ΑΠΘ: 5 Διαδικτυακά Προγράμματα του Κέντρου Επιμόρφωσης & Δια Βίου Μάθησης (Αιτήσεις & Δίδακτρα)
Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Προγράμματα του ΚΕΔΙΒΙΜ του ΑΠΘ

Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο προχώρησε στις αρχές του 2012 στην ίδρυση της Δομής Διά Βίου Μάθησης, προκειμένου να ανταποκριθεί με συνέπεια και αίσθημα ευθύνης στις ανάγκες για κατάρτιση, επιμόρφωση, και εξειδίκευση που υπήρχαν στην ελληνική κοινωνία.

Το ΚΕΔΙΒΙΜ-ΑΠΘ αποτελεί μονάδα του Ιδρύματος που εξασφαλίζει το συντονισμό και τη διεπιστημονική συνεργασία στην ανάπτυξη προγραμμάτων επιμόρφωσης, συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, κατάρτισης και εν γένει δια βίου μάθησης.

Αντλώντας από την εμπειρία της Δομής Διά Βίου Μάθησης και εκμεταλλευόμενο τις δυνατότητες που του δίνει η νέα θεσμοθετημένη του θέση για συνεργασίες με εξωτερικούς φορείς, το ΚΕΔΙΒΙΜ-ΑΠΘ στοχεύει στη συνέχιση της ανοδικής πορείας που χάραξε η λειτουργία της Δομής την προηγούμενη 5ετία και στην προσφορά νέων, επίκαιρων και αναγκαίων στο κοινό προγραμμάτων επιμόρφωσης και διά βίου μάθησης.

ΟΡΑΜΑ

Η δημιουργία ευκαιριών εκπαίδευσης για άτομα όλων των επιπέδων εκπαίδευσης και όλων των ηλικιών

ΑΠΟΣΤΟΛΗ

Να ικανοποιήσει ανάγκες διά βίου μάθησης μέσω της προσφοράς υψηλής ποιότητας, προσβάσιμων σε όλους, καινοτόμων προγραμμάτων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες εκπαιδευόμενων όλων των ηλικιών, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και στη μείωση του κοινωνικού αποκλεισμού στην εκπαίδευση.

ΣΤΟΧΟΙ – ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ – ΔΡΑΣΕΙΣ

Η επίτευξη της αποστολής του ΚΕΔΙΒΙΜ, επιδιώκεται μέσω της εκπλήρωσης των παρακάτω στόχων:

-αξιοποίηση του επιστημονικού δυναμικού και των υποδομών του ΑΠΘ σε προγράμματα που απευθύνονται στην ελληνική κοινωνία και ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολιτών της για κατάρτιση, επιμόρφωση, και εξειδίκευση

-ενίσχυση των δεσμών του ΑΠΘ με τους πολίτες και η εξασφάλιση της δυνατότητας να έχουν υψηλού επιπέδου επιμόρφωση, κατάρτιση και εξειδίκευση.

-άνοιγμα του ΑΠΘ στη διεθνή αγορά της εκπαίδευσης, μέσω υλοποίησης προγραμμάτων που απευθύνονται στο διεθνή χώρο.

-συμβολή του ΑΠΘ στην αναβάθμιση της ποιότητας της μη-τυπικής εκπαίδευσης και στη μείωση του κοινωνικού αποκλεισμού στην εκπαίδευση.

Οι στόχοι του ΚΕΔΙΒΙΜ θα επιδιωχθεί να πραγματοποιηθούν μέσα από την υλοποίηση δράσεων όπως:

-Υλοποίηση προγραμμάτων διά βίου μάθησης που καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος γνωστικών αντικειμένων και ανταποκρίνονται σε πραγματικές ανάγκες ομάδων πολιτών,

-Ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ του Ιδρύματος και δημόσιων ή/και ιδιωτικών φορέων με σκοπό την ανάπτυξη πανεπιστημιακού επιπέδου προγραμμάτων που καλύπτουν ιδιαίτερες ανάγκες εκπαίδευσης και επιμόρφωσης των φορέων αυτών,

-Εισαγωγή και ανάπτυξη μαζικών ανοικτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOCs, Massive Open Online Courses)

-Διοργάνωση συνεδρίων και workshops που αφορούν στην εκπαίδευση ενηλίκων

ΑΠΘ: 5 Διαδικτυακά Προγράμματα του Κέντρου Επιμόρφωσης & Δια Βίου Μάθησης

1) Εκπαίδευση επαγγελματιών υγείας και ειδικής αγωγής στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της καθημερινότητας ατόμων με επίκτητες και αναπτυξιακές διαταραχές

Κωδική ονομασία προγράμματος: Επαγγελματίες Υγείας

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Εκπαίδευση επαγγελματιών υγείας και ειδικής αγωγής στη βελτίωση της ποιότητας ζωής και της καθημερινότητας ατόμων με επίκτητες και αναπτυξιακές διαταραχές», διάρκειας 360 ωρών, το οποίο θα διεξαχθεί βασιζόμενο σε ένα συνδυαστικό μοντέλο εκπαίδευσης και θα υλοποιηθεί αξιοποιώντας τόσο τη διά ζώσης όσο και τη σύγχρονη και ασύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία.

*Επισημαίνεται πως λόγω της εξάπλωσης της COVID-19 και των δυσμενών συνθηκών που επικρατούν σε παγκόσμια κλίμακα, η πρακτική άσκηση δύναται να πραγματοποιηθεί διαδικτυακά, με χρήση βίντεο και εργαλείων εικονικών ασθενών.

ECTS: 18

Έναρξη Προγράμματος: 11/01/2021

Λήξη Προγράμματος: 30/09/2021

Υποβολή αιτήσεων

Αιτήσεις γίνονται δεκτές από 30/10/2020 μέχρι 20/12/2020 μόνο ηλεκτρονικά στον σύνδεσμο εδώ.

Επιστημονικά υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο κ. Παναγιώτης Μπαμίδης, Kαθηγητής του Εργαστηρίου Ιατρικής Φυσικής του Τμήματος Ιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας του ΑΠΘ. Έχει δημιουργήσει και ηγείται τεσσάρων ερευνητικών ομάδων στα πεδία της Ιατρικής Εκπαίδευσης, της Ιατρικής Πληροφορικής, των Υποστηρικτικών Τεχνολογιών, των Εφαρμοσμένων Νευροεπιστημών και της Παροχής Υπηρεσιών Υγείας. Σχεδιάζει, υλοποιεί και αξιολογεί συστήματα πληροφορικής και υποστηρικτικών τεχνολογιών που βελτιώνουν τις δραστηριότητες της καθημερινότητας των ηλικιωμένων και άλλων ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την υγεία και ποιότητα ζωής τους καθώς και την εκπαίδευση και εξάσκηση των επαγγελματιών υγείας.

Στο πρόγραμμα διδάσκουν επίσης Καθηγητές και μέλη ΕΔΙΠ του ΑΠΘ, διδακτορικοί και μεταδιδακτορικοί ερευνητές του εργαστηρίου Ιατρικής Φυσικής, καθώς και καταξιωμένοι επαγγελματίες και εκπαιδευτές επαγγελματιών του χώρου.

Παρέχονται

Μοριοδότηση

(βάσει του ν. 4589/2019- ΦΕΚ 13/Α/29-01-2019. Αφορά ΜΟΝΟ σε όσους/ες παρακολουθήσουν και τις τέσσερις ενότητες)

Μοριοδότηση για Ε.Α.Ε. (Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης) άρθρο 58 παρ. 1. αα) Κατοχή πιστοποιητικού παρακολούθησης σεμιναρίου επιμόρφωσης – εξειδίκευσης στην Ε.Α.Ε. από Α.Ε.Ι. ή άλλο φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (300) ωρών που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών: δύο (2) μονάδες.

Μοριοδότηση για Ε.Β.Π. (Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό) άρθρο 60 παρ. 1. ζζ) Επιμόρφωση Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών, που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών: δύο (2) μονάδες.

Ένταξη στους επικουρικούς πίνακες

-0.5 μόρια στη διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης και Διευθυντών – Υποδιευθυντών σχολείων

-Δέκα (10) μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών Τ.Ε. και Δ.Ε.

Στόχος του προγράμματος

Το προτεινόμενο επιμορφωτικό πρόγραμμα στοχεύει στη θεωρητική και πρακτική κατάρτιση και εξειδίκευση των εκπαιδευομένων παρέχοντας σε αυτούς γνώσεις, εφόδια και λειτουργικά εργαλεία για την περαιτέρω επιστημονική και επαγγελματική σταδιοδρομία τους. Συγκεκριμένα, στοχεύει στην αναβάθμιση των προσόντων και την ενίσχυση δεξιοτήτων των επαγγελματιών υγείας και ειδικής αγωγής που επιθυμούν να εκπαιδευτούν και να αποκτήσουν γνώσεις στην αντιμετώπιση προβλημάτων ή δύσκολων καταστάσεων διαχείρισης ασθενών κατά την παροχή φροντίδας υγείας, καθώς επίσης και βασικές δεξιότητες στην αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.

Επιπρόσθετα, προσφέρει κατάρτιση και εξειδίκευση αλλά και δυνατότητα επικαιροποίησης γνώσεων στις αναπτυξιακές (Γενετικά σύνδρομα νοητικής καθυστέρησης, Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή, Διάσπαση Προσοχής ή/και Υπερκινητικότητας, Αυτισμός) και επίκτητες (αφασίες, άνοιες) διαταραχές, επικεντρώνοντας ιδιαίτερα στις μεθόδους αξιολόγησης και παρέμβασης για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ατόμων αυτών.

Πρόκειται για ένα άρτια μεθοδευμένο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιμόρφωσης, το οποίο, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες, παρέχει στους επαγγελματίες υγείας και ειδικής αγωγής χρήσιμα και καινοτόμα εργαλεία για τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας φροντίδας ατόμων που ανήκουν σε ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες.

Αναγκαιότητα προγράμματος

Οι ραγδαίοι ρυθμοί μεταβολής των συνθηκών της αγοράς και της τεχνολογίας οδηγούν στην ανάγκη για συνεχή εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση των γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων των επαγγελματιών υγείας με στόχο την ένταξη ή επανένταξη στην αγορά εργασίας, τη διασφάλιση της εργασίας και την επαγγελματική και προσωπική ανάπτυξη.

Οι παραπάνω συνθήκες καθιστούν αναγκαία τη δημιουργία κατάλληλων επιμορφωτικών προγραμμάτων κατάρτισης στις σύγχρονες τεχνολογικές τάσεις και ταχύτατες επιστημονικές εξελίξεις στο χώρο της υγείας, όπως επίσης και την υιοθέτηση σύγχρονων μεθόδων εκπαίδευσης που θα στηρίζονται στις νέες τεχνολογίες προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες των επαγγελματιών υγειάς.

Το προτεινόμενο πρόγραμμα υιοθετεί μια ολιστική προοπτική η οποία εντάσσει στο πλαίσιό της πλευρές της παρέμβασης των επαγγελματιών αυτών σε καθημερινά ζητήματα, όπως η ανάπτυξη και αξιολόγηση της γλώσσας, η ανάπτυξη της κοινωνικότητας ατόμων με αναπτυξιακές και επίκτητες διαταραχές, αλλά και η ενίσχυση της φροντίδας της υγείας και της ποιότητας ζωής με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα. Η αναγκαιότητα προκύπτει από την ίδια την καθημερινή ρουτίνα του επαγγελματία του χώρου της ψυχικής υγείας και ειδικής αγωγής, ο οποίος αντιμετωπίζει ποικίλες ανάγκες ατόμων με αναπτυξιακές και επίκτητες διαταραχές στις οποίες πρέπει να παρέμβει.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

-αποκτήσουν βασικές γνώσεις και δεξιότητες στη χρήση των νέων τεχνολογιών

-επικαιροποιήσουν και θα αναπτύξουν πρόσθετες ειδικές γνώσεις προς όφελος ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή ασθενών

-γνωρίσουν τρόπους αντιμετώπισης προβλημάτων ή δύσκολων καταστάσεων διαχείρισης ασθενών

-ενημερωθούν σε θέματα καθημερινής φροντίδας υγείας ευάλωτων πληθυσμιακών ομάδων (π.χ. ατόμων με νοητική αναπηρία, ήπια νοητική διαταραχή, αρχόμενη άνοια, νόσο του Πάρκινσον, εγκεφαλικό επεισόδιο, Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ), κ.ά.)

-γνωρίσουν και θα αξιοποιήσουν εξελιγμένα τεχνολογικά προγράμματα σωματικής και νοητικής ενδυνάμωσης

-ενημερωθούν για τις υποστηρικτικές τεχνολογίες

-αποκτήσουν εμπειρία στην αξιολόγηση και παρέμβαση για την ανάπτυξη γλωσσικών και επικοινωνιακών ικανοτήτων ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ασθενών με γλωσσικά και νοητικά ελλείμματα

-γνωρίσουν και θα αξιοποιήσουν ψηφιακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες για άτομα με νοητική αναπηρία

-μάθουν διδακτικές προσεγγίσεις και πρακτικές για άτομα με νοητική αναπηρία

-αναπτύξουν κοινωνικές ικανότητες και δεξιότητες προσέγγισης ατόμων με αναπηρία

-εξοικειωθούν με τη χρήση επικυρωμένων εργαλείων αξιολόγησης-κατανοήσουν στρατηγικές και μεθόδους ανάλυσης περιβάλλοντος

-συμμετέχουν σε προγράμματα διεξαγωγής πρακτικής άσκησης και απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

-επαγγελματίες υγείας ή βοηθητικό προσωπικό (δημοσίων ή ιδιωτικών φορέων / οργανισμών)
-νοσηλευτές
-περιθάλποντες (επαγγελματίες και μη)
-γυμναστές, φυσικοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, λογοθεραπευτές παιδαγωγούς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς παιδαγωγούς

Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν:

-τελειόφοιτοι σχετικών σχολών (δημόσιων & ιδιωτικών)
-εργαζόμενοι ή μη σχετικών επαγγελμάτων

Τα προαπαιτούμενα για την παρακολούθηση του Προγράμματος από τους εκπαιδευόμενους είναι:

-Πρόσβαση στο Διαδίκτυο και υπολογιστή που να διαθέτει multimedia δυνατότητες (μικρόφωνο, ηχεία ή ακουστικά, κάμερα)
-Κατοχή προσωπικού e-mail
-Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών

Μέθοδος υλοποίησης

Η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία θα πραγματοποιηθεί μέσω της εύχρηστης πλατφόρμας GoToMeeting / Zoom για τη διδασκαλία των επιμέρους θεματικών, την επίλυση αποριών και την ανατροφοδότηση των συμμετεχόντων.

Για την ασύγχρονη εξ αποστάσεως θα αξιοποιηθεί το περιβάλλον ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης Open eClass (http://eclass.auth.gr), το οποίο θα περιλαμβάνει βιντεοσκοπημένες διαλέξεις, υλικό προς μελέτη (ebook, άρθρα κλπ), δραστηριότητες εμπέδωσης, μελέτες περίπτωσης και σύντομα κουίζ.

Ακόμη, προβλέπεται η λειτουργία forum για την ενίσχυση της συνεργασίας και της αλληλεπίδρασης των συμμετεχόντων, για την ανταλλαγή ιδεών, επίλυση αποριών και την ενεργητική συμμετοχή στο πρόγραμμα.

Στους συμμετέχοντες παρέχονται:

-βιντεοδιαλέξεις
-παρουσιάσεις PowerPoint
-ψηφιακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες και παιχνίδια σοβαρού σκοπού
-εικονικά σενάρια εκπαίδευσης
-εργαλεία εκτίμησης της νοητικής, συναισθηματικής, σωματικής κατάστασης
-εργαλεία αξιολόγησης χρηστικότητας της τεχνολογίας
-online αξιολογήσεις
-διαδικτυακά διαδραστικά εργαλεία κουίζ και δημοσκοπήσεων
-προτεινόμενη βιβλιογραφία, εκπαιδευτικές ιστοσελίδες και λογισμικά

Bρείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

2) Έγκλημα στον Κυβερνοχώρο

Κωδική ονομασία προγράμματος: CyberCrime

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Έγκλημα στον Κυβερνοχώρο”, διάρκειας 40 ωρών, το οποίο θα διεξαχθεί εξ αποστάσεως και θα υλοποιηθεί με τηλεδιάσκεψη.

Κωδική ονομασία προγράμματος: CyberCrime

ECTS: 1,5

Έναρξη Προγράμματος: 28/11/2020

Λήξη Προγράμματος: 23/12/2020

Υποβολή αιτήσεων

Αιτήσεις γίνονται δεκτές από 09/10/2020 μέχρι 27/11/2020 μόνο ηλεκτρονικά στον σύνδεσμο εδώ.

Επιστημονικά υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο Ιωάννης Ιγγλεζάκης, Καθηγητής Νομικής, ΑΠΘ.

Στόχος του προγράμματος

Στόχος του προγράμματος είναι η παρουσίαση και ανάλυση των νομικών ζητημάτων που αφορούν το έγκλημα που τελείται στο Διαδίκτυο και απευθύνεται σε επιστήμονες οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν εξειδίκευση στο χειρισμό τέτοιων υποθέσεων. Παρουσιάζονται οι πράξεις που τελούνται στο διαδίκτυο και στη συνέχεια αναλύονται τα ζητήματα ουσιαστικού ποινικού δικαίου. Συγκεκριμένα παρουσιάζονται τα αδικήματα στον κυβερνοχώρο τα οποία διακρίνονται σε γνήσια κυβερνοεγκλήματα, εγκλήματα κατά της σεξουαλικής ελευθερίας και ανηλικότητας, και μη γνήσια κυβερνοεγκλήματα. Ακολούθως, παρουσιάζεται η διερεύνηση του κυβερνοεγκλήματος με τεχνικές και διαδικασίες έρευνας, ανακριτικές πράξεις και εξέτασης ψηφιακών πειστηρίων, όπως και η έρευνα των ηλεκτρονικών ιχνών στο διαδίκτυο για την εύρεση των δραστών. Το σεμινάριο ολοκληρώνεται με την παρουσίαση ζητημάτων δικονομικού ποινικού δικαίου και ειδικότερα, με την αξιολόγηση των ψηφιακών αποδείξεων στο δικαστήριο και τη διεθνή συνεργασία σε υποθέσεις κυβερνοεγκλημάτων.

Στο πρόγραμμα διδάσκουν οι παρακάτω Καθηγητές και εξειδικευμένοι επιστήμονες:

Ιωάννης Δ. Ιγγλεζάκης, Καθηγητής Νομικής ΑΠΘ

Γεώργιος Νούσκαλης, Επικ. Καθηγητής Νομικής ΑΠΘ

Δημήτριος Γκύζης, Αντεισαγγελέας Εφετών, LLM

Αναστάσιος Παπαθανασίου, Πληροφορικός, Εξειδικευμένος στην Διερεύνηση Κυβερνοεγκλημάτων και Εμπειρογνώμονας στην Ασφάλεια Πληροφοριών

Παναγιώτα Κιορτσή, Δικηγόρος Αθηνών, DPO, υπ. Δ.Ν.

Αναγκαιότητα προγράμματος

Το έγκλημα αλλάζει στην ψηφιακή εποχή και για την αντιμετώπισή του χρειάζονται εξειδικευμένοι επιστήμονες, νομικοί, εγκληματολόγοι και τεχνικοί ασφαλείας υπολογιστών, με γνώσεις στην τεχνολογία και στις μεθόδους του εγκλήματος που διαπράττεται στον κυβερνοχώρο. Για το λόγο αυτό, είναι αναγκαία η εκπαίδευση που βασίζεται στα σύγχρονα δεδομένα και τις μεθόδους που αξιοποιούν οι διωκτικές αρχές και η Δικαιοσύνη.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να χειρίζονται υποθέσεις κυβερνοεγκλημάτων εξωδικαστικά και στο δικαστήριο.

Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νομικούς, Δικηγόρους, καθώς και σε επιστήμονες της εγκληματολογίας, της Πληροφορικής, αλλά και σε οποιονδήποτε ασχολείται ή θα ήθελε να ασχοληθεί με την ασφάλεια στο Διαδίκτυο ή/και την έρευνα των εγκλημάτων στον Κυβερνοχώρο.

Κατηγορίες υποψηφίων που γίνονται δεκτοί/Προαπαιτούμενες γνώσεις/ Κριτήρια επιλογής

Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν:

-Απόφοιτοι Νομικής και Σχολών Πληροφορικής

Προαπαιτούμενα για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα:

►Πρόσβαση στο Διαδίκτυο

► Κατοχή προσωπικού e-mail

► Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών

►Γνώσεις Νομικής/Πληροφορικής

Μέθοδος υλοποίησης

Το Πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως. Θα ακολουθηθεί η μεθοδολογία της εκπαίδευσης με την ενεργή συμμετοχή των συμμετεχόντων (πρακτικές ασκήσεις προσομοίωσης, εργασίες σε ομάδες, συζητήσεις) προκειμένου να επιτευχθεί η απόκτηση πρακτικής και εξειδικευμένης γνώσης. Επιπλέον θα γίνουν διαλέξεις από επαγγελματίες που έχουν επαγγελματική και εκπαιδευτική εξειδίκευση και θα διαμοιραστεί ειδικά διαμορφωμένο εκπαιδευτικό υλικό προκειμένου οι εκπαιδευόμενοι να έχουν τη συνδρομή που χρειάζονται σε τυχόν απορίες και ζητήματα που θα συναντήσουν ως επαγγελματίες.

Στους συμμετέχοντες παρέχονται:

Ι. Ιγγλεζάκης, Δίκαιο Πληροφορικής και διαδικτύου, εκδ. Σάκκουλα 2020 [Σύγχρονη Νομοθεσία]

Το υλικών των εισηγήσεων

Απόφάσεις και κατευθυντήριες οδηγίες Ευρωπαϊκών και εθνικών αρχών για το κυβερνοέγκλημα, αποφάσεις εθνικών και Ευρωπαϊκών Δικαστηρίων, ειδικά διαμορφωμένων πρακτικών προσομοίωσης και χρήσιμα υποδείγματα.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

3) Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Εξειδίκευση στελεχών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων

Κωδική ονομασία προγράμματος: ΕΕΚ 11

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό Εξ Αποστάσεως πρόγραμμα Επιμόρφωσης με τίτλο

«Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: Εξειδίκευση στελεχών, εκπαιδευτικών και εκπαιδευτών ενηλίκων», 11ος κύκλος.

Επιστημονικά υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο Δρ. Αζαρίας Μαυρόπουλος, μέλος ΕΔΙΠ, στο Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης.

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι η επιμόρφωση των στελεχών και εκπαιδευτών της μη τυπικής εκπαίδευσης καθώς και των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε θέματα επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.

Πιο συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες μετά το πέρας της επιμόρφωσης θα επικαιροποιήσουν και θα αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα που αφορούν:

-την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη
-τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
-το επαγγελματικό περίγραμμα και την αξιολόγηση του εκπαιδευτή ενηλίκων σε προγράμματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
-τις αρχές και τη μεθοδολογία εκπαίδευσης και μάθησης Ενηλίκων και την Δυναμική της ομάδας
-τη σύνδεση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης με την αγορά εργασίας
-τη Συμβουλευτική στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
-τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος

ECTS: 7 η κάθε ενότητα

Έναρξη Προγράμματος: 22/11/2020

Λήξη Προγράμματος: 26/06/2021

Υποβολή αιτήσεων

Αιτήσεις γίνονται δεκτές από 06/10/2020 μέχρι 04/12/2020 μόνο ηλεκτρονικά στον σύνδεσμο εδώ.

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εν ενεργεία και υποψήφια στελέχη καθώς και εκπαιδευτικούς/εκπαιδευτές της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης που επιθυμούν να επικαιροποιήσουν και αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και στον σχεδιασμό εκπαιδευτικού προγράμματος της ειδικότητας τους.

Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

-Αναπληρωτές και υποψηφίους για διορισμό στην εκπαίδευση
-Διευθυντές, υποδιευθυντές και στελέχη Δημοσίων και Ιδιωτικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ, ΙΙΕΚ).
-Εκπαιδευτές Δημοσίων και Ιδιωτικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ, ΙΙΕΚ).
-Εκπαιδευτές Ενηλίκων στα Κέντρα Διά Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ).
-Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που εμπλέκονται στο μεταλυκειακό έτος- τάξη μαθητείας
-Εκπαιδευτικούς, Διευθυντές, Υποδιευθυντές, ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
-Εκπαιδευτές ενηλίκων πιστοποιημένους ή μη από τον ΕΟΠΠΕΠ που θέλουν να ασχοληθούν με την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

4) Κινηματογραφικά Είδη: θεωρία και ιστορία

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Κινηματογραφικά Είδη: Θεωρία και Ιστορία”, διάρκειας 60 διδακτικών ωρών, το οποίο θα διεξαχθεί μέσω της ειδικής πλατφόρμας του ΑΠΘ και θα υλοποιηθεί με ασύγχρονη τηλεκπαίδευση.

Επιστημονικά υπεύθυνη του προγράμματος είναι η Δέσποινα Κακλαμανίδου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Κινηματογράφου, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης /συγγραφέας και (συν)επιμελήτρια συνολικά ένδεκα βιβλίων για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση και πολυάριθμων άρθρων σε συλλογικούς τόμους έγκριτα περιοδικά.

Στο πρόγραμμα διδάσκουν η Δέσποινα Κακλαμανίδου και η Ευδοκία Στεφανοπούλου, μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Τμήμα Κινηματογράφου, με εξειδίκευση στη θεωρία των ειδών.

Στόχος του προγράμματος

Σκοπός του προγράμματος είναι η εισαγωγή στα κινηματογραφικά είδη μέσα από ιστορική μελέτη και θεωρητική ανάλυση κλασικών και σύγχρονων παραδειγμάτων. Το πρόγραμμα συζητά τις πιο βασικές θεωρίες του είδους και εξετάζει τα κύρια ερωτήματα και ζητήματα τα οποία ανέδειξαν. Υπογραμμίζεται η σημασία της πολύπλευρης και ιστορικής μελέτης των ειδών και η προσέγγισή τους ως ευμετάβλητες, πολιτισμικές και κοινωνικές διαδικασίες. Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στα πιο σημαντικά παραδείγματα κινηματογραφικών ειδών και παρουσιάζει την ιστορική τους διαμόρφωση, την πολιτισμική τους λειτουργία και τις μορφικές, στιλιστικές και αφηγηματικές τους συμβάσεις. Ειδικότερα, μελετώνται τα εξής είδη: μιούζικαλ, τρόμος, γουέστερν, ρομαντική κομεντί και επιστημονική φαντασία, δημοφιλή είδη που αποτελούν επίσης και αντικείμενο εκτενούς διεθνούς βιβλιογραφίας. Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην εξοικείωση των εκπαιδευόμενων με τη διαδικασία της φιλμικής ανάλυσης, μέσα από ασκήσεις και αναλύσεις.

Κωδική ονομασία προγράμματος: Κινηματογραφικά Είδη

ECTS: 2

Έναρξη Προγράμματος: 15/01/2021

Λήξη Προγράμματος: 15/04/2021

Υποβολή αιτήσεων

Αιτήσεις γίνονται δεκτές από 05/10/2020 μέχρι 10/01/2021 μόνο ηλεκτρονικά στον σύνδεσμο εδώ.

Αναγκαιότητα προγράμματος

Η πλειοψηφία της κινηματογραφικής και τηλεοπτικής παραγωγής αποτελείται από ταινίες είδους. Ταινίες τρόμου, επιστημονικής φαντασίας, ρομαντικές κομεντί και άλλα δημοφιλή είδη κατακλύζουν τη μεγάλη και τη μικρή οθόνη, διαμεσολαβώντας τους φόβους, τις ανησυχίες και τις επιθυμίες μας για καίρια ζητήματα της εποχής μας. Παράλληλα, και με έναν αμφίδρομο τρόπο, τα είδη επηρεάζουν και την ίδια την κοινωνία από την οποία προέρχονται. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι οι πιο δημοφιλείς ταινίες είδους γίνονται αντικείμενο θέασης, μελέτης ακόμα και πάθους εκατομμυρίων θεατών στον κόσμο. Έτσι, οι αναπαραστάσεις που αρθρώνονται και οι ιδεολογίες που εκφράζονται σε αυτές τις ταινίες διαμορφώνουν και επηρεάζουν ένα ευρύ μέρος της κοινωνίας. Ζητήματα φύλου, φυλής, κοινωνικής τάξης, καθώς και άλλα σημαντικά θέματα κωδικοποιούνται και θίγονται με έναν έμμεσο αλλά επιδραστικό τρόπο στα είδη. Το πρόγραμμα συμβάλλει στο να κατανοήσουμε πώς τα είδη αποτελούν τόπο ώσμωσης διαφορετικών αξιών και ιδεολογιών και στο να στοχαστούμε κριτικά πάνω στους πολύπλοκους μηχανισμούς του δημοφιλούς πολιτισμού.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Ολοκληρώνοντας το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα μπορούν

1. να συζητούν τις πιο σημαντικές θεωρίες είδους του κινηματογράφου,

2. να εφαρμόζουν τις θεωρίες σε μελέτες περίπτωσης και

3. να διακρίνουν τα χαρακτηριστικά, τις συμβάσεις και τις ιστορικές συνθήκες διαμόρφωσης διαφορετικών φιλμικών είδών (western, musical, ρομαντική κομεντί, τρόμος, επιστημονική φαντασία)

Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε κινηματογραφόφιλους/ες που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με τα κινηματογραφικά είδη και την ιστορία τους. Επίσης, σε φοιτητές/φοιτήτριες ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστήμων, αλλά και άλλων συναφών ειδικοτήτων που θέλουν να μελετήσουν πώς η δημοφιλής κουλτούρα αλληλεπιδρά με κοινωνικά ζητήματα στις ταινίες είδους. Τέλος, σε εκπαιδευτικούς/τριες που εστιάζουν σε ζητήματα δημοφιλούς κουλτούρας και αναπαράστασης

Κατηγορίες υποψηφίων που γίνονται δεκτοί/Προαπαιτούμενες γνώσεις/ Κριτήρια επιλογής

Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν:

Όλοι/Όλες οι ενδιαφερόμενοι/ες που πληρούν τα παρακάτω προαπαιτούμενα:

►Πρόσβαση στο Διαδίκτυο

► Κατοχή προσωπικού e-mail

► Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών

► καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

κριτήρια επιλογής των υποψηφίων: θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Μέθοδος υλοποίησης

Τα μαθήματα θα διεξάγονται μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης. Οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν πρόσβαση, μέσω της ειδικής πλατφόρμας του ΑΠΘ σε μαγνητοσκοπημένα εξειδικευμένα μαθήματα και αναρτημένο εκπαιδευτικό υλικό.

Στους συμμετέχοντες παρέχονται:

1. μαγνητοσκοπημένα μαθήματα

2. αναρτημένο εκπαιδευτικό υλικό (ηλεκτρονικής μορφής και γραμμένο στην αγγλική γλώσσα. Περιλαμβάνει άρθρα, αποσπάσματα βιβλίων και σημειώσεις που αφορούν τόσο τη θεωρία των ειδών στον κινηματογράφο γενικά, όσο και καθένα από τα επιμέρους είδη που θα εξεταστούν

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

5) Marketing και Διαχείριση Οδοντιατρικών Μονάδων

Η άσκηση της Οδοντιατρικής χαρακτηρίζεται από πολυπαραγοντικότητα η οποία εμπεριέχει τα στοιχεία τη κλινικής γνώσης, της νομικής/φορολογικής και ασφαλιστικής πολυπλοκότητας και συμμόρφωσης καθώς και της επιχειρηματικότητας.

Στο ιδιαίτερο πολύπλοκο αυτό περιβάλλον κατά καιρούς εμφανίζονται και νέα σημαντικά δεδομένα όπως π.χ. η πανδημία του Covid-19 που απαιτούν πολλές φορές αλλαγές και επανασχεδίαση πρωτοκόλλων και προσεγγίσεων. Η υγιεινή του χώρου παροχής οδοντιατρικών υπηρεσιών καθώς και η εργονομία αποτελούν θέματα υψίστης σημασίας και προτεραιότητας.

Πολλοί από τους παραπάνω αναφερόμενους τομείς αποτελούν ανεξάρτητα μεμονωμένα προγράμματα επιμόρφωσης και συνεχιζόμενης εκπαίδευσης κυρίως στο εξωτερικό. Είναι η πρώτη φορά όμως που θα παρουσιασθούν και θα αναλυθούν ολοκληρωμένα μέσα στα πλαίσια του Πανεπιστημιακού περιβάλλοντος.

Κωδική ονομασία προγράμματος: Marketing Οδοντιατρική

ECTS: 9

Έναρξη Προγράμματος: 04/01/2021

Λήξη Προγράμματος: 04/09/2021

Υποβολή αιτήσεων

Αιτήσεις γίνονται δεκτές από 15/09/2020 μέχρι 31/12/2020 μόνο ηλεκτρονικά στον σύνδεσμο εδώ.

Το Πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης Marketing και Διαχείριση Οδοντιατρικών Μονάδων αποσκοπεί στην επιμόρφωση των συμμετεχόντων σχετικά με το νομικό, φορολογικό και ασφαλιστικό πλαίσιο λειτουργίας μίας μονάδας παροχής οδοντιατρικών υπηρεσιών. Ταυτόχρονα θα υπάρξει και εκτεταμένη παρουσίαση των νέων δομών και πρωτοκόλλων όπως αυτά διαμορφώνονται από τις σύγχρονες υγειονομικές και άλλες προκλήσεις.

Τέλος, σημαντικό κομμάτι θα αφορά στην εκπαίδευση πάνω στην επικοινωνία με τους ασθενείς τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και το νομικό πλαίσιο διαφήμισης των οδοντιατρικών υπηρεσιών.

Οι συμμετέχοντες μετά το πέρας του προγράμματος θα είναι σε θέση να προσαρμοσθούν πλήρως στα νέα επιστημονικά και άλλα δεδομένα καθώς και στο απαιτητικό περιβάλλον λειτουργίας και διαχείρισης ενός οδοντιατρείου.

Το Πρόγραμμα έχει σπονδυλωτή μορφή 6 τριημέρων μέσα σ’ ένα ακαδημαϊκό έτος και παρέχει Βεβαίωση συμμετοχής ή Πιστοποιητικό επιμόρφωσης. Για την ολοκλήρωση της επιμόρφωσης απαιτείται η παρακολούθηση 102 διδακτικών ωρών και επιπλέον η μελέτη υλικού και η εκπόνηση εργασιών, τα οποία συνολικά αποδίδουν 9 ECTS.

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε επαγγελματίες της Οδοντιατρικής στο Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Βρείτε όλα τα Προγράμματα του ΚΕΔΙΒΙΜ του ΑΠΘ εδώ!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Υπηρεσίες ένδυσης και υπόδησης

Όλοι οι τύποι εργασίας

23-01-2024

Αθήνα

1

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

18-12-2023

Μαρούσι

⚽🏀 LIVE SCORES
27 Απρ. 2024
Αστ
20:00
-
ΟΦΗ
27 Απρ. 2024
Βόλ
20:00
-
Παν
27 Απρ. 2024
ΠΤΡ
20:15
-
ΛΑΥ
27 Απρ. 2024
ΠΑΟΚ
20:15
-
ΜΑΡ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;