Τα φουσκωτά φλαμίνγκο κατέκλεισαν τις παραλίες και το Instagram ολόκληρο το περσινό καλοκαίρι και φαίνεται ότι και φέτος η μόδα καλά κραττεί. Οι ακτές, οι πισίνες και φυσικά τα ινσταγκραμικά προφίλ εξακολουθούν να γεμίζουν με τα -συμπαθέστατα κατά τα άλλα- πουλία κατά σμήνη.
Ποιος όμως ξεκίνησε τη εν λόγω παραφροσύνη; Ποιος κατάφερε να κάνει κάτι τόσο απλό όπως είναι ένα φουσκωτό θαλάσσης σε παροξισμό παγκόσμιας διάστασης;
Όλα ξεκίνησαν όταν μία κατασκευαστική εταιρία πισινών στην Αμερική, έβαζε την “υπογραφή” της στις πισίνες που κατασκεύαζε το 2015 χαρίζοντας στους ιδιοκτήτες έναν φουσκωτό κύκνο.
Μιας και η εταιρία είχες πολλές δουλειάς, πολύ σύντομα χιλιάδες ιδιοκτήτες με πισίνα άρχισε να ποστάρει στα social media φωτογραφίες με φουσκωτούς κύκνους.
Πώς όμως μπαίνουν τα φλαμίνγκος στο παιχνίδι;
Στην Αυστραλία, η εταιρία “Sunny Life”, υπακούοντας στα σημεία των καιρών που ήθελαν τα φουσκωτά να γίνονται παγκόσμιο φαινόμενο και να κυκλοφορούν σε κάθε πιθανό σχέδιο, κυκλοφόρησε το διάσημο ροζ φλαμίνγκο.
Η κυκλοφορία του σηματοδοτήθηκε και από το διάσημο φεστιβάλ Coachella στην Καλιφόρνια, όπου όλοι αγόρασαν κι από ένα τέτοιο φουσκωτό παρά την εξωφρενική του τιμή που άγγιζε τα 80 ευρώ (αν έχουμε το Θεό μας).
Το τι έγινε από εκεί και πέρα ανήκει στην ιστορία. Χιλιάδες απομιμήσεις κυκλοφόρησαν σε πολύ λογικότερες τιμές και ο κόσμος μας έγινε μια τεράστια αποικία από ροζ φουσκωτά φλαμίνγκος. Και που να δεις τι έχει να γίνει τον Αύγουστο…
Δείτε επίσης: Αν ετοιμάζεσαι για διακοπές αυτό είναι το μόνο πράγμα που ΔΕΝ πρέπει να κάνεις!
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Επιστήμες
Μερική Απασχόληση
31-01-2024
Ξηροκρηνη
400
Logistics
Πλήρης Απασχόληση
03-01-2024
Μενίδι