Κεραμέως: Έρχεται νομοσχέδιο για τη σχολική βία και το bullying
Θα επιτρέπει ανώνυμες καταγγελίες για περιστατικά σχολικής βίας, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές να «μιλήσουν» - Όσα υπογράμμισε η Υπουργός Παιδείας

Νέο νομοσχέδιο για τη σχολική βία και το bullying (σχολικό εκφοβισμό) ανέφερε σήμερα, Παρασκευή 20/01, πως ετοιμάζει η Υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, σε διαδοχικές της συνεντεύξεις σε ΜΜΕ.

Ειδικότερα, όπως υπογράμμισε, στο νομοσχέδιο θα περιλαμβάνεται και διάταξη ενταγμένη στο «Πρόγραμμα Φιλία», το οποίο θα προβλέπει ψηφιακή πλατφόρμα, στην οποία θα υπάρχει πρόβλεψη για ανώνυμες καταγγελίες για περιστατικά σχολικής βίας, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές να «μιλήσουν».

«Είναι νέο πρόγραμμα που θα δίνει δυνατότητα για ανώνυμες καταγγελίες, και θα γίνει πολύ άμεσα, το νομοσχέδιο θα συζητηθεί την ερχόμενη εβδομάδα».

«Το θέμα είναι τι μπορούν να κάνουν τα σχολεία», πρόσθεσε και επανέλαβε ότι προσλήφθηκαν 3.200 ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί, υπάρχουν σύμβουλοι σχολικής ζωής, ενώ γίνονται οριζόντιες επιμορφώσεις. Στη συνέχεια υπενθύμισε ότι έχουν γίνει πολλές καταγγελίες για φερόμενα περιστατικά σεξουαλικής κακοποίησης, τα οποία θα ήταν λιγότερα αν είχαμε μάθημα σεξουαλικής αγωγής από νωρίτερα. «Αν όλος ο πληθυσμός είχε κάνει σεξουαλική αγωγή από την 3η Δημοτικού, ποια Ελλάδα θα είχαμε σήμερα;»

Κεραμέως για αξιολόγηση: «Προχωράμε το κυβερνητικό έργο»

Πανελλήνιες 2023

Η Νίκη Κεραμέως ανέφερε ότι η κυβέρνηση θα προχωρήσει το κυβερνητικό έργο μέχρι τις εθνικές εκλογές 2023, υπενθύμισε την έναρξη της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών μετά από 41 χρόνια και υποστήριξε ότι στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων έγινε στο 99% των σχολείων.

Η αξιολόγηση θα εστιάζει σε δύο πεδία: Το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο του εκπαιδευτικού που εξειδικεύεται σε γενική και ειδική διδακτική και παιδαγωγικό κλίμα και διαχείριση της τάξης και την υπηρεσιακή του συνέπεια και επάρκεια. Η θετική αξιολόγηση δίνει παραπάνω μόρια για να ανελιχθεί ο εκπαιδευτικός στην πυραμίδα της εκπαίδευσης με υψηλότερες μισθολογικές απολαβές. Αν δεν αξιολογηθεί θετικά ο εκπαιδευτικός, τότε προβλέπεται υποχρεωτική επιμόρφωση.

Κεραμέως για Πανεπιστήμια

Σημείωσε ακόμα ότι με την αποκατάσταση του ασύλου δίνεται η δυνατότητα στις Αρχές να επεμβαίνουν όταν διαπράττονται αξιόποινες πράξεις και έχει μπει τέλος σε καταλήψεις και έκνομες ενέργειες.

«Παρουσία πανεπιστημιακής αστυνομίας που δρα αποτρεπτικά, υπάρχει στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Αριστοτέλειο και το Πολυτεχνείο», όπως δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 η Υπουργός Παιδείας, ενώ χαρακτήρισε το σποτάκι του ΣΥΡΙΖΑ ως την «καλύτερη διαφήμιση για τη Ν.Δ».

Κεραμέως για ενημέρωση γονέων

Η Νίκη Κεραμέως αναφέρθηκε επίσης στη δημιουργία πλατφόρμας επικοινωνίας μεταξύ σχολείων και γονέων, σημειώνοντας ότι η νέα πλατφόρμα eParents αποτελεί μία σημαντική καινοτομία μέσω της οποίας οι γονείς θα λαμβάνουν ενημέρωση για διδακτέα ύλη, βαθμούς, επιδόσεις, απουσίες, θα έχουν πρόσβαση στο ημερολόγιο και τις δραστηριότητες του σχολείου, σε προγραμματισμένες συναντήσεις ή διαδικτυακή επικοινωνία με τους εκπαιδευτικούς και άλλα. «Προσπαθούμε να ψηφιοποιήσουμε και αυτή τη διαδικασία», είπε.

Κανονικά μάθημα των Τριών Ιεραρχών

Σύμφωνα με την κα Κεραμέως, οι Πανελλήνιες 2023 θα ξεκινήσουν την 1η Ιουνίου 2023, ενώ σχετικά με την εορτή των Τριών Ιεραρχών που παλαιότερα ήταν αργία, επεσήμανε ότι τα μαθήματα θα γίνουν κανονικά αφού προηγηθεί τις πρωϊνές ώρες η εορτή.

Πανελλήνιες 2023: Πότε ξεκινούν σε ΓΕΛ & ΕΠΑΛ

Πανελλήνιες 2023

Υπενθυμίζουμε ότι, η ημερομηνία έναρξης των Πανελληνίων Εξετάσεων θα είναι η Πέμπτη 1η Ιουνίου 2023 για τους υποψήφιους των ΕΠΑΛ και η Παρασκευή 2 Ιουνίου για τους υποψήφιους των Γενικών Λυκείων.

Πανελλήνιες 2023: Το πρόγραμμα για ΓΕΛ, ΕΠΑΛ & ειδικά μαθήματα

Πανελλήνιες 2023

Η αρχή για τις Πανελλήνιες 2023 θα γίνει με το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας. Ειδικότερα:

Ημερήσια και Εσπερινά ΓΕΛ

  • Παρασκευή, 2/6/2023 Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία Γενικής Παιδείας
  • Τρίτη, 6/6/2023 Αρχαία Ελληνικά, Μαθηματικά, Βιολογία Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών, Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, Ο.Π. Σπουδών Υγείας
  • Πέμπτη, 8/6/2023 Λατινικά, Χημεία, Πληροφορική Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών, Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Ο.Π. Σπουδών Υγείας, Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής
  • Δευτέρα, 12/6/2023 Ιστορία, Φυσική, Οικονομία Ο.Π. Ανθρωπιστικών Σπουδών, Ο.Π. Θετικών Σπουδών και Ο.Π. Σπουδών Υγείας, Ο.Π. Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής

Ημερήσια και Εσπερινά ΕΠΑΛ

  • Πέμπτη, 1/6/2023 Νέα Ελληνικά
  • Σάββατο, 3/6/2023 Μαθηματικά (Άλγεβρα)
  • Τετάρτη, 7/6/2023 Ανατομία- Φυσιολογία ΙΙ, Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΑΟΘ), Δίκτυα Υπολογιστών, Αρχές Βιολογικής Γεωργίας
  • Παρασκευή, 9/6/2023 Ηλεκτροτεχνία 2, Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, Ναυτικό Δίκαιο-Διεθνείς Κανονισμοί στη Ναυτιλία-Εφαρμογές, Ιστορία Σύγχρονης Τέχνης
  • Σάββατο, 10/6/2023 Υγιεινή, Προγραμματισμός Υπολογιστών, Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης (ΑΟΔ), Στοιχεία Μηχανών
  • Τρίτη, 13/6/2023 Ηλεκτρικές Μηχανές, Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις, Ναυσιπλοΐα ΙΙ, Ναυτικές Μηχανές
  • Πέμπτη, 15/6/2023 Τεχνολογία Υλικών, Οικοδομική, Μηχανές Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ ΙΙ), Ψηφιακά Συστήματα
  • Παρασκευή, 16/6/2023 Στοιχεία Ψύξης-Κλιματισμού, Κινητήρες Αεροσκαφών, Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων

Ειδικά και Μουσικά Μαθήματα για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

  • Σάββατο, 17/6/2023 Αγγλικά 10.00 πμ
  • Δευτέρα, 19/6/2023 Γερμανικά 8.30 πμ
  • Τρίτη, 20/6/2023 Ελεύθερο Σχέδιο 8.30 πμ
  • Τετάρτη, 21/6/2023 Γραμμικό Σχέδιο 8.30 πμ
  • Πέμπτη, 22/6/2023 Αρμονία 8.30 πμ
  • Παρασκευή, 23/6/2023 Έλεγχος Μουσικών Ακουστικών Ικανοτήτων 16.30 πμ
  • Σάββατο, 24/6/2023 Μουσική Αντίληψη και Γνώση 12.30 πμ
  • Δευτέρα, 26/6/2023 Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία 8.30 πμ
  • Τρίτη, 27/6/2023 Γαλλικά 8.30 πμ
  • Τετάρτη, 28/6/2023 Ισπανικά 8.30 πμ
  • Πέμπτη, 29/6/2023 Ιταλικά 8.30 πμ

Δείτε ακόμα:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πληροφορική

Πρακτική Άσκηση

05-02-2024

Άγιος Δημήτριος Αττικής

Υπάλληλοι γραφείου

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Νέα Ιωνία Αττικής

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;