Μια νέα μορφή διαφήμισης πρόκειται να δοκιμάσει το Facebook, αυτή σε ζωντανό χρόνο, έτσι για να δει πόσο μπορεί να προχωρήσει την έννοια της διαφήμισης.
Βασιζόμενο στα status που ανανεώνουμε, θα εμφανίζονται και σχετικές διαφημίσεις, με περισσότερο κέρδος φυσικά από τη στοχευμένη διαφήμιση στους ενδιαφερόμενους. Γράφετε πχ. “Θέλω πίτσααααα!”. Την ίδια ώρα θα σας εμφανιστούν οι κατάλληλες διαφημίσεις/προσφορές και είναι στο χέρι σας να διαλέξετε αν θέλετε να κάνετε κλικ.
Προς το παρόν εφαρμόζεται στα 5 εκατομμύρια χρηστών από τα 500 εκατομμύρια, αλλά σύντομα θα το δούμε όλοι. Χμ, και το Twitter το έχει δοκιμάσει, να δούμε θα τους βγει;
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Τεχνικοί - Τεχνίτες
Πλήρης Απασχόληση
03-01-2024
Μενίδι
Παραγωγή
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Κηφισιά