Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022 και η Heineken® παρουσίασε τη Heineken Silver, την πρώτη, ολοκαίνουργια virtual μπίρα της, αποκλειστικά στο virtual ζυθοποιείο της Heineken®, μέσα από τη συναρπαστική ψηφιακή πλατφόρμα, Decentraland.
Το neolaia.gr, αφού έφτιαξε το δικό του avatar ώστε να κάνει join στο πρωτοποριακό, εξ’ ολοκλήρου ψηφιακό event, πλοηγήθηκε στο περιβάλλον της Heineken στο Metaverse, μέσα και έξω από το virtual ζυθοποιείο, στο οποίο παρουσιάστηκε η νέα Heineken Silver, μία έξτρα δροσιστική και απολαυστική lager μπίρα με μοναδική γεύση.
Άλλωστε, η ασυμβίβαστη ποιότητα της Heineken® στον πραγματικό κόσμο, έχει τελειοποιηθεί μέσα από δεκαετίες καινοτομίας στη ζυθοποιία. Τώρα, η ίδια εξειδίκευση που έκανε τη Heineken παγκοσμίως γνωστή, προχωρά σε έναν υψηλής τεχνολογίας μετασχηματισμό, κατακτώντας τον συναρπαστικό κόσμο του metaverse, ένα pixel τη φορά. Η Heineken είχε πάντα πάθος για τα φυσικά συστατικά, αλλά στο metaverse όλα κινούνται γύρω από τα καλύτερα, 100% ψηφιακά υλικά.
Η μοναδική A-Yeast μαγιά, που συνήθως παρασκευάζεται σε οριζόντιες δεξαμενές, αντικαθίσταται πλέον με A-Pixels. Ξεχάστε τον λυκίσκο που συλλέγεται στα χωράφια, αφού η virtual Heineken® Silver παρασκευάζεται με Binary Coded Hops που καλλιεργείται από αυτοματοποιημένους, NPC αγρότες. Φυσικά, η όλη διαδικασία της virtual ζυθοποίησης, επιβλέπεται αποκλειστικά από εικονικούς ζυθοποιούς, δηλαδή ψηφιοποιημένους αντικαταστάτες των περίφημων ζυθοποιών της Heineken®.
Όλα τα παραπάνω στοιχεία συνδυάστηκαν για να αναπτύξουν μία μοναδική μπίρα, την οποία είχαμε τη χαρά να εξερευνήσουμε, κάνοντας βόλτες στον εικονικό κόσμο του Decentraland, ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλους επισκέπτες από όλο τον κόσμο. Μέσα από την περιήγηση στο virtual ζυθοποιείο της Heineken® στο Decentraland, ανακαλύψαμε πώς φτιάχνεται η μπίρα σε δευτερόλεπτα, απολαύσαμε virtual snacks και συνομιλήσαμε με τους πρεσβευτές της Heineken®, ανάμεσά τους και ο Thierry Henry.
Ο Bram Westenbrink, Global Head του Heineken® Brand, δήλωσε ότι: «Στη Heineken®, πιστεύουμε ότι η σύνδεση με τους ανθρώπους είναι ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη ύπαρξη και γνωρίζουμε ότι το metaverse φέρνει τους ανθρώπους κοντά, με ανάλαφρο και συναρπαστικό τρόπο. Δεν είναι ωστόσο, το καλύτερο μέρος για να δοκιμάσετε μια νέα μπίρα. Η νέα μας virtual μπίρα, η Heineken® Silver είναι ένα ειρωνικό αστείο. Είναι μια συνειδητή ιδέα που διακωμωδεί εμάς και πολλές άλλες μάρκες που βρίσκονται στο metaverse με προϊόντα που απολαμβάνουμε καλύτερα στον πραγματικό κόσμο. Προς το παρόν, δεν μπορείτε να δοκιμάσετε pixels και bytes. Θέλουμε, λοιπόν, να τονίσουμε το οξύμωρο και να υπενθυμίσουμε σε όλους ότι τίποτα δεν ξεπερνά τη γεύση μιας δροσιστικής μπίρας στον πραγματικό κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της νέας virtual Heineken® Silver».
Για να προσθέσει περισσότερο ενδιαφέρον στο metaverse και στη virtual Heineken® Silver, η Heineken® συνεργάστηκε με τον Ισπανό αυτοδίδακτο street artist, J. Demsky, ο οποίος βοήθησε στον σχεδιασμό τμημάτων του virtual περιβάλλοντος της Heineken® Silver.
Για να ανακαλύψετε το εμπνευσμένο από τον J. Demsky εικονικό περιβάλλον της Heineken® Silver και να απολαύσετε τα ατελείωτα αποθέματα της νέας virtual μπίρας της Heineken®, επισκεφτείτε το link εδώ.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Παραγωγή
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Κηφισιά
Πληροφορική
Πλήρης Απασχόληση
22-01-2024
Αιγάλεω