Έξοδος στην Αθήνα: Τα καλύτερα events για το τριήμερο της Πρωτομαγιάς
Δεν θα φύγεις για τριήμερο; Καλύτερα!

Έξοδος στην Αθήνα για άλλη μία φορά στις οθόνες μας!

Γεια σας παιδιά; Tι κάνετε; To βλέπετε κι εσείς έτσι; Tι ποιο; Το τριήμερο της Πρωτομαγιάς που δειλά-δειλά κλείνει το μάτι και υπόσχεται στιγμές ξεκούρασης.

Ανάγκη το είχαμε, τα έχουμε πει αυτά. Όμως πολλές φορές, ξεκούραση δεν σημαίνει αποκλειστικά ο ύπνος και το άραγμα στο σπίτι αλλά και τα super events που μας υπόσχονται να αδειάσουν το μυαλό μας από την καθημερινότητα και να το γεμίσουν με χρώματα και υπέροχες στιγμές!

Πάμε να τα δούμε!

Έξοδος στην Αθήνα: Θέατρο

Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΝΓΚ – 2ος ΧΡΟΝΟΣ

29-30/4

έξοδος στην Αθήνα

 

Μια παράσταση που ύμνησαν κοινό, κριτικοί, αλλά και ο συγγραφέας του έργου, Benoit Soles, ο οποίος δήλωσε: «Εντυπωσιάστηκα με το ανέβασμα της παράστασης, νιώθω πραγματικά συγκινημένος και θέλω να συγχαρώ όλους τους συντελεστές! Πραγματικά με μάγεψε η ερμηνευτική δεινότητα του Ορφέα Αυγουστίδη. Κατά την διάρκεια της παράστασης ένιωσα τον παλμό του κοινού, που παρακολουθούσε καθηλωμένο!»

Ο Τούρινγκ είναι μόνος του πια. Όλα όσα βλέπουμε συμβαίνουν στο μυαλό του. Είναι κομμάτια της μνήμης του. Είναι η ύστατη προσπάθεια μιας ιδιοφυούς προσωπικότητας να επικοινωνήσει με όλους αυτούς που δεν τον κατάλαβαν τότε και όλους εμάς που προσπαθούμε να τον κατανοήσουμε τώρα, λίγο πριν το αινιγματικό τέλος που ο ίδιος θα δώσει στην ζωή του.

«Βρίσκομαι υπό κατ’ οίκον περιορισμό και υποχρεωμένος να υποβάλλομαι σε ορμονοθεραπεία για έναν ολόκληρο χρόνο»

Ο Άλαν Τούρινγκ είναι ο άνθρωπος που έσπασε τον κωδικό των ναζί και άλλαξε την πορεία του δευτέρου Παγκοσμίου πολέμου, συμβάλλοντας καθοριστικά στην λήξη του το 1945. Οι ιστορικοί υπολογίζουν πως η συνεισφορά του βοήθησε να αποτραπούν εκατομμύρια θάνατοι. Ο ρόλος του στην Ιστορία αλλά και η συμβολή του στην επιστήμη των υπολογιστών και της τεχνητής νοημοσύνης έμεινε κρυφός λόγω της ομοφυλοφιλίας του, της διαπόμπευσης και της αυτοκτονίας του μέχρι το 2013 που η βασίλισσα Ελισάβετ αναγνώρισε επίσημα τις υπηρεσίες του. Πάνω από όλα όμως ο Τούρινγκ είναι ο υπερασπιστής της ανθρώπινης φαντασίας και μοναδικότητας. Η απόδειξη πως η ανθρώπινη ψυχή είναι ικανή να ξεπερνάει κάθε όριο, κάθε κοινωνικό παρεμβατισμό, κάθε στερεότυπο, κάθε αναστολή.

«Έχεις κρατήσει ποτέ μυστικό; Ένα πραγματικά μεγάλο μυστικό;
Έχεις ακούσει ποτέ να μιλούν για το «Αίνιγμα»;
Ήρθε η ώρα λοιπόν να με ακούσεις πολύ προσεκτικά!»

Δες εδώ περισσότερα για την παράσταση που προτείνει το έξοδος στην Αθήνα!

ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΑΝΘΟΣ ΜΑΝΔΗΛΑΚΗΣ

29-30/4

«Ο θάνατος είχε το δικό μου όνομα. Με είχε ήδη σκοτώσει… τους έλεγα πως είμαι ζωντανός. Δεν με πίστευαν.

Τον είχαν πιστέψει περισσότερο, απ’ όσο πίστευαν τα ίδια τους τα μάτια που τα κάρφωναν πάνω μου».

Η παράσταση «Εγώ δεν είμαι ο  Μάνθος Μανδηλάκης», άφησε το ισχυρό αποτύπωμά της τον περασμένο Μάιο, όταν παρουσιάστηκε στο Αθηναϊκό κοινό για πρώτη φορά, κερδίζοντας και τις καλύτερες εντυπώσεις και το θερμό χειροκρότημα του κοινού. Είναι βασισμένη στο διήγημα «Αίμα στην πόλη μαζί με φως» της Βίλιας Χατζοπούλου και παρουσιάζεται για δεύτερη συνεχή χρονιά, αυτή τη φορά στο θέατρο ΑΠΟΘΗΚΗ για 6 μόνο παραστάσεις.

Η υπόθεση:

1929. Η μεγάλη απεργία στο εργοστάσιο Φωταερίου βρίσκεται σε εξέλιξη. Η Αθήνα βυθίζεται στο σκοτάδι από άκρη σε άκρη. Δύο άντρες θα αναμετρηθούν με την προδοσία. Ένας τρίτος άντρας θα τους ακολουθήσει θέτοντας το δίκαιο, ως μοναδική αλήθεια. Η απεργία ωστόσο, τους εξοντώνει, τους εξαγριώνει.  Έχουν ήδη δώσει σ΄ αυτόν τον αγώνα περισσότερα απ’ όσα αντέχουν και η πίεση θα προκαλέσει τον θάνατο του ενός. Κάτω από ποιες συνθήκες; Το βαρύ ψέμα του νεκρού είναι μια πράξη θυσίας ή μήπως φόνος;

Στην παράσταση «Εγώ δεν είμαι ο Μάνθος Μανδηλάκης»  μαζί με τη μεγάλη ιστορία, παρακολουθούμε και τη μικρή ιστορία των ηρώων μας.  Η απεργία, ως το μεγάλο ιστορικό γεγονός, τους αναγκάζει να πάρουν θέση. Τα διλήμματα είναι σκληρά, καθώς η απεργία κρατάει πολύ και οι αντοχές τους δοκιμάζονται. Οι ήρωες θα δράσουν υπό πίεση και θα φανερωθούν πολλά σκοτεινά χαρακτηριστικά τους.

Η συγγραφέας και σκηνοθέτης Βίλια Χατζοπούλου σημειώνει: «στο έργο η μεγάλη απεργία και η ταραγμένη πολιτική κατάσταση της εποχής, είναι το βασικό σημείο σύγκρουσης των δύο ηρώων μας. Οι σκληρές συνθήκες και τα χαμένα μεροκάματα τους συνθλίβουν. Ο καθένας τους θα ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο επίλυσης του προβλήματος. Όλα θα οριστούν από τον χαρακτήρα τους, όπως συμβαίνει πάντα θαυμαστά στη δραματουργία. Οτιδήποτε  λοιπόν τους λείπει σε πολιτική γνώση, βούληση, σιγουριά συμπληρώνεται απ’ το βαθύτερο ένστικτό τους. Τα φυσικά, τα πιο ανέγγιχτα υλικά τους θα πάρουν τις δραματικές αποφάσεις που θα φτάσουν στην προδοσίας και θα οδηγήσουν την ιστορία πολιτικά, ηθικά, κοινωνικά».

Δες εδώ περισσότερα!

154 Bertha

29-30/4

έξοδος στην Αθήνα

Ένα χάσμα γενεών διαστημικών διαστάσεων.

Μια οικογένεια σε αδιέξοδο, λίγο πριν την ρουφήξει η μαύρη τρύπα.

Όσο οι γονείς προσπαθούν να καλύψουν τα έτη φωτός που τους χωρίζουν από έναν απροσδιόριστο κόσμο που δεν θέλει – η δεν μπορεί;-να βρει το όνομα του, τα παιδιά ψάχνουν καταφύγιο σε άλλους γαλαξίες.

Υπάρχει μέλλον για τον άνθρωπο; Ή μόνο η αναμονή του επόμενου big bang;

Το Θέατρο Τέχνης παρουσιάζει από τις 20 Απριλίου στο Υπόγειο τη νέα παράσταση του Θοδωρή Αμπαζή και της Ομάδας ΟΠΕRΑ, «154 Bertha». Μια κωμικοτραγική ιστορία εντός της “οικογενειακής εστίας” – κάποτε πεδίον δόξης λαμπρόν προσωπικών, έμφυλων, γενεακών και πάντοτε πολιτικών συγκρούσεων, τώρα άδειο κέλυφος όπου αντηχούν άσφαιρα πυρά.

Ένας άντρας -κατά τη γνώμη του, ιδεολόγος-, η γυναίκα του -κατά τη γνώμη της, πραγματίστρια-, η αδελφή της -που, κατά τη γνώμη της, όλο και κάτι θα αξίζει τον κόπο. Κι οι τρεις αιχμάλωτοι της συνύπαρξης. Παρελθόν, αδράνεια, φόβος, εγκλωβισμός, ματαίωση, πόλεμος.

Άνθρωποι που δε βλέπουν, άνθρωποι περίκλειστοι, κληροδοτούν την άχαρη κληρονομιά της ερημίας στην επόμενη γενιά: ένα κορίτσι -που, κατά τη γνώμη του, τίποτε δεν αξίζει τίποτε- αδιάφορο για πόθο και ζωή, ένα αγόρι που βλέπει μπρος και πίσω, με θράσος περισσό “σοφό” ερήμην.

Η φρενήρης αποδόμηση στερεοτύπων αποκαλύπτει την αμηχανία εγκαθίδρυσης νέων: Στη θέση του κουρασμένου ορθού λόγου, η νέα μαγική σκέψη -ταφόπλακα σμιλευμένη μέσα στην απομάγευση της νεωτερικότητας· στη θέση της σύγκρουσης, ο κανιβαλισμός· στη θέση της ιδέας, ο φασισμός της παντοδύναμης επιδραστικότητας.

Το έργο, μ’ όλες τις αναμνήσεις της μεγάλης δραματουργίας, αναδύεται από εποχή ήττας -με επίγνωση. Χωρίς τις μεγάλες τραγωδίες της Ορέστειας, χωρίς τα γενναία δράματα του Πατέρα, ας είναι μια γκριμάτσα και μια αμυδρή ελπίδα εξόδου -στον καθαρό αέρα ή στην αστερόσκονη.

Δες εδώ περισσότερα για την παράσταση που προτείνει το έξοδος στην Αθήνα!

Η ΒΙΛΑ (Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ)-ΣΥΓΧΡΟΝΟ

29-30/4

Τρεις γυναίκες που τις λένε “Αλεχάνδρα” συναντιούνται σε ένα δωμάτιο, επιφορτισμένες με το καθήκον να αποφασίσουν το μέλλον της Βίλας Γκριμάλντι, ενός υπαρκτού χώρου βασανιστηρίων και δολοφονιών της Χιλής κατά την δικτατορία του Αουγκούστο Πινοσέτ  (1973-1990). Με χιούμορ και δραματική μαεστρία, ο Χιλιανός συγγραφέας Guillermo Calderón, δημιουργεί τρεις σύγχρονους χαρακτήρες που ανυποψίαστοι μπαίνουν σε ένα παιχνίδι ανάκτησης της προσωπικης τους ιστορίας. Θα πρέπει η Βίλα να γίνει ένα μνημείο για τις κτηνωδίες που συνέβησαν εκεί; Να παραμείνει ένα ερείπιο, να ξεχαστεί; Να γίνει χώρος τέχνης; Κάθε μια επιλογή εκφράζει μια διαφορετική σχέση με την Ιστορία, αλλά και μια διαφορετική ανάγκη των θυμάτων της.

Η σκηνοθέτις Λητώ Τριανταφυλλίδου σε συνεργασία με ένα ξεχωριστό θίασο ηθοποιών, την Νατάσα Εξηνταβελώνη, την Λίλα Μπακλέση και την Αγγελική Πασπαλιάρη, εξετάζουν τον απόηχο ενός τέτοιου τραυματικού γεγονότος στην σύγχρονη πραγματικότητά μας, καθώς και την παράδοση της συστημικής βίας πάνω στο γυναικείο σώμα. Η κληρονομιά μιας δικτατορίας που βαραίνει τους ήρωες του έργου δεν είναι άγνωστη σε εμάς. Μήπως είμαστε όλοι, τελικά, παιδιά μιας δικτατορίας κι έμμεσα ή άμεσα απόγονοι ενός τραύματος;

Ίσως η Βίλα πρέπει τελικά να γίνει θέατρο, για να φιλοξενήσει τις χαρές και τις λύπες που ξεπερνούν την φαντασία των δημιουργών της.

Δες εδώ περισσότερα!

O ΠΑΓΟΠΩΛΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ

29-30/4

έξοδος στην Αθήνα

Ο Ακύλλας Καραζήσης, ο πρώτος προσκεκλημένος σκηνοθέτης υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Δημήτρη Καραντζά στο Θέατρο Προσκήνιο, αναλαμβάνει τη σκηνοθεσία του σπάνιου έργου του Ευγένιου Ο’ Νηλ, «Ο Παγοπώλης έρχεται», από την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου.

Ο Τόπος είναι η πίσω αίθουσα και ένα μέρος του μπαρ του Harry Hope, σε μια λαική γειτονιά μιας αμερικανικής μεγαλούπολης.

Ο Χρόνος: το καλοκαίρι του 1912, αλλά θα μπορούσε να είναι και σήμερα.

Πρώην αναρχικοί, πρώην τζογαδόροι, πρώην φοιτητές, πρώην πλασιέ, πρώην μπάρμαν, και νυν μπεκρήδες απαρτίζουν το ιδιόρυθμο κοινόβιο αυτού του μπαρ.

Στον ασάλευτο αυτό κόσμο των μεθυσμένων ονειροβατών δίνει κίνηση η αναμονή και η άφιξη του σταρ της βραδυάς. Ο Χίκυ, ένας πλανόδιος πλασιέ, που έρχεται κάθε χρόνο τέτοια μέρα και πυροδοτεί την απόλυτη κραιπάλη. Όμως αυτή τη φορά έρχεται μεταμορφωμένος.

Από δω και πεέρα το έργο σαν κάθε τραγωδία που σέβεται τον εαυτό της, έχει συγκρούσεις, φόνους, έρωτες και πολλές ακόμη πνευματικές περιπέτειες. Ισορροπεί συνέχεια ανάμεσα στο αστυνομικό και στο κοινωνικό δράμα, στο φανταστικό και στο ρεαλιστικό, ανάμεσα στο Noir και σε ένα ιδιόρρυθμο road movie Δωματίου.

Για να παρασταθεί αυτός ο κόσμος επιστρατεύουμε όλα τα θεατρικά μέσα: ρεαλισμό αλλά και μεγάλη θεατρική φόρμα, αναπαράσταση αλλά και αφήγηση, πρόζα και τραγούδι, και βέβαια μουσική με ζωντανό τζουκ μποξ.

Και όλα αυτά Περιμένοντας τον Παγοπώλη. Ποιος διάολο όμως είναι ο παγοπώλης;

Δες εδώ περισσότερα για την παράσταση που προτείνει το έξοδος στην Αθήνα!

Έξοδος στην Αθήνα: Μουσική

BICEP LIVE

30/4

Μουσικοί παραγωγοί, Dj’s, curators και με δική τους δισκογραφική εταιρεία, οι Bicep θεωρούνται, αυτήν τη στιγμή, ένα από τα πιο περιζήτητα και καθοριστικά acts της παγκόσμιας χορευτικής μουσικής. Η πιο πρόσφατη κυκλοφορία τους, με τίτλο «Water», χαρακτηρίστηκε από το Mixmag ως κάτι λιγότερο από «ύμνος», ενώ από το περιοδικό Billboard γράφτηκε ότι το δίδυμο «δημιουργεί σταθερά μερικές από τις πιο ισχυρές ηλεκτρονικές ατμόσφαιρες». Άλλωστε, το Billboard επαινεί διαρκώς τις «εντυπωσιακές ζωντανές τους εμφανίσεις».

Με καταγωγή από το Μπέλφαστ και με μόνιμη έδρα το Λονδίνο, το δίδυμο των Andrew Ferguson και Matthew McBriar κυκλοφόρησε, το 2017, το άκρως επιτυχημένο πρώτο άλμπουμ, «BICEP», μέσω της Ninja Tune. Ένα άλμπουμ που αποδίδει με σαφήνεια την ιστορία, την κουλτούρα και το πάθος του ντουέτου για τη μουσική και εξακολουθεί να μας αποκαλύπτει διαρκώς νέες πτυχές του μεγάλου ταλέντου του. Το «BICEP» σκαρφάλωσε στο Top20 των UK charts, ενώ παράλληλα αποθεώθηκε από κορυφαία δημοσιογραφικά μουσικά μέσα, όπως τα Pitchfork, NPR και Mixmag. Η παρουσίαση των singles «Glue», «Rain» και «Vale», μαζί με το remix του «Opal» από τον ταλαντούχο Four Tet, αποτελούν ξεχωριστές στιγμές της επιτυχημένης πορείας των Bicep, ενώ αναδεικνύουν την ευφυΐα, την πολυδιάστατη φύση και σίγουρα το καλλιτεχνικό τους όραμα. Τον Ιανουάριο του 2021, οι Bicep κυκλοφόρησαν το πολυαναμενόμενο δεύτερο άλμπουμ, «Isles», το οποίο έτυχε ενθουσιώδους υποδοχής από το κοινό και τους κριτικούς. Τα σχόλια για το άλμπουμ ποικίλα: «a tour de force of neon euphoria» (Resident Advisor), «ξεχειλίζει από ανήσυχη ενέργεια» (Evening Standard), «ένα από τα καθοριστικά dance μουσικά άλμπουμ του 2021» (Mixmag), «περίπλοκο, κυκλοθυμικό, νοσταλγικό, εσωστρεφές και συναισθηματικό» (Billboard). H Guardian το ανακήρυξε «άλμπουμ της εβδομάδας».

Το 2022, οι Bicep έκαναν, στις 2 και 3 Δεκεμβρίου, μία από τις μεγαλύτερες μέχρι σήμερα, live εμφανίσεις τους στο Alexandra Palace του Λονδίνου, χωρητικότητας 10 χιλιάδων ατόμων, όπου και οι δύο ημέρες έγιναν sold out σε 5 μόλις λεπτά. Με πολλαπλές sold out συναυλίες ανά τον κόσμο και εντυπωσιακές εμφανίσεις σε μεγάλα φεστιβάλ, όπως Glastonbury, Coachella, Sonar, Pitchfork Festival, Portola Festival και Primavera, οι Bicep έχουν κατορθώσει, με μεγάλη μαεστρία, να γνωρίσουν καθολική αποδοχή σε κάθε νέα κυκλοφορία τους, και να καθορίσουν μουσικά τη δεκαετία που διανύουμε ανοίγοντας νέους δημιουργικούς ορίζοντες.

Δες εδώ περισσότερα!

BRUTUS

29/4

έξοδος στην Αθήνα

Οι Brutus για πρώτη φορά στην Ελλάδα! Το ραγδαία ανερχόμενο συγκρότημα από το Βέλγιο θα βρεθεί στην Αθήνα για μια μοναδική εμφάνιση, το Σάββατο 29 Απριλίου στο Gagarin.

Από το 2017 που κυκλοφόρησαν το εντυπωσιακό ντεμπούτο τους “Burst”, οι Brutus είναι ξεκάθαρα ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ονόματα του ευρωπαϊκού σκληρού ήχου. Ο δίσκος που τράβηξε την προσοχή ακόμα και του “πολύ” Lars Ulrich, πρότεινε έναν νέο δρόμο προς το μέλλον της post-hardcore/ post-metal σκηνής, χάρη στο πραγματικά μοναδικό μείγμα επιρροών, τα έξυπνα riffs και τη λεπτοδουλειά στη δομή του ήχου. Ήταν εξαρχής ξεκάθαρο ότι εδώ έχουμε μια μπάντα που δεν χωράει σε κουτιά.

Η συνέχεια με το “Nest” του 2019 ήταν ακόμα καλύτερη, καθώς απέδειξε ότι οι Brutus κινούνται πλέον σε ένα δικό τους μουσικό σύμπαν, ξεκάθαρα πρωτότυπο και άμεσα αναγνωρίσιμο. Η πολεμική ιαχή της Stefanie, όταν τραγουδάει “Your hate will always be my guide” ενώ παράλληλα ξεσπάει στα drums της, στο αποκορύφωμα του καθηλωτικού “War”, δεν μπορεί παρά να είναι ένα από τα πιο αξιομνημόνευτα στιγμιότυπα όλης της rock παραγωγής της πρόσφατης δεκαετίας.

Εδώ ακριβώς συμπυκνώνεται όλη η ουσία των Brutus. Η Stefanie να κινείται από το black-metal ως το math rock στα drums, ενώ ταυτόχρονα τραγουδά (ή καλύτερα, δίνει την ψυχή της) με έναν αξιοθαύμαστο τρόπο που της επιτρέπει να αλλάζει στιγμιαία από αγγελικές μελωδίες σε μανιασμένους λαρυγγισμούς. Στην κιθάρα ο Stijn να συνδυάζει post-rock με hardcore punk ενέργεια. Στο μπάσο, ο Peter να αποτελεί τη στέρεη βάση αυτού του “τεράστιου” ήχου που σαν ένα ζωντανό σύστημα, κινείται διαρκώς από το ψιθύρισμα ως την κραυγή, μέσα από λυτρωτικά ξεσπάσματα.

Στο τρίτο άλμπουμ τους “Unison Life” που μόλις κυκλοφόρησε, οι Brutus δείχνουν ότι κινούνται διαρκώς προς όλο και μεγαλύτερο κοινό και stages, χάρη σε τραγούδια όπως τα “Victoria”, “Liar” και “Dreamlife”.

Το Σάββατο 29 Απριλίου οι Brutus θα ανέβουν στη σκηνή του Gagarin για να μας προσφέρουν αυτό για το οποίο συζητούν όλο και περισσότεροι: ένα από τα πλέον καθηλωτικά live acts της Ευρώπης, τώρα ακριβώς που βρίσκεται στην καλύτερη στιγμή του.

Περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν σύντομα.

Δες εδώ περισσότερα για το live που προτείνει το έξοδος στην Αθήνα!

Άϊντα Fest: Το πρώτο open air φεστιβάλ της σεζόν στο Lunar Space

30/4

Το πρώτο open air φεστιβάλ της σεζόν είναι γεγονός!

Το Lunar Space ανοίγει τις πόρτες του για τρίτη χρονιά και γιορτάζει την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου με το μεγαλύτερο αστικό γλέντι που στήθηκε στην Αθήνα!

Ένα ηλεκτρικό γλεντοκόπι όπου τα νταούλια δίνουν βήμα στο χορό, τα βιολιά και τα λαούτα συναντούν την ηλεκτρική κιθάρα, το κλαρίνο και το σαξόφωνο συνομιλούν με τις γκάιντες, συνθέτοντας ένα μοναδικό χαρμάνι μουσικών από τα βουνά της Ηπείρου και της Μακεδονίας, τις πεδιάδες της Θράκης και της Θεσσαλίας, ως τα νησιά του Αιγαίου.

Σας περιμένουμε σε μια ξέφρενη βραδιά να πιαστούμε χέρι χέρι για ένα μοναδικό 6ώρο ξεφάντωμα στην καρδιά της πόλης.

Δες εδώ περισσότερα!

Πηγή κεντρικής Φωτογραφίας: Intime

Btw το καλοκαίρι έρχονται eventάρες και είναι όλες μαζεμένες εδώ:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πληροφορική

Πρακτική Άσκηση

05-02-2024

Άγιος Δημήτριος Αττικής

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Ηρακλειο

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;