Μελέτη | Τελευταίοι οι Έλληνες στις αγορές μέσω διαδικτύου

Σύμφωνα με έρευνα της ΣΕΛΠΕ Euromonitor International «Τεχνολογία και Λιανικές Πωλήσεις: Η Ανάπτυξη των Διαδικτυακών Πωλήσεων στην Ευρώπη», η Ελλάδα είναι η χώρα της Ευρώπης που εμπιστεύεται λιγότερο τις διαδυκτιακές αγορές.

Αν και η πορεία των online πωλήσεων παρουσιάζει μεγάλη αύξηση, τα τελευταία χρόνια, δύσκολα μπορεί να συγκριθεί με τις αγορές των υπόλοιπων χωρών της Ευρώπης και, κυρίως, της Βόρειας Ευρώπης.

Όπως αναφέρεται στην έρευνα, η Ελλάδα βρίσκεται στη τελευταία θέση μεταξύ των χωρών της ευρωζώνης, με τη Μ. Βρετανία και τις χώρες της Σκανδιναβίας να ηγούνται της κατάταξης. Οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν 9%, το 2011, σε σχέση με το 2010. Την ίδια ώρα, οι πωλήσεις στη Μ. Βρετανία τρέχουν με αμείωτο ρυθμό και, για το 2011, σημείωσαν αύξηση 19%. Άλλες χώρες, που παρουσιάζουν αξιοσημείωτο ενδιαφέρον, είναι η Πορτογαλία, που σημείωσε αύξηση 23% και η Ιταλία, που σημείωσε αύξηση 22%, ενώ η Πορτογαλία αποτελεί μία δυναμική αγορά, όπου οι καταναλωτές φαίνεται να βρίσκουν λύσεις, εν μέσω κρίσης στα πιο οικονομικά προϊόντα, που προσφέρονται μέσω ίντερνετ.

Ο Έλληνας καταναλωτής κατά μέσο όρο δεν ξοδεύει περισσότερα από 30 ευρώ/έτος για διαδικτυακές αγορές, ενώ αντίστοιχα ένας καταναλωτής στη Μ. Βρετανία ξοδεύει τo ποσό των 530 ευρώ/έτος!

Πάντως η αύξηση στη χρήση της χρεωστικής (και όχι πιστωτικής) κάρτας από τους έλληνες καταναλωτές, εκτιμάται ότι θα προσφέρει και ανάλογη αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές τα επόμενα χρόνια.

Αρκεί βέβαια να υπάρχει ελληνική οικονομία…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Υπηρεσίες Εστίασης

Πλήρης Απασχόληση

11-03-2024

Βουλιαγμένη Αττικής

950

Μεταφορές

Πλήρης Απασχόληση

22-01-2024

Μαρούσι

800

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;