Στρόφη παίρνει σιγά σιγά το δημοφιλές location-based δίκτυο. Ξεκινώντας με τα “Events” o Eric Fieldman της ομάδας του Foursquare δήλωσε πως αποκτά διαφορετική κατεύθυνση.
Συγκεκριμένα όλα τα νέα Features της πλατφόρμας, είναι επικεντρωμένα στο να “κάνεις” και όχι να “επισκεφτείς”. Ακόμη και το καινούριο σύστημα Radar ελέγχει αν το ενεργοποιήσετε, που βρίσκεστε αλλά για να προβάλλει το τι έχετε δηλώσει πως θέλετε “να κάνετε” σε ένα μέρος όταν πλησιάζετε σε αυτό.
Με το μηδενικό ανταγωνισμό πλέον, με την απόσυρση του Facebook Places το Foursquare έχει τη δυνατότητα να παρέχει μοναδικές υπηρεσίες στα κινητά μας τηλέφωνα. Ας δούμε τι επακολουθεί
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Πληροφορική
Πλήρης Απασχόληση
22-01-2024
Αιγάλεω
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
18-12-2023
Χαλάνδρι
1.500