Buzzfeed: Οι αναγνώστες δείχνουν να προτιμούν τα κουίζ τεχνητής νοημοσύνης
Το BuzzFeed συγκέντρωσε εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές στις αρχές της δεκαετίας του 2010.

Η BuzzFeed, η εταιρεία διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης που βρίσκεται σε φάση αναδιοργάνωσης μετά το κλείσιμο της ειδησεογραφικής της δραστηριότητας τον περασμένο μήνα, δήλωσε ότι σημειώνει πρόοδο στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι «χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να καινοτομήσει γύρω από νέες μορφές περιεχομένου».

Οι αναγνώστες ξόδεψαν 40% περισσότερο χρόνο με τα κουίζ της που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη από ό,τι τα παραδοσιακά, δήλωσε η εταιρεία σε ένα διαδικτυακό φόρουμ επενδυτών την Πέμπτη. To Influencer, ένα παιχνίδι τύπου κουίζ που κινείται από ένα chatbot, συγκεντρώνει τέσσερις φορές περισσότερους χρήστες από τα ”συνήθη” κουίζ.

Με φόντο την ανακοίνωση αυτή, οι μετοχές της BuzzFeed σημείωσαν ράλι άνω του 7%.

Το BuzzFeed συγκέντρωσε εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές στις αρχές της δεκαετίας του 2010, καθώς εκμεταλλεύτηκε την «έκρηξη» των κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook και το Twitter για τη διανομή περιεχομένου του.

Ωστόσο η ιστοσελίδα -που για αρκετά χρόνια θεωρούνταν κορυφαίος πάροχος viral ειδήσεων αντιμετωπίζοντας σοβαρές οικονομικές δυσκολίες, ανακοίνωσε προ μηνός ότι θα μεταδίδει μέσω της Huffington Post.

Διαβάστε ακόμη:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πληροφορική

Πλήρης Απασχόληση

22-01-2024

Αιγάλεω

Τεχνικοί - Τεχνίτες

Πλήρης Απασχόληση

03-01-2024

Μενίδι

⚽🏀 LIVE SCORES
27 Απρ. 2024
Αστ
20:00
-
ΟΦΗ
27 Απρ. 2024
Βόλ
20:00
-
Παν
27 Απρ. 2024
ΠΤΡ
20:15
-
ΛΑΥ
27 Απρ. 2024
ΠΑΟΚ
20:15
-
ΜΑΡ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;