Ιδιοκτήτης beach bar μπινελικώνει όποιον γράφει κακή κριτική στο Google και γίνεται viral
«Ουστ ρε, φώναζες σαν κότα»

Τι κι αν ο τουρισμός αποτελεί τη βαριά βιομηχανία της χώρας; Τι κι αν ο πελάτης «έχει πάντα δίκιο»; Τι κι αν η στοιχειωδώς ευγενική, τυπική απάντηση σε μία αρνητική κριτική είναι το ζητούμενο στο χώρο της εξυπηρέτησης;

Ο παρακάτω ιδιοκτήτης του beach bar που με τις απαντήσεις του σε αρνητικές κριτικές στο Google τα διαψεύδει όλα, έχει γίνει viral τις τελευταίες μέρες και μας κάνει να σηκώνουμε τα χέρια ψηλά.

Ως είθισται, όταν κάποιος πελάτης αφήνει αρνητικά σχόλια μετά την εμπειρία επίσκεψής του σε κάποια επιχείρηση εστίασης, σε κάποιο καφέ, εστιατόριο ή beach bar, οι ιδιοκτήτες είτε το αγνοούν, είτε συχνά προσπαθούν ευγενικά – αφού πρώτα ζητήσουν συγγνώμη – να απαντήσουν στα παράπονα των δυσαρεστημένων πελατών ψύχραιμα και με ευγένεια.

Τα παραπάνω δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση για τον επιχειρηματία ενός ελληνικού beach bar, ο οποίος φαίνεται… πανέτοιμος και φουρκισμένος να «ταπώσει» με κάθε πιθανό τρόπο, όσους τόλμησαν να γράψουν αρνητική κριτική για τις υπηρεσίες του μαγαζιού του. Μάλιστα, όπως φαίνεται και από τα παρακάτω στιγμιότυπα, ο βασικός λόγος των περισσότερων αρνητικών κριτικών στο Google, έχει να κάνει με τις τιμές των ομπρελών/ξαπλωστρών, με πολλούς πελάτες να γράφουν ότι τις έμαθαν κατόπιν εορτής γιατί στον κατάλογο δεν γραφόταν πουθενά.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι… μια σύντομη επίσκεψη στις κριτικές του μαγαζιού στο Google Maps, αρκεί για να διαπιστώσει κανείς όλα όσα γράφουμε παραπάνω.

Δείτε και μόνοι σας…

Δείτε ακόμα:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Μέσα μαζικής ενημέρωσης

Πλήρης Απασχόληση

04-01-2024

Κηφισιά

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Αθήνα

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

  
 3 
 2