5 συμβουλές για να αποφύγετε τα ανούσια zoom
Η Microsoft ανέφερε ότι την άνοιξη του 2022, ο αριθμός των διαδικτυτακών meetings υπερδιπλασιάστηκε παγκοσμίως.

Πολλά πράγματα άλλαξαν από την πανδημία και μετά ειδικά όσον αφορά τον τρόπο που εργαζόμαστε. Ένα από αυτά είναι και η εισαγωγή των τηλεδιασκέψεων στη ζωή μας.

Η Microsoft ανέφερε πρόσφατα ότι την άνοιξη του 2022, ο αριθμός των διαδικτυτακών meetings υπερδιπλασιάστηκε παγκοσμίως από την έναρξη της πανδημίας και μετά.

Ήδη αρκετές εταιρείες έχουν λάβει μέτρα για να μειώσουν τα zoom. Ειδικότερα το Shopify ενθάρρυνε πρόσφατα τους υπαλλήλους να μην μπαίνουν σε όλα τα meetings, ενώ όρισε μία ημέρα όπου δεν θα γίνονται καθόλου «διαδικτυακές συναντήσεις»

Ποια στάση πρέπει όμως να διατηρήσουν οι εργαζόμενοι σε αυτόν τον καταιγισμό από αιτήματα για meetings στον υπολογιστή τους;

 1. Κάντε ένα ξεσκαρτάρισμα

Μία καλή ιδέα θα ήταν να ρίξετε μία ματιά στο ημερολόγιό σας και να δείτε όλες τις τηλεδιασκέψεις που κάνατε τον προηγούμενο μήνα.

Δείτε αν μερικά meetings ήταν ανούσια και θα μπορούσαν να ακυρωθούν και ενδεχομένως σκεφτείτε αν σε μερικά η παρουσία σας ήταν περιττή.

«Το να απαλλαγούμε από όλες τις περιττές συσκέψεις μπορεί να είναι μια καλή αρχή» δήλωσε η Leslie Perlow, καθηγήτρια στο Harvard Business School.

2. Κατανοήστε τον σκοπό του meeting

Αν είστε ο διευθυντής που καλεί σε meeting τους εργαζομένους, τότε κάντε αυτές τις 3 ερωτήσεις στο μυαλό σας:

«Υπάρχει ένας επιτακτικός λόγος για να γίνει αυτό το meeting; Θα υπάρχει σε αυτό το meeting αλληλεπίδραση; Υπάρχει εναλλακτική μέθοδος επικοινωνίας που θα ήταν εξίσου αποτελεσματική;»

Αν δεν υπάρχει ουσιαστική απάντηση στα παραπάνω, τότε ίσως η καλύτερη ιδέα θα ήταν να στείλετε απλώς ένα email.

Η Raffaella Sadun, καθηγήτρια διοίκησης επιχειρήσεων στο Harvard Business School, δήλωσε ότι θα πρέπει επίσης να σκεφτείτε πως ένα meeting συμβάλλει στους στόχους της ομάδας.

3. Να είστε ευέλικτοι

Σε περίπτωση που ένας εργαζόμενος διαπιστώσει πως πολλές τηλεδιασκέψεις του «τρώνε» πολύτιμο χρόνο από τις υπόλοιπες εργασίες του, τότε πιθανώς να μη θέλει να τις παρακολουθεί. Ωστόσο υπάρχει και μία ενδιάμεση λύση που προτείνεται από τους ειδικούς.

«Μπορείτε να προτείνετε στους εργαζόμενους να συμμετέχουν μόνο στα parts των meetings που τους αφορούν», είπε ο Rogelberg, προσθέτοντας πως πριν από αυτό θα μπορούσε να είχε προηγηθεί ένα email που να εξηγεί στον εργαζόμενο τον σκοπό του meeting, καθώς και τι ακριβώς ζητά από εκείνον.

4. Συντομεύστε τους χρόνους

Συχνά, οι συνεδριάσεις είναι πολύ μεγάλες χωρίς λόγο. Η συντόμευση κάποιων meeting θα μπορούσε να μειώσει την κούραση και να αυξήσει την αποτελεσματικότητα.

Έτσι αντί να προγραμματίσετε μια συνάντηση διάρκειας μιας ώρας, προσπαθήστε να την χωρέσετε σε 45 λεπτά. Οι γρήγορες συναντήσεις και οι συσκέψεις μπορούν να είναι εξίσου αποτελεσματικές.

5. Μειώστε το άγχος με έξυπνους τρόπους

Ο Jeremy Bailenson, διευθυντής του Εργαστηρίου Εικονικής Ανθρώπινης Αλληλεπίδρασης του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ, δήλωσε ότι οι εργαζόμενοι μπορούν να μειώσουν την κόπωση από τις τηλεδιασκέψεις με μερικές μικρές βελτιώσεις.

Πρώτον, μην σκέφτεστε συνέχεια πως φαίνεστε στην κάμερα. Οι έρευνες δείχνουν ότι όταν βλέπουμε τον εαυτό μας, έχουμε τη φυσική τάση να κρίνουμε κάθε κίνηση, εμφάνιση και χειρονομία, γεγονός που αυξάνει το άγχος.

Ο ίδιος επίσης θεωρεί σημαντικό το να είστε κάπου άνετα.

Ο σωστός φωτισμός, το κάθισμα και η σωστή τοποθέτηση της κάμερας είναι μερικά tips για να μην νιώθετε άγχος.

Με πληροφορίες από moneyreview.gr

Διαβάστε ακόμη:

ChatGPT: Αρχίζει πιλοτικά μηνιαία συνδρομή 20 δολαρίων στις ΗΠΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πληροφορική

Πρακτική Άσκηση

05-02-2024

Άγιος Δημήτριος Αττικής

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

19-12-2023

Νέα Ιωνία Αττικής

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;