Τι θα γίνει αν απαγορευτεί το TikTok; 200 εκατ. χρήστες που το έχασαν δίνουν την απάντηση
Οι Αμερικανοί χρήστες του TikTok κινδυνεύουν να χάσουν την πρόσβαση στην εξαιρετικά δημοφιλή εφαρμογή.

Οι Αμερικανοί χρήστες του TikTok κινδυνεύουν να χάσουν την πρόσβαση στην εξαιρετικά δημοφιλή εφαρμογή. Ωστόσο δεν θα είναι οι πρώτοι, καθώς το 2020, από τη μία μέρα στην άλλη, οι Ινδοί έπρεπε να βρουν τρόπους να ζουν χωρίς αυτό.

Την Τετάρτη, η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ ενέκρινε νομοσχέδιο που θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια απαγόρευση του TikTok  σε όλη τη χώρα. Ενώ η εφαρμογή, που ανήκει σε κινεζική εταιρεία, δεν θα εξαφανιστεί σύντομα από τα τηλέφωνα των Αμερικανών, πολλοί από τους 170 εκατομμύρια χρήστες της στη χώρα βρίσκονται σε σύγχυση, όπως μεταδίδει το CNN.

Σε περίπτωση που ο φόβος τους γίνει πραγματικότητα, κατά πάσα πιθανότητα θα ακολουθήσουν τα βήματα των Ινδών.

Τον Ιούνιο του 2020, μετά από μια βίαιη σύγκρουση στα σύνορα της Ινδίας με την Κίνα, που άφησε νεκρούς τουλάχιστον 20 Ινδούς στρατιώτες, η κυβέρνηση του Νέου Δελχί απαγόρευσε ξαφνικά το TikTok και πολλές άλλες γνωστές κινέζικες εφαρμογές.

Ενώ η απότομη απόφαση της Ινδίας συγκλόνισε τους 200 εκατομμύρια χρήστες του TikTok της χώρας, στα τέσσερα χρόνια από τότε, πολλοί έχουν βρει εναλλακτικές λύσεις.

Ζωή χωρίς TikTok

Τους μήνες που ακολούθησαν, οι Ινδοί TikTokkers έπρεπε να αντιμετωπίσουν τη σύγχυση και την αγωνία, σχετικά με τα επόμενά τους βήματα.

Μέχρι το 2020, το TikTok είχε γίνει εξαιρετικά δημοφιλές μεταξύ των Ινδών που αναζητούσαν ανακούφιση από τις πιέσεις των αυστηρών περιορισμών που σχετίζονταν με την Covid-19.

«Όλοι στην Ινδία θέλουν να γίνουν αστέρι του Μπόλιγουντ και το TikTok έκανε αυτό το όνειρο δυνατό καθιστώντας τους ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στις μικρές πόλεις, αστέρια από τη μια μέρα στην άλλη», δήλωσε ο Saptarshi Ray, επικεφαλής προϊόντων στο Viralo, μια πλατφόρμα μάρκετινγκ για influencers.

Αλλά δεν πέρασε πολύς καιρός πριν εμφανιστούν άλλοι δρόμοι για τη δημιουργικότητα και τα εμπορικά τους εγχειρήματα.

Ακολούθησε ένας άγριος αγώνας μεταξύ αμερικανικών τεχνολογικών κολοσσών και εγχώριων startups για να καλύψει το κενό. Μέσα σε μια εβδομάδα από την απαγόρευση, το Instagram, που ανήκει στη Meta, λάνσαρε την αντιγραφή του TikTok, Instagram Reels, στην Ινδία. Η Google παρουσίασε τη δική της εκδοχή σύντομων βίντεο, το YouTube Shorts.

Οι εγχώριες εναλλακτικές, όπως το MX Taka Tak και το Moj, άρχισαν επίσης να βλέπουν αύξηση της δημοτικότητάς τους και να προσελκύουν χρηματοδότες.

Ωστόσο, αυτές οι τοπικές startups σύντομα έσβησαν, μην μπορώντας να ανταποκριθούν στην εμβέλεια και την οικονομική δύναμη των αμερικανικών εταιρειών.

Επικαλούμενος ανεξάρτητα ευρήματα από την συμβουλευτική εταιρεία Oxford Economics, εκπρόσωπος της Google είπε ότι «το δημιουργικό οικοσύστημα του YouTube» συνεισέφερε περίπου 2 δισεκατομμύρια δολάρια στην ινδική οικονομία το 2022.

Πηγή: moneyreview.gr 

Διαβάστε επίσης: 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Υπάλληλοι γραφείου

Πλήρης Απασχόληση

13-03-2024

Μενίδι

Χωρίς κατηγορία

Πλήρης Απασχόληση

15-03-2024

Αθήνα

⚽🏀 LIVE SCORES
28 Απρ. 2024
Ολυ
17:00
-
Λαμ
28 Απρ. 2024
ΠΑΟ
19:30
-
ΑΕΚ
30 Απρ. 2024
ΜΑΚ
20:00
-
ΠΑΟ
30 Απρ. 2024
ΟΣΦΠ
21:30
-
BARC

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;