Πανελλήνιες 2020: Αντιδράσεις από την Ένωση Ελλήνων Χημικών για τα θέματα στο μάθημα της Χημείας
Αντιδράσεις και προβληματισμό προκάλεσαν τα θέματα της Χημείας που έπεσαν στις Πανελλήνιες 2020 από την Ένωση Ελλήνων Χημικών.

Οι Πανελλήνιες 2020 για τα ΓΕΛ έριξαν την Παρασκευή, 26/06, αυλαία με τους μαθητές να εξετάζονται σε σε Χημεία (νέο και παλαιό σύστημα), Οικονομία και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. Όμως, τα θέματα της Χηεμίες έχουν προκαλέσει έντονους προβληματισμούς στην Ένωση Ελλήνων Χημικών (ΕΕΧ).

Όπως αναφέρει η Ένωση σε επιστολή της:

“Έγινε μια ατυχής προσπάθεια σύνδεσης των θεμάτων με τη βιομηχανική χημεία που χαρακτηρίζεται από ασάφειες. Θα έπρεπε να είχε γίνει προσεκτικότερη διατύπωση των θεμάτων και ερωτήσεων με περισσότερες διευκρινίσεις ώστε να μην σπαταλήσουν χρόνο οι εξεταζόμενοι στην προσπάθεια κατανόησης του κάθε θέματος.

Περαιτέρω, υπήρχε σημαντική απόκλιση των θεμάτων που πραγματεύεται το βιβλίο με όσα ζητήθηκαν προς εξέταση.”

Πιο αναλυτικά για τα θέματα στην ανακοίνωσή της η Ένωση αναφέρει τα εξής:

Σαφήνεια Θεμάτων
Πολλά θέματα εμφανίζουν ασάφειες που καθυστερούν ακόμα και τους καλά προετοιμασμένους μαθητές

Έκταση Θεμάτων
Το σύνολο των θεμάτων και ερωτήσεων απαιτούσαν περισσότερο από τον διαθέσιμο χρόνο καθιστώντας μια επαλήθευση σχεδόν αδύνατη.

Βαθμός Δυσκολίας – Διακριτική Ικανότητα
Δυστυχώς τα θέματα ήταν δυσκολότερα από αυτά της περσινής χρονιάς που ήδη εθεωρούντο από τα δυσκολότερα των τελευταίων ετών, χωρίς το αναμενόμενο επιστημονικό βάθος και μακριά από την παιδαγωγική αντίληψη εξέτασης. Τα θέματα ήταν επίσης χωρίς διακριτική ικανότητα, που θα έδινε τη δυνατότητα σε κάθε μαθητή να πετύχει βαθμό αντίστοιχο των ικανοτήτων και της προετοιμασίας του, αλλά αντιθέτως υποβάθμισαν οριζόντια όλους τους μαθητές και το έργο των καθηγητών τους, σπρώχνοντας τις επιδόσεις όλων προς τα κάτω και στη μετριότητα. Για άλλη μια φορά η Χημεία έπεσε θύμα της έλλειψης διδασκαλίας της στις προηγούμενες τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και της απόστασης αντίληψης μεταξύ της επιτροπής θεμάτων και του συνόλου των μαθητών και της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Τέλος, η Ένωση Ελλήνων Χημικών θεωρεί ότι τα φετινά θέματα χαρακτηρίστηκαν από ασάφειες, χρονική ασφυξία και αρκετά εκτός της λογικής της διδασκαλίας του μαθήματος.

Δες επίσης: Θέματα Χημείας 2020 – Πανελλήνιες: Live σχολιασμός στο Neolaia.gr (Vid)

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πληροφορική

Πλήρης Απασχόληση

22-01-2024

Αιγάλεω

Υπηρεσίες Εστίασης

Εποχιακή Εργασία

21-12-2023

Μυκονος

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;