Netflix: Αυξήθηκαν οι χρήστες της πλατφόρμας παρά τις αλλαγές με τον κοινό κωδικό πρόσβασης
Αύξηση σημείωσαν οι νέοι χρήστες στο Netflix μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του 2023 παρά τις αλλαγές στα προγράμματα και τα νέα πακέτα.

Οι εγγραφές χρηστών στο Netflix αυξήθηκαν στο τέλος του περασμένου έτους, καθώς φαίνεται πως πολλοί από τους χρήστες που επισκέπτονταν μέχρι πρόσφατα την πλατφόρμα με δανεικούς κωδικούς, έχουν δημιουργήσει πλέον τους δικούς του λογαριασμούς.

Για να μιλήσουμε με αριθμούς, ο γίγαντας του streaming «μέτρησε» περισσότερες από 13,1 εκατομμύρια συνδρομές κατά τους τρεις τελευταίους μήνες του 2023. Αυτό αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό για οποιοδήποτε τρίμηνο από το 2020, συνεχίζοντας το σερί αύξησης του αριθμού νέων χρηστών που ξεκίνησε πέρσι. Η εταιρεία, μάλιστα, δήλωσε ότι είναι σίγουρη για την πορεία ανάπτυξής της και ανέφερε, μάλιστα, πως σχεδιάζει να αυξήσει τις τιμές.

Ο συνδιευθύνων σύμβουλος, Γρεγκ Πίτερα, δήλωσε:

«Αναστείλαμε σε μεγάλο βαθμό τις αυξήσεις των τιμών στην προσπάθεια να καταπολεμήσουμε τους δανεικούς κωδικούς. Τώρα που το ξεπεράσαμε αυτό, είμαστε σε θέση να επανέλθουμε στον προηγούμενό μας στόχο»

Τα περισσότερα από τα νέα εγγεγραμμένα μέλη της πλατφόρμας επέλεξαν το φθηνότερο πρόγραμμα που διατίθεται χωρίς να πτοηθούν από την προοπτική των διαφημίσεων. Το Netflix δήλωσε ότι στις 12 χώρες όπου προσφέρει διαφημίσεις -σε αυτές περιλαμβάνονται ορισμένες από τις μεγαλύτερες αγορές του, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ- το σχέδιο αυτό αντιστοιχούσε στο 40% των νέων εγγραφών.

Η εταιρεία τα είχε βρει δύσκολα το πρώτο εξάμηνο του 2022 όταν είδε μια απροσδόκητη μείωση των συνδρομητών της, την οποία συνόδευσε μία πτώση των κερδών. Ο συνδυασμός αυτών των δύο, την ώθησε να αναζητήσει νέους τρόπους για να φέρει νέους χρήστες και περισσότερα χρήματα στα ταμεία της. Έτσι, πέρα από τις διαφημίσεις και την πάταξη της χρήσης κοινού κωδικού πρόσβασης, ο γίγαντας του streaming πειραματίζεται με περισσότερες ζωντανές εκπομπές για να φέρει νέο κοινό.

Την Τρίτη, μάλιστα, ανακοίνωσε μια δεκαετή συμφωνία ύψους 5 δισ. δολαρίων για να φέρει το WWE Raw -την πιο δημοφιλή εβδομαδιαία εκπομπή επαγγελματικής πάλης- στην πλατφόρμα.

Το Netflix χρεώνει 4,99 λίρες στο Ηνωμένο Βασίλειο και 6,99 δολάρια το μήνα στις ΗΠΑ για το κανονικό πρόγραμμα με διαφημίσεις, έναντι 10,99 λίρες και 15,49 δολάρια που κοστίζουν τα αντίστοιχα προγράμματα χωρίς διαφημίσεις.

Η εταιρεία ανέφερε έσοδα άνω των 33,7 δισ. δολαρίων το 2023. Ποσό αυξημένο κατά περισσότερο από 6% σε σχέση με το 2022. Τα κέρδη ήταν 5,4 δισ. δολάρια για το έτος, έναντι 4,49 δισ. δολαρίων, αντίστοιχα το προηγούμενο έτος.

Με πληροφορίες από BBC

Δες ακόμα:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πληροφορική

Πλήρης Απασχόληση

22-01-2024

Αιγάλεω

Υπάλληλοι γραφείου

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Νέα Ιωνία Αττικής

⚽🏀 LIVE SCORES
02 Μαϊ. 2024
Ast
FT
2 - 4
Ολυ
02 Μαϊ. 2024
Oly
FT
1 - 1
Ατα
02 Μαϊ. 2024
ΜΑΚ
ΤΕΛ
88 - 95
ΠΑΟ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;