Το πρώτο αυτοοδηγούμενο τρένο υψηλής ταχύτητας ξεκίνησε να λειτουργεί στο Πεκίνο
Στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου, το τρένο μεταφέρει αθλητές και αξιωματούχους μεταξύ των δύο κύριων πόλεων που φιλοξενούν τους αγώνες.

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει οδηγήσει την ανθρωπότητα στη δημιουργία πολλών διαφορετικών τεχνολογικών επιτευγμάτων. Ένα από αυτά είναι και το πρώτο αυτοοδηγούμενο τρένο υψηλής ταχύτητας στον κόσμο. Μάλιστα, το τρένο αυτό έχει τεθεί σε τροχιά και οι ειδικοί κάνουν λόγο για ένα επίτευγμα που προκαλεί θαυμασμό, καθώς παρουσιάζει πλήθος από καινοτομίες.

Στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου 2022, το τρένο μετέφερε αθλητές και αξιωματούχους μεταξύ των δύο κύριων πόλεων που φιλοξενούν τους αγώνες στην ιστορική υπεραστική γραμμή Πεκίνο-Zhangjiakou.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN, το τεχνολογικό αυτό επίτευγμα στον τομέα των μεταφορών είναι εντυπωσιακό, καθώς αρχικά μπορεί να οδηγηθεί μόνο του. Επιπλέον, το συγκεκριμένο τρένο πρωτοπορεί ακόμα και σε ένα άλλο σημείο. Μέσα από τη διαδρομή των 56 λεπτών, το τρένο περνά από το σταθμό Badaling Great Wall που αποτελεί το πιο δημοφιλές και κορυφαίο σε επισκεψιμότητα τουριστών σημείο του Σινικού τείχους.

Πώς κατασκευάστηκε

Το 2019 ολοκληρώθηκε η κατασκευή του συγκεκριμένου σταθμού, ο οποίος βρίσκεται πολύ κοντά στην είσοδο του ιστορικού Badaling. Ο σταθμός είναι χτισμένος στα 102 μέτρα κάτω από το έδαφος και καλύπτει μία έκταση άνω των 36.000 τετραγωνικών μέτρων. Λέγεται ότι είναι ο βαθύτερος και μεγαλύτερος υπόγειος σιδηροδρομικός σταθμός υψηλής ταχύτητας στον κόσμο.

Η κατασκευή ενός τέτοιου πολύπλοκου σταθμού, ο οποίος περιλαμβάνει ένα σύστημα σήραγγας μήκους 12 χιλιομέτρων, κάτω από ένα μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO, δεν ήταν ένα εύκολο κατόρθωμα.

Όπως μετέδωσαν κρατικά Μέσα Ενημέρωσης της Κίνας, οι μηχανικοί του έργου χρησιμοποίησαν έναν ηλεκτρονικό πυροκροτητή για να χρονομετρήσουν με ακρίβεια τα εκρηκτικά μέχρι το χιλιοστό του δευτερολέπτου. Πρόκειται για μία πρωτοποριακή μέθοδο που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Κίνα, κατά την οποία επιτράπηκε στους εργαζόμενους να διατηρήσουν ταχύτητα δόνησης κάτω από 0,2 εκατοστά ανά δευτερόλεπτο. Κάτι που σημαίνει ότι κάθε έκρηξη είχε υπολογιστεί με ακρίβεια για να διασφαλιστεί ότι η ωστική της δύναμη δε θα έθετε σε κίνδυνο το Σινικό Τείχος. Ξεκινώντας το 2016, η κατασκευή της σήραγγας και του σταθμού χρειάστηκε περίπου τρία χρόνια για να ολοκληρωθεί.

Οι πρωτοπορίες

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του CNN, ο σιδηρόδρομος υψηλής ταχύτητας συντομεύει το ταξίδι από την πρωτεύουσα της Κίνας μέχρι το Σινικό Τείχος Badaling από περίπου 1,5 ώρα σε περίπου 27 λεπτά.

Ο σταθμός απέχει λίγα λεπτά από το τελεφερίκ Great Wall και περίπου 800 μέτρα από το σημείο εκκίνησης του Σινικού Τείχους, Badaling. Επίσης, διαθέτει τη δεύτερη μεγαλύτερη κυλιόμενη σκάλα της Κίνας, με μήκος 88 μέτρα και ύψος 42 μέτρα.

Η ταχύτητα του μπορεί να φθάσει έως και 350 χιλιόμετρα την ώρα. Έτσι, καταφέρνει να μειώσει  τον χρόνο ταξιδιού μεταξύ των δύο από τις κύριες πόλεις που φιλοξενούν τους Ολυμπιακούς Αγώνες από τρεις ώρες σε 56 λεπτά.

Μπορεί να σε τρομάζει ότι το τρένο υψηλής ταχύτητας είναι αυτόνομο, όμως, αξίζει να γνωρίζεις πως ένας οδηγός που το παρακολουθεί βρίσκεται ανά πάσα στιγμή στη θέση του. Πάντα θέλουμε και έναν άνθρωπο να προσέχει τις αυτόματες μηχανές.

Διάβασε ακόμα:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

05-02-2024

Αθήνα

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

06-03-2024

Αθήνα

1.000

⚽🏀 LIVE SCORES
01 Μαϊ. 2024
Μπο
22:00
-
Παρ
02 Μαϊ. 2024
Ast
22:00
-
Ολυ
01 Μαϊ. 2024
ΦΕΝ
20:45
-
ΜΟΝ
01 Μαϊ. 2024
ΜΠΑ
21:30
-
Ρεάλ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;