Ο σουηδικός κολοσσός επίπλων IKEA αποφάσισε να σταματήσει την κυκλοφορία του καταλόγου του, μια από τις μεγαλύτερες στον κόσμο ετήσιες εκδόσεις, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στο internet, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας.
Η 70χρονη έκδοση της εταιρίας ΙΚΕΑ έφθασε στο αποκορύφωμά της το 2016 όταν διανεμήθηκαν πάνω από 200.000.000 αντίτυπα σε νοικοκυριά και καταστήματα ΙΚΕΑ σε πάνω από 50 αγορές.
Η πρώτη έκδοση, η οποία παρουσίαζε την πολυθρόνα MK Wing Chair, είχε συνολικά 285.000 αντίτυπα και διανεμήθηκε στη νότια Σουηδία, ενώ για την τελευταία, της φετινής χρονιάς, κυκλοφόρησαν 40 εκατ. κατάλογοι.
Ωστόσο, όπως αναφέρεται, η ΙΚΕΑ σταματά την έκδοση του καταλόγου της και αυτή η κίνηση εντάσσεται στην προσπάθεια της εταιρίας να προσαρμοστεί σε νέα δεδομένα, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν ολοένα και περισσότερο έμπνευση στο διαδίκτυο, ενώ πολλοί κάνουν τις αγορές τους από εκεί πλέον.
Το 12μηνο έως τα τέλη Αυγούστου, οι διαδικτυακές πωλήσεις της ΙΚΕΑ κατέγραψαν άλμα 45%.
The IKEA catalogue has a phenomenal 70-year legacy. We have decided to turn the page, to say goodbye to the IKEA catalogue and we look to the future with excitement as the work continues to find new ways to amplify the unique IKEA home furnishing knowledge.https://t.co/8oiXXSZxjt pic.twitter.com/7Wzu3j0VZn
— IKEA (@IKEA) December 7, 2020
«Ο αριθμός των αντιτύπων έχει μειωθεί, αλλά επίσης έχουμε δει ότι οι καταναλωτές συνηθίζουν να χρησιμοποιούν περισσότερο την ιστοσελίδα μας, τις εφαρμογές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο κατάλογος έγινε όλο και λιγότερο σημαντικός», δήλωσε ο Κόνραντ Γκρους, γενικός διευθυντής στη Inter IKEA Systems, μονάδα του ομίλου Inter IKEA. «Το ενδιαφέρον για τον κατάλογο έχει μειωθεί», δήλωσε επίσης ο ίδιος σε συνέντευξή του στο Reuters.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Marketing
Πλήρης Απασχόληση
18-12-2023
Αθήνα
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
06-03-2024
Αθήνα