Εδώ και λίγο καιρό, αργά το βράδυ προβάλλεται μία διαφήμιση κατά τη διάρκεια της οποίας ακούγονται σουρρεάλ διάλογοι που ίσως μπερδεύουν λίγο και προκαλούν αρχικά σύγχυση.
Η γνωστή ηθοποιός Αμαλία Καβάλη ακούγεται να λέει ότι πήγε στο υποβρύχιο για να αγοράσει ηφαίστεια.
Εμβαθύνοτας όμως λίγο παραπάνω, η επιλογή των συγκεκριμένων διαλόγων δεν είναι τυχαία. Αυτό που θέλει να κάνει σαφές η διαφήμιση είναι ότι η κοινωνία αρνείται να μιλήσει για τις γυναικοκτονίες με το όνομά τους, παρότι το πρόβλημα είναι συνεχές και υπάρχει επιτακτική ανάγκη για άμεση λύση.
Αναλυτικά ο διάλογος:
-Τι κάνεις;
-Καλά.
-Τώρα γύρισες;
-Ναι. Έπρεπε να πάω στο υποβρύχιο γιατί μας είχαν τελειώσει τα ηφαίστεια.
-Α, ναι;
-Μμμ.
-Πυραμίδες πήρες;
-Το ξέχασα.
-Έλα άσε λίγο κάτω το μπαλόνι.
-Σε λίγο θα φάμε.
-Άσε λίγο κάτω το μπαλόνι. Άσε κάτω το μπαλόνι.
– Σε παρακαλώ.
-Θα το αφήνεις κάτω το μπαλόνι, κατάλαβες.
Η διαφήμιση συνεχίζεται εκτός οθόνης, υποννοώντας ότι η κοπέλα πέφτει θύμα ξυλοδαρμού ή ακόμη και γυναικοκτονίας.
Το πιο ανατριχιαστικό απ’ όλα είναι ότι αυτά τα περιστατικά εκτυλίσσονται πολύ συχνά και μπορούν να συμβούν στη διπλάνη κουζίνα, ακόμη και στη δική μας.
Το σποτάκι έγινε για λογαριασμό της οργάνωσης Strong Me από την εταιρία παραγωγής Top Cut Modiano και τη διαφημιστική εταιρία 4WiseMonkeys. Τη σκηνοθεσία του υπογράφει η Αλεξάνδρα Ματθαίου και συμμετέχουν οι ηθοποιοί Αμαλία Καβάλη, Μιχάλης Συριόπουλος και Θέμις Μπαζάκα (η φωνή που ακούγεται στο τέλος του σποτ).
Διαβάστε ακόμη:
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υπηρεσίες ένδυσης και υπόδησης
Όλοι οι τύποι εργασίας
23-01-2024
Αθήνα
Υπηρεσίες Εστίασης
Εποχιακή Εργασία
21-12-2023
Μυκονος