ΕΚΠΑ: Σειρά podcasts για την Κοινωνική και Συναισθηματική Μάθηση
Μπορείτε να ακούσετε όλα τα podcasts του ΕΚΠΑ δωρεάν στο YouTube.

Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), για διάχυση της επιστημονικής γνώσης και ευαισθητοποίηση της κοινωνίας σε εκπαιδευτικά θέματα δημιουργήθηκε μία σειρά ψηφιακών αρχείων ήχου Podcasts με θέμα: «Κοινωνική και Συναισθηματική Μάθηση».

Τα Podcast δημιουργήθηκαν ως υλικό για τις ανάγκες του μαθήματος «Διδακτική Φυσικής Αγωγής & Πρακτική Άσκηση στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», που πραγματοποιείται στο ΣΤ’ Εξάμηνο Σπουδών στη Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΣΕΦΑΑ) του ΕΚΠΑ και σε αυτά συμμετείχαν μέλη ΔΕΠ και φοιτήτριες του ΕΚΠΑ, καθώς και εκπαιδευτικοί Γενικής και Φυσικής Αγωγής.
Υπεύθυνη της σειράς των Podcast «Κοινωνική και Συναισθηματική Μάθηση» είναι η Επίκουρη Καθηγήτρια Διδακτικής Φυσικής Αγωγής στη ΣΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ, κα Ασπασία Δανιά.

Ειδικότερα, στα podcasts συμμετείχαν:

  • Θεοδώρα Ψαλτοπούλου, Καθηγήτρια Επιδημιολογίας και Προληπτικής Ιατρικής στην Ιατρική Σχολή του ΕΚΠΑ
  • Ασπασία Δανιά, Επίκουρη Καθηγήτρια Διδακτικής Φυσικής Αγωγής στη ΣΕΦΑΑ του ΕΚΠΑ
  • Πηνελόπη Γαβριλάκη και Γαλάτεια Παξινού πτυχίο Λογοθεραπείας και τελειόφοιτες στη ΣΕΦΑΑ του ΕΚΠΑ
  • Καλλιόπη Γεωργαρούδη-MSc Κοινωνιολογία του Αθλητισμού, πτυχίο Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού από τη ΣΕΦΑΑ του ΕΚΠΑ
  • Κατερίνα Πλωμαρίτη-MSc Εκπαιδευτική Ψυχολογία, πτυχίο Γενικής Αγωγής από το ΄Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ

Τις ομιλίες συντονίζει η Ασπασία Δανιά, Επίκουρη Καθηγήτρια Διδακτικής Φυσικής Αγωγής, ΣΕΦΑΑ, ΕΚΠΑ.
Την επιμέλεια παραγωγής των podcasts, στο Εργαστήριο Οπτικοακουστικών Μέσων του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, είχε ο Σίλας Μιχαλάκας.

Βρείτε τα podcasts εδώ.

Διαβάστε ακόμη:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Επιστήμες

Μερική Απασχόληση

31-01-2024

Ξηροκρηνη

400

Πληροφορική

Πλήρης Απασχόληση

05-02-2024

Άγιος Δημήτριος Αττικής

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;