Το πάνελ του MCU στο San Diego Comic-Con έκλεψε τις εντυπώσεις και έβαλε «φωτιά» στο διαδίκτυο. Πέρα, όμως, από τις αποκαλύψεις του Kevin Feige για το μέλλον του κινηματογραφικού σύμπαντος της Marvel, στο πάνελ αυτό αποκαλύφθηκε και το πρώτο τρέιλερ για την πολυαναμενόμενη νέα ταινία «Black Panther: Wakanda Forever».
Η νέα ταινία αποτελεί τη δεύτερη σόλο περιπέτεια του Black Panther, αλλά και την πρώτη ταινία μετά τον θάνατο του πρωταγωνιστή Chadwick Boseman. Το τρέιλερ για τη νέα ταινία έλαβε διθυραμβικές κριτικές από τους φανς και μας απέδειξε πως ο Ryan Coogler ξέρει ακριβώς τι κάνει και πώς να τιμήσει τον Boseman με τον σωστό τρόπο.
Οι πρώτες εικόνες από το «Black Panther: Wakanda Forever» είναι μαγευτικές και αυτό το έδειξαν τα views που συγκέντρωσε το πρώτο τρέιλερ της ταινίας μέσα στο πρώτο 24ωρο από την πρεμιέρα του. Το τρέιλερ συγκέντρωσε 172 εκατομμύρια προβολές τις πρώτες 24 ώρες του και έγινε ένα από τα τρέιλερ του Marvel Cinematic Universe με τις περισσότερες προβολές.
Τα views για το «Wakanda Forever» ήταν σχεδόν διπλάσια από τις 88 εκατομμύρια προβολές που είχε συγκέντρωσε το πρώτο teaser για την ταινία «Black Panther» το 2017.
The ‘BLACK PANTHER: WAKANDA FOREVER’ trailer’s 24-hour viewership (172M) almost doubled original ‘BLACK PANTHER’ teaser’s 24-hour viewership (88M).
(Source: https://t.co/eHPTYBPg6R) pic.twitter.com/dHWt4CYmbA
— DiscussingFilm (@DiscussingFilm) July 25, 2022
Όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα του Variety, το πρώτο τρέιλερ για το «Black Panther: Wakanda Forever» πυροδότησε επίσης έναν καταιγισμό σχολίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με θέματα σχετικά με την ταινία να συγκεντρώνουν πάνω από 893.000 αναφορές. Ο Chadwick Boseman, ο Namor, η Shuri, ο T’Challa, ο Ryan Coogler και η Angela Bassett έγιναν όλα trend θέματα στα μέσα κοινωνικός δικτύωσης μετά το ντεμπούτο του teaser και το hashtag #WakandaForever να φθάνει στο Νο. 1 των trends για περισσότερες από πέντε συνεχόμενες ώρες.
Συγκεντρώνοντας 172 εκατομμύρια προβολές τις πρώτες 24 ώρες του, το «Black Panther: Wakanda Forever» κατάφερε να γίνει ένα από τα κορυφαία τρέιλερ που έχουν κυκλοφορήσει για ταινία της Marvel. Βρίσκεται πίσω από αντίστοιχα teaser για τις ταινίες «Spider-Man: No Way Home» (με 355,5 εκατομμύρια προβολές) και του «Thor: Love and Thunder» (209 εκατομμύρια προβολές). Τέσσερα τρέιλερ του «Avengers» έχουν συγκεντρώσει, επίσης, πολύ υψηλό αριθμό views και αυτά είναι το teaser για το «Avengers: Endgame» (289 εκατομμύρια), το τελευταίο τρέιλερ του «Avengers: Endgame» (268 εκατομμύρια), το teaser για το «Avengers: Infinity War» (230 εκατομμύρια) και το τελευταίο τρέιλερ του «Avengers: Infinity War» (179 εκατομμύρια).
Ο σκηνοθέτης της νέας ταινίας Ryan Coogler, βρέθηκε το Σάββατο στο Hall H και μίλησε στους φανς λέγοντας:
«Θα είναι δύσκολο να το ακολουθήσουμε, αλλά θα προσπαθήσουμε»
Τα πρώτα δείγματα είναι, πάντως, πολύ θετικά!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δες επίσης:
- MCU: Όσα αποκάλυψε ο Kevin Feige στο Comic-Con για το μέλλον του κινηματογραφικού σύμπαντος της Marvel
- Netflix: Οι Top 10 σειρές και ταινίες που αυτή τη στιγμή βλέπουν όλοι
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υγεία
Πρακτική Άσκηση
05-02-2024
Οια
Υπηρεσίες ένδυσης και υπόδησης
Όλοι οι τύποι εργασίας
23-01-2024
Αθήνα