέρησης. Μην πάτε στα καταστήματα να παραλάβετε αφού έχετε πληρώσει για κατ΄οίκον παράδοση. Επίσης και κύριο: ΜΗΝ πιέζετε με τηλέφωνα για ποιό γρήγορη παράδοση, θα το μετακυλίσουν στον εργαζόμενο! Δώστε φιλοδώρημα, το πιθανότερο είναι ότι δουλεύει υπερωρίες που δεν πληρώνεται”.

Έτσι είναι πεταμένα τα δέματα σας, στις ταχυμεταφορικές (courier).

Γιατί;

Γιατί το μόνο που ενδιαφέρει τις courier…

Δημοσιεύτηκε από Κούριερ Ντελίβερι Διανομείς με Δίκυκλο ή Van στις Τρίτη, 8 Δεκεμβρίου 2020

 

Η ACS, η Γενική Ταχυδρομική, η ΕΛΤΑ Courier και η Speedex έχουν γνωστοποιήσει εδώ και μέρες, μέσω ανακοινώσεών τους, ότι δεν είναι δυνατόν να αποφευχθούν οι καθυστερήσεις των παραγγελιών στους καταναλωτές, ενώ πολλοί είναι εκείνοι που κατηγορούν το κοινό για τις αλόγιστες αγορές που κάνει, μέσω e-shop, την ώρα που τα καταστήματα είναι κλειστά.

Η ανακοίνωση της ΑCS για τις καθυστερήσεις:

Σύμφωνα με πληροφορίες που διαβάζουμε στα “ΝΕΑ”, η ανακοίνωση της ACS, έχει ως εξής:

«Η ACS, με αίσθημα ευθύνης προς το καταναλωτικό κοινό, έχει επιλέξει την ειλικρινή και τακτική ενημέρωση των πελατών της για τις εξελίξεις, τις αναγκαίες τροποποιήσεις στη διαχείριση των αποστολών και τις προσαρμογές των υπηρεσιών της, λόγω της πανδημίας. Η εταιρεία συνεχίζει καθημερινά να αξιολογεί την τρέχουσα κατάσταση και λειτουργεί επεμβατικά με πρόσθετο ανθρώπινο δυναμικό, μεταφορικά μέσα και νέες υποδομές, για να επιτύχει χρόνους διακίνησης των αποστολών όσο πιο κοντά γίνεται στα συνήθη επίπεδα.

Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν. Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς.

Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ACS συνεχίζει τις προσπάθειές της και αξιολογεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες της με σκοπό να συναντήσει τις προσδοκίες των πελατών της, ενώ συνιστά στους καταναλωτές να αποφεύγουν την αποστολή ευπαθών προϊόντων την περίοδο αυτή.

Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη σας και την υπομονή σας, ενώ δεσμευόμαστε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις».

Η ανακοίνωση της ΕΛΤΑ για τις καθυστερήσεις:

Σύμφωνα με πληροφορίες που διαβάζουμε στα “ΝΕΑ”, η ανακοίνωση της ΕΛΤΑ, έχει ως εξής:

«Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8% ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση σας διαβεβαιώνουμε ότι, η ΕΛΤΑ Courier αξιολογεί καθημερινά την τρέχουσα κατάσταση βάσει επιχειρησιακού σχεδίου με σκοπό την ικανοποίηση των υπερβολικά αυξημένων αναγκών των πελατών της, έχοντας ήδη προβεί στην επέκταση των υποδομών της, την ενίσχυση των διαθέσιμων υλικοτεχνικών και ανθρώπινων πόρων και την αναδιαμόρφωση των υπηρεσιών της, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ιδιαίτερες συνθήκες.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας.» 

Τι ανακοίνωσε η Γενική Ταχυδρομική για τις καθυστερήσεις των παραγγελιών:

“Η απρόβλεπτα παρατεταμένη αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και η εντελώς αστάθμητη πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών. Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς.

Στη Γενική Ταχυδρομική έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο “κανονικότητας”. Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων [καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ].

Δεν είναι χωρίς σημασία η επισήμανση ότι σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες [αποστολείς ή παραλήπτες], αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη [και σαφώς υποτιμημένη] άποψη για την συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής. Κάτω από αυτές τις συνθήκες και για όσο διαρκεί αυτή η μη ομαλή κατάσταση είμαστε υποχρεωμένοι να λάβουμε κάποια μέτρα, έτσι ώστε αφενός μεν να διατηρήσουμε ως Γενική Ταχυδρομική ένα καλό επίπεδο υπηρεσιών αφετέρου δε οι άνθρωποι που εργάζονται στη Γενική Ταχυδρομική να μπορούν να δουλεύουν κατά το δυνατόν ανθρώπινα”.

Υπομονή και κατανόηση. Κάποτε θα φτάσει το δέμα σου. Ίσως και μέσα στο 2021.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

22-04-2024

Θεσσαλονικη

Υπηρεσίες Εστίασης

Εποχιακή Εργασία

21-12-2023

Μυκονος

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

 1