Μετά την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη, όλο και περισσότερες λεπτομέρειες για την λειτουργεία του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα έρχονται στη δημοσιότητα, με πολλές από αυτές να προκαλούν τρόμο.
Μια αποκάλυψη ήρθε μέσω ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, σύμφωνα με το οποίο δεν υπάρχει σύστημα σηματοδότηση στο κομμάτι «Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο», που χρησιμοποιεί ο Προαστιακός και η εταιρεία Hellenic Train.
«Και ο άνθρωπος που μου το λέει είναι υψηλά ιστάμενος στον χώρο. Είναι δυνατόν αυτό; Δηλαδή μπορεί να δούμε να συμβαίνει ένα ανάλογο δυστύχημα σε αυτό το τμήμα; Στην πορεία από τη “Δουκίσσης Πλακεντίας” στο “Αεροδρόμιο”;» είπε ο Νίκος Χατζηνικολάου.
Την πληροφορία επιβεβαίωσε και ο Ηλίας Τρευλός, μέλος της ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.
«Ένα κομμάτι λειτουργεί, ένα κομμάτι όχι στον άξονα αυτόν. Ακόμη και να λειτουργούσε αυτό το κομμάτι ακριβώς επειδή χθες έγιναν πολλές αναφορές με όλες αυτές τις απίστευτες παραλείψεις και τα κενά που υπάρχουν, δεν λύνεται το πρόβλημα. Ο έλεγχος της κυκλοφορίας δεν αντιμετωπίζεται μόνο με 4-5 χιλιόμετρα. Πρέπει να είναι στο σύνολό του, σε πλήρη λειτουργία και να υπάρχει στο κέντρο ελέγχου συνολική εικόνα πού βρίσκεται η κάθε αμαξοστοιχία», είπε.
Δείτε το παρακάτω απόσπασμα:
Δείτε ακόμη:
- Χωρίς μετρό η Αθήνα λόγω απεργίας – Κανονικά ΗΣΑΠ και τραμ
- Τραγωδία στα Τέμπη: Στους 47 οι νεκροί – Σήμερα τα πρώτα αποτελέσματα DNA
- Tραγωδία στα Τέμπη: Διαχειρίσιμη η κατάσταση των τραυματιών στα δύο νοσοκομεία της Λάρισας
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Μεταφορές
Πλήρης Απασχόληση
22-01-2024
Μαρούσι
800
Πληροφορική
Πλήρης Απασχόληση
05-02-2024
Άγιος Δημήτριος Αττικής