ΟΗΕ: Τεράστιος ο αριθμός των παιδιών που έχουν «μείνει πίσω» μαθησιακά λόγω πανδημίας
Χαμένες ώρες μαθημάτων και μαθησιακά κενά αφήνει πίσω της η περίοδος της πανδημίας, όπως προκύπτει μέσα από τα στοιχεία του ΟΗΕ.

Χαμένες ώρες μαθημάτων, τα οποία είτε δεν έγιναν καθόλου είτε δεν έγιναν όπως θα έπρεπε, μαθησιακά κενά και μαθησιακές δυσκολίες αφήνει πίσω της η περίοδος της πανδημίας, όπως προκύπτει μέσα από τα στοιχεία του ΟΗΕ.

Ο αριθμός των παιδιών που «έχουν μείνει πίσω» αναφορικά με τις γνώσεις και τις ικανότητες που θα έπρεπε να έχουν κατακτήσει, είναι «υπερβολικά μεγάλος», όπως σημειώνει σε δημοσίευμά του ο Guardian, επικαλούμενος τα στοιχεία του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.

Σύμφωνα με τα εν λόγω στοιχεία, έως και το 70% των παιδιών ηλικίας 10 ετών στις χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος (low- and middle-income countries) δεν μπορούν να διαβάσουν ή να κατανοήσουν ένα απλό κείμενο, ενώ ανάλογα κενά παρατηρούνται και στα μαθηματικά. Συγκριτικά, κατά την πρό-Covid περίοδο, το αντίστοιχο ποσοστό – που έχει τώρα εκτοξευθεί στο 70% – υπολογιζόταν κοντά στο 53%.

Στη Νότια Αφρική για παράδειγμα, τα παιδία του δημοτικού είναι σαν έχουν χάσει μια ολόκληρη σχολική χρονιά. Ανάλογα προβλήματα παρατηρούνται ωστόσο ακόμη και σε πολιτείες των ΗΠΑ, με τα 2/3 των μαθητών ηλικίας 8 και 9 ετών να παίρνουν για παράδειγμα «κάτω από τη βάση» στα τεστ των μαθηματικών. 

Το πρόβλημα αποτυπώνεται, με συγκεκριμένα στοιχεία, σε έκθεση της Unesco, της Unicef και της Παγκόσμιας Τράπεζας, υπό τον χαρακτηριστικό τίτλο «The State of the Global Education Crisis» («Η κατάσταση της παγκόσμιας εκπαιδευτικής κρίσης»).

Με πληροφορίες από the Guardian και Καθημερινή

Διαβάστε ακόμη:

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Επιστήμες

Μερική Απασχόληση

31-01-2024

Ξηροκρηνη

400

Υπάλληλοι γραφείου

Πλήρης Απασχόληση

05-03-2024

Ταύρος

⚽🏀 LIVE SCORES
02 Μαϊ. 2024
Ast
22:00
-
Ολυ
02 Μαϊ. 2024
Oly
22:00
-
Ατα
02 Μαϊ. 2024
ΟΣΦΠ
19:45
-
BARC
02 Μαϊ. 2024
ΜΑΚ
21:45
-
ΠΑΟ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;