Νέο λύκειο sucks! (επιστολή μαθητή 1ης Λυκείου)

sxoleio

Ξεκίνησε εδώ και μήνες και ήταν από τα πιο hot θέματα της επικαιρότητας! Αυτό το νέο λύκειο, που στο άκουσμα του και μόνο, ένιωθες πως πας την παιδεία δέκα βήματα μπροστά και πως μπαίνεις σε καθαρά ευρωπαϊκούς ρυθμούς! Ποια είναι όμως η πικρή αλήθεια;

Ως μαθητής της πρώτης λυκείου και σαν πειραματόζωα που νιώθουμε, η γενιά του ’98, έχω απλά να μεταφέρω πως αυτό το νέο σύστημα δεν έφερε ούτε χαρά αλλά ούτε κάποια θετική σκέψη σε κανέναν. Και το άσχημο σε όλη αυτή την ιστορία ξεκινάει τη στιγμή που βρίσκεσαι ένα μήνα πριν τις εξετάσεις και το ίδιο το υπουργείο δεν έχει ενημερώσει επαρκώς για το τι ακριβώς είναι αυτή η τράπεζα θεμάτων! Εκτός αυτού, η εξεταστέα ύλη στα περισσότερα μαθήματα αποτελεί προϊόν επιστημονικής φαντασίας και μοιάζει με αστείο.

Ακόμη προσπαθώ να καταλάβω με πιο σκεπτικό εγώ καλούμαι να γράψω εξετάσεις πχ. σε 10 κεφάλαια, ενώ μπορεί στο σχολείο να έχω προλάβει να διδαχθώ τα 8! Εκτός αυτού, αστείο μοιάζει το ότι δεν ήταν ούτε καν οι ίδιοι οι καθηγητές καλά ενημερωμένοι για το τι προβλέπει αυτό το νέο λύκειο.

Πρέπει κάποια στιγμή ο υπουργός και ο οποιοσδήποτε υπεύθυνος σε αυτό το ζήτημα να καταλάβει πως την πραγματική λύση για τα όποια προβλήματα της παιδείας, θα την βρει μέσα από τους ίδιους τους μαθητές.

Θυμάμαι να συμπληρώνω συχνά ερωτηματολόγια στο σχολείο για ερευνητικές εργασίες και για κάθε άλλο άσχετο θέμα. Ποτέ μου όμως δε μου δώσανε ένα ερωτηματολόγιο για να ρωτήσουν εμένα, που βρίσκομαι στο σχολείο και το ζω, πως φαντάζομαι την παιδεία και αν έχω κάποια ιδέα ώστε να γίνει καλύτερη!

Άρθρο που μας έστειλε ο Χρήστος Κοτζαμπάσης, 2ο ΓΕΛ Ξάνθης στο info[at]neolaia.gr και τον ευχαριστούμε θερμά!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

15-02-2024

Νέα Σμύρνη

Επιστήμες

Μερική Απασχόληση

31-01-2024

Ξηροκρηνη

400

⚽🏀 LIVE SCORES
02 Μαϊ. 2024
Ast
22:00
-
Ολυ
02 Μαϊ. 2024
Oly
22:00
-
Ατα
02 Μαϊ. 2024
ΟΣΦΠ
19:45
-
BARC
02 Μαϊ. 2024
ΜΑΚ
21:45
-
ΠΑΟ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;