Όπως έχουμε γράψει και αλλού, το «The Last of Us» έχει καταφέρει να γίνει μία από τις πιο επιτυχημένες σειρές του HBO και, μάλιστα, να αυξήσει το κοινό του επεισόδιο με το επεισόδιο. Η σειρά έχει καταφέρει να κατακτήσει κριτικούς, φανς του δημοφιλούς βιντεοπαιχνιδιού στο οποίο βασίζεται, αλλά και το ευρύ κοινό. Σε αυτούς που έχει κατακτήσει μπαίνει και… η Google.
Το βιντεοπαιχνίδι είχε προκαλέσει φρενίτιδα στους gamers όλου του κόσμου από την κυκλοφορία του. Το ξεχωριστό του story και το gameplay του, το είχαν κατατάξει ανάμεσα στα καλύτερα βιντεοπαιχνίδια των τελευταίων ετών.
Με την ανακοίνωση της μεταφοράς του «The Last of Us» σε τηλεοπτική σειρά, οι φανς είχαν εκφράσει μία επιφύλαξη για την επιτυχία της, καθώς οι περισσότερες αντίστοιχες προσπάθειες έχουν καταλήξει να είναι μεγάλες αποτυχίες και… πατάτες!
Μέχρι στιγμής, όμως, και μετά την κυκλοφορία δύο επεισοδίων, η σειρά του HBO φαίνεται να παρουσιάζει υπέροχα την ιστορία του Joe και της Ellie. Οι δημιουργοί ακολουθούν πιστά το παιχνίδι, κάτι που φαίνεται να έχει ενθουσιάσει ακόμα περισσότερο τους φανς.
Ας πάμε να δούμε, όμως, τι έκανε η Google!
Η γνωστή μηχανή αναζήτησης μας έχει συνηθίσει αρκετές φορές, όταν ψάχνουμε πληροφορίες για κάποια δημοφιλή σειρά ή ταινία να παρουσιάζει μερικά εφέ στην αρχική της. Αλλιώς γνωστά και ως easter eggs.
Πατώντας, λοιπόν, στην αναζήτηση το «The Last of Us», στο κάτω μέρος της οθόνης, εμφανίζεται ένα μανιτάρι. Αν πατήσεις πάνω σε αυτό, αρχίζουν να εξαπλώνονται τα… Cordyceps, οι μύκητες που εξαπλώθηκαν στο βιντεοπαιχνίδι και μετέτρεψαν τους ανθρώπους σε ζόμπι, τους γνωστούς και ως «Clickers».
Όσες φορές ξαναπατάς το μανιτάρι, τόσο εξαπλώνονται και οι μύκητες!
Δες ακόμα:
- Το δεύτερο επεισόδιο του «The Last of Us» κατέρριψε ακόμα ένα ρεκόρ για το HBO
- Αλλάζει το Netflix: Νέοι συνδρομητές, νέα ηγεσία, νέα συνδρομητικά πακέτα
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Πληροφορική
Πλήρης Απασχόληση
22-01-2024
Αιγάλεω
Υπηρεσίες Εστίασης
Εποχιακή Εργασία
21-12-2023
Μυκονος