TikTok: Επενδύει 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια για να επιστρέψει στις ηλεκτρονικές αγορές της Ινδονησίας
Το TikTok, που ανήκει στην κινεζική εταιρεία ByteDance, έχει 124 εκατομμύρια χρήστες στη χώρα της Νοτιοανατολικής Ασίας και προσπαθεί να μεταφράσει αυτή τη μεγάλη βάση χρηστών σε μια σημαντική πηγή εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η κινεζική πλατφόρμα TikTok θα επενδύσει 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια για να γίνει ο κύριος μέτοχος μιας μονάδας ηλεκτρονικού εμπορίου της GoTo Gojek Tokopedia της Ινδονησίας, καθώς επιδιώκει να επανεκκινήσει τις ηλεκτρονικές αγορές της που έχουν ανασταλεί από ρυθμιστικές αρχές στη μεγαλύτερη οικονομία της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Η Ινδονησία απαγόρευσε τις ηλεκτρονικές αγορές σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης τον Οκτώβριο για να προστατεύσει τα δεδομένα μικρότερων εμπόρων και χρηστών, αναγκάζοντας τοTikTok να κλείσει την υπηρεσία ηλεκτρονικού εμπορίου TikTok Shop.

Η αγορά ήταν μεταξύ των ελάχιστων όπου η εφαρμογή σύντομων βίντεο κυκλοφόρησε το TikTok Shop νωρίτερα φέτος για να αξιοποιήσει μια μεγάλη βάση χρηστών και να αμφισβητήσει τους ταχέως αναπτυσσόμενους διαδικτυακούς πωλητές όπως το Temu, το Shein και την PDD Holdings (PDD), των οποίων το viral marketing στο TikTok τους βοήθησε να έχουν ταχεία ανάπτυξη.

Οι μετοχές της GoTo, της οποίας οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν υπηρεσίες μεταφοράς, παράδοση και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, υποχώρησαν 8,3% μετά την ανακοίνωση, καθώς ορισμένοι επενδυτές ωφελήθηκαν από το πρόσφατο ράλι της μετοχής λόγω προσδοκιών για συμφωνία με την TikTok.

«Πρέπει να δούμε τι είδους διαταραχή στην αγορά θα συμβεί μετά από αυτή τη συνεργασία», δήλωσε ο αναλυτής Maximilianus Nico Demus στην Pilarmas Investindo Sekuritas.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η πλατφόρμα TikTok θα αγοράσει το 75,01% της Tokopedia της GoTo, της μεγαλύτερης πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου της Ινδονησίας, για 840 εκατομμύρια δολάρια και θα εισαγάγει την επιχείρηση του TikTok Shop στην Ινδονησία στη διευρυμένη οντότητα Tokopedia.

«Η στρατηγική συνεργασία θα ξεκινήσει με μια πιλοτική περίοδο που θα πραγματοποιηθεί σε στενή συνεννόηση και επίβλεψη από τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές», ανέφεραν οι δύο εταιρείες σε κοινή δήλωσή τους τη Δευτέρα.

Πάνω από 270 εκατομμύρια ανθρώπους στην Ινδονησία είναι ενεργοί χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Το TikTok, που ανήκει στην κινεζική εταιρεία ByteDance, έχει 124 εκατομμύρια χρήστες στη χώρα της Νοτιοανατολικής Ασίας και προσπαθεί να μεταφράσει αυτή τη μεγάλη βάση χρηστών σε μια σημαντική πηγή εσόδων από το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η συναλλαγή θα ολοκληρωθεί μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2024 και η Tokopedia θα λάβει γραμμάτιο 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων από την TikTok που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη χρηματοδότηση των αναγκών σε κεφάλαιο κίνησης, ανέφεραν οι εταιρείες.

«Η TikTok έχει δεσμευτεί να επενδύσει πάνω από 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια στη διευρυμένη οντότητα με την πάροδο του χρόνου, για να παρέχει μελλοντική χρηματοδότηση που απαιτείται από την επιχείρηση, χωρίς πρόσθετη μείωση στο GoTo», ανέφεραν.

Η Tokopedia ανταγωνίζεται στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου της Ινδονησίας με τη Shopee από τη Sea με έδρα τη Σιγκαπούρη και τη Lazada από τον κινεζικό γίγαντα ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba (BABA).

Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου της Ινδονησίας πρόκειται να επεκταθεί σε περίπου 160 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030 από 62 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος, σύμφωνα με έκθεση της Google, της κρατικής επενδυτής της Σιγκαπούρης Temasek Holdings και της εταιρείας συμβούλων Bain & Co.

Mε πληροφορίες από CNN Business

Διαβάστε ακόμη:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Υπηρεσίες Εστίασης

Εποχιακή Εργασία

21-12-2023

Μυκονος

Υπάλληλοι γραφείου

Μερική Απασχόληση

15-03-2024

Αργυρούπολη

590

⚽🏀 LIVE SCORES
27 Απρ. 2024
Αστ
20:00
-
ΟΦΗ
27 Απρ. 2024
Βόλ
20:00
-
Παν
27 Απρ. 2024
ΠΤΡ
20:15
-
ΛΑΥ
27 Απρ. 2024
ΠΑΟΚ
20:15
-
ΜΑΡ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;