Αρκετές είναι οι αλλαγές που έχουμε δει το τελευταίο διάστημα στο Instagram με αρκετούς χρήστες του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης να κάνουν λένε πως προσπαθεί να μοιάσει στο TikTok. Ανάμεσα σε αυτούς που αντιδρούν είναι και οι «βασίλισσες» της γνωστής εφαρμογής, Kim Kardashian και Kylie Jenner.
Μία πρόσφατη κίνηση του Instagram ήταν αυτή που ξεκίνησε αυτή τη «θύελλα» αντιδράσεων. Η γνωστή εφαρμογή επιβράβευσε πρόσφατα τους χρήστες που ποστάρουν περισσότερα σύντομα βίντεο, συμπεριλαμβανομένων των Reels, τα οποία μιμούνται κατά έναν τρόπο τα βίντεο που βλέπουμε μέσα από το TikTok. Άλλα μία κίνηση που έχει κάνει η πλατφόρμα και φαίνεται ότι θέλει να γίνει περισσότερο σαν το δημοφιλέστερο μέσω κοινωνικής δικτύωσης αυτή τη στιγμής, είναι η ενημέρωση του αλγορίθμου της ώστε να δίνει προτεραιότητα στα Reels αντί για αναρτήσεις από εκείνους που ακολουθεί ο ένας χρήστης.
Σε όλες αυτές τις αντιδράσεις αποφάσισε να απαντήσει ο επικεφαλής του Instagram, Άνταμ Μοσέρι. Ο Μοσέρι ανάρτησε ένα βίντεο στο Twitter μέσα από το οποίο εξηγεί στους χρήστες τις κινήσεις που κάνει η εφαρμογή. Όπως λέει:
«Πρέπει να είμαι ειλικρινής. Πιστεύω ότι με την πάροδο του χρόνου όλο και μεγαλύτερο μέρος του Instagram θα είναι βίντεο. Πρόκειται για πολλές αλλαγές ταυτόχρονα.
Αλλά θα πρέπει επίσης να εξελιχθούμε γιατί ο κόσμος αλλάζει γρήγορα και θα πρέπει να αλλάξουμε μαζί του»
👋🏼 There’s a lot happening on Instagram right now.
I wanted to address a few things we’re working on to make Instagram a better experience.
Please let me know what you think 👇🏼 pic.twitter.com/x1If5qrCyS
— Adam Mosseri (@mosseri) July 26, 2022
Πολλοί είναι οι νέοι που φαίνεται να έχουν στραφεί στο TikTok και έχουν απομακρυνθεί από τις πλατφόρμες που ανήκουν στην Meta. Σε αυτές τις πλατφόρμες συμπεριλαμβάνονται και τα Instagram και Facebook. Τα σύντομα βίντεο που μπορούν να αναρτήσουν οι χρήστες στο TikTok, φαίνεται να τραβούν την προσοχή των νέων και να απομακρύνουν το κοινό αυτό από άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Για να διεκδικήσουν μία μερίδα του κοινού, οι ανταγωνιστές του TikTok έχουν επενδύσει τα τελευταία χρόνια σε διάφορες αλλαγές και αντιγραφές ώστε να δίνουν προτεραιότητα στα βίντεο.
Όπως λέει ο Άνταμ Μοσέρι για τις αλλαγές στο Instagram:
«Θέλω επίσης να είμαι σαφής: δεν είναι ακόμα καλό. Θα πρέπει να το φτάσουμε σε ένα καλό σημείο αν πρόκειται να το στείλουμε στο υπόλοιπο Instagram»
Οι αντιδράσεις για τις αλλαγές στο Instagram
Η σχετική ανάρτηση του επικεφαλής της γνωστής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης ήρθε λίγες ημέρες μετά την ανάρτηση μιας εικόνας από έναν χρήστη του Instagram με το όνομα Illumitati, η οποία έγραφε:
«Κάντε το Instagram ξανά Instagram»
Η σχετική ανάρτηση μετράει κοντά στα 2 εκατομμύρια likes, ενώ αρκετοί διάσημοι και influencers φαίνεται να έχουν υποστηρίξει την κίνηση αυτή. Η ανάρτηση αναφέρει, επίσης:
«Σταματήστε να προσπαθείτε να γίνετε TikTok. Θέλω απλώς να βλέπω χαριτωμένες φωτογραφίες των φίλων μου»
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πέρα από την ανάρτηση αυτή που έχει γίνει viral, υπάρχει και ένα petition που προτρέπει την πλατφόρμα να σταματήσει να μιμείται το TikTok. Το σχετικό petition αναφέρει πως το Instagram αναγκάζει τους δημιουργούς να δημιουργούν περιεχόμενο που εξυπηρετεί έναν νέο αλγόριθμο. Μέσα σε λίγες ώρες από τη δημοσιοποίησή του, το petition έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 136.000 υπογραφές στο διαδίκτυο.
Στις αντιδράσεις των διαφόρων χρηστών, έρχονται να προστεθούν και αυτές των Kim Kardashian και Kylie Jenner. Οι δύο γνωστές influencer, που έχουν στήσει σχεδόν όλη τους την καριέρα με βάση την εν λόγω πλατφόρμα, αναδημοσίευσαν την εικόνα, καλώντας επίσης το Instagram να σταματήσει να μιμείται το δημοφιλές TikTok.
Η Kylie Jenner, η οποία έχει 360 εκατομμύρια followers, έγραψε:
«PLEASEEEEEEEEE»
Ενώ, η Kim Kardashian κοινοποίησε αργότερα την ίδια ανάρτηση στους 326 εκατομμύρια followers της, προσθέτοντας:
«PRETTY PLEASE»
Η 24χρονη Kylie και η 41χρονη Kim βρίσκονται στην τρίτη και την έβδομη θέση με τους περισσότερους followers στο Instagram αντίστοιχα, σύμφωνα με το Social Blade (ένας ιστότοπος που παρακολουθεί τον αριθμό των followers των διαφόρων χρηστών). Η οικογένεια Kardashian έχει χτίσει εμπορικές αυτοκρατορίες διαφημίζοντας εν μέρει τα προϊόντα τους απευθείας στους followers τους μέσα από τα διάφορα social media.
Μέσα από την παρουσία τους στα social media και, ιδιαίτερα, στο Instagram, έχουν τη δύναμη να επηρεάζουν σημαντικά τις αγορές, όπως έκανε και η Kylie Jenner το 2018 όταν δήλωσε στο Twitter ότι δεν χρησιμοποιεί πλέον το Snapchat. Τότε, οι μετοχές της εταιρίας έπεσαν 6,1% μετά από αυτό.
Φαντάσου τι έχει να γίνει αν οι Kardashian αποφασίσουν να μη χρησιμοποιούν πλέον το Instagram!
Με πληροφορίες από Wall Street Journal
Δες επίσης:
- Το Facebook θα επιτρέπει έως και πέντε προφίλ συνδεδεμένα με έναν λογαριασμό
- Mark Zuckerberg: Ποιος είναι ο ιδρυτής του Facebook – Ένα νέο ντοκιμαντέρ προσπαθεί να απαντήσει στο ερώτημα
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
22-04-2024
Θεσσαλονικη
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
06-03-2024
Αθήνα
1.000