Η L'Oréal παρουσίασε το νέο πρόγραμμα βιωσιμότητας «L’Oréal for the Future»!
Το πρόγραμμα L'Oréal for the Future αποτελεί επέκταση του δρόμου που έχει ανοίξει η εταιρεία-ηγέτης στη βιομηχανία της ομορφιάς

Το πρόγραμμα L’Oréal for the Future στην ουσία αποτελεί επέκταση του δρόμου που έχει ανοίξει η εταιρεία-ηγέτης στη βιομηχανία της ομορφιάς, θέτοντας νέους και φιλόδοξους στόχους για το 2030!

Ο Όμιλος L’Oréal έχει μακρά παράδοση στη βιωσιμότητα. Ήδη από το 2013, έχει θέσει φιλόδοξους, απτούς και μετρήσιμους στόχους και τους πέτυχε!

Με το βλέμμα στη νέα δεκαετία, ο Jean Paul Agon, Chairman και CEO της L’Oréal μαζί με την Alexandra Palt, Executive VP Chief Corporate Responsibility Officer της L’Oréal παρουσίασαν τις νέες φιλοδοξίες του Ομίλου για το 2030, μέσα από μία ψηφιακή Συνέντευξη Τύπου.

Ο Jean Paul Agon Chairman και CEO της L’Oréal κάνοντας ένα σύντομο πρόλογο, ανέφερε ότι «τα τελευταία δέκα χρόνια, πραγματοποιήσαμε έναν εις βάθος μετασχηματισμό για να μειώσουμε τον αντίκτυπό μας, σε ολόκληρη της αλυσίδα αξίας μας. Έχουμε ανακαλύψει τον τρόπο που σχεδιάζουμε και διαμορφώνουμε τα προϊόντα μας έχοντας την βιωσιμότητα ως θεμελιώδη απαίτηση.

Με το πρόγραμμα L’Oréal for the Future, στοχεύουμε σε έναν ακόμη πιο ριζικό μετασχηματισμό καθώς οι δεσμεύσεις μας θέτουν τη L’Oréal σύμφωνη με ένα μόνο πιθανό σενάριο για την ανθρωπότητα: σεβασμό των πλανητικών ορίων σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των προϊόντων μας».

Έτσι λοιπόν, σε απευθείας σύνδεση με το Παρίσι, είχαμε την ευκαιρία να εξερευνήσουμε τους νέους στόχους της εταιρείας για το βιώσιμο μέλλον της ομορφιάς!

Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα το πρόγραμμα L’Oréal for the Future, βασίζεται σε 3 στρατηγικούς πυλώνες για την υλοποίησή του.

Πυλώνας 1: Μετασχηματίζοντας το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας με βάση τα όρια του πλανήτη

Ο Όμιλος έχει λάβει σημαντικά μέτρα για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στις εγκαταστάσεις του, τη χρήση πλαστικού αλλά και την ουδετερότητα άνθρακα.

Συγκεκριμένα:

Μέχρι το 2025, όλες οι εγκαταστάσεις της L’Oréal θα έχουν επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα, μέσα από τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και τη χρήση 100% ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

Μέχρι το 2030, το 100% των πλαστικών που χρησιμοποιούνται στις συσκευασίες των προϊόντων της L’Oréal θα προέρχονται είτε από ανακυκλωμένες πηγές είτε από πηγές βιολογικής προέλευσης.

Μέχρι το 2030, η L’Oréal θα μειώσει κατά 50% ανά τελικό προϊόν, σε σύγκριση με το 2016, το συνολικές εκπομπές της σε αέρια του θερμοκηπίου.

Πυλώνας 2: Ενδυναμώνοντας το επιχειρηματικό οικοσύστημα της L’Oréal για τη μετάβαση σε ένα πιο βιώσιμο κόσμο

Η L’Oréal αντιμετωπίζει τη βιωσιμότητα ως φιλοσοφία και κουλτούρα, την οποία μοιράζεται με τους προμηθευτές της, τους καταναλωτές της και τους συνεργάτες της.
Έτσι, ανέπτυξε ένα μηχανισμό Σήμανσης του Περιβαλλοντικού και Κοινωνικού Αντικτύπου των προϊόντων της, με βαθμολογία σε κλίμακα από το Α έως το Ε, με ένα προϊόν «Α» να θεωρείται «το καλύτερο στην κατηγορία» όσον αφορά στον περιβαλλοντικό και κοινωνικό του αντίκτυπο.

Η μέθοδος αυτή έχει εγκριθεί από ανεξάρτητους επιστημονικούς εμπειρογνώμονες και τα δεδομένα έχουν επαληθευτεί από τον ανεξάρτητο ελεγκτή Bureau Veritas Certification. Οι ετικέτες και οι βαθμολογίες θα είναι προσβάσιμες στις ιστοσελίδες των προϊόντων. Το πρώτο προϊόν που θα εφαρμόσει τη νέα μεθοδολογία από το 2020 είναι η Garnier μέσω των προϊόντων περιποίησης μαλλιών. Η Garnier είναι το τρίτο μεγαλύτερο προϊόν ομορφιάς παγκοσμίως και ηγέτης της αγοράς στη Γαλλία. Η σήμανση των προϊόντων θα επεκταθεί προοδευτικά σε άλλες χώρες, προϊόντα και κατηγορίες.

Όπως ανέφερε η Alexandra Palt, Executive VP Chief Corporate Responsibility Officer της L’Oréal, «την τελευταία δεκαετία έχουμε μεταμορφώσει ριζικά την εταιρεία μας, θέτοντας τη βιωσιμότητα στον πυρήνα του επιχειρηματικού μας μοντέλου. Με τις νέες μας δεσμεύσεις, μπαίνουμε σε μια νέα φάση επιτάχυνσης αυτού του μετασχηματισμού: προχωρώντας πέρα από τις άμεσες περιβαλλοντικές μας επιπτώσεις, βοηθώντας τους καταναλωτές να κάνουν πιο βιώσιμες επιλογές, αλλά και συμβάλλοντας θετικά στην κοινωνία και το περιβάλλον. Ως μια ηγέτιδα εταιρεία στη βιομηχανία της ομορφιάς, θεωρούμε ότι είναι ο ρόλος μας να συμβάλλουμε στη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας, χωρίς αποκλεισμούς.»

Πυλώνας 3: Συμβάλλοντας στην επίλυση των προκλήσεων του κόσμου και υποστηρίζοντας επείγουσες κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανάγκες

Μία από τις πιο εντυπωσιακές πρωτοβουλίες του προγράμματος L’Oréal for the Future είναι η διάθεση 150 εκατομμυρίων ευρώ για την αντιμετώπιση επειγόντων κοινωνικών και περιβαλλοντικών ζητημάτων.

Πιο συγκεκριμένα, η L’Oréal δηλώνοντας το παρόν στην επίλυση των παγκόσμιων προκλήσεων δημιούργησε ένα φιλανθρωπικό ταμείο 50 εκατομμυρίων ευρώ για να υποστηρίξει οργανισμούς και τοπικές φιλανθρωπικές οργανώσεις στις προσπάθειές τους να βοηθήσουν ευάλωτες γυναίκες να ξεπεράσουν τη φτώχεια και να επιτύχουν κοινωνική και επαγγελματική ένταξη, παρέχοντας επείγουσα βοήθεια σε γυναίκες πρόσφυγες και σε γυναίκες με αναπηρία, για να αποτρέψουν την ενδοοικογενειακή / σεξουαλική βία κατά των γυναικών και την υποστήριξη επιζώντων γυναικών.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της προσπάθειας για τη μείωση του αντίκτυπου της εταιρείας στη βιοποικιλότητα, η εταιρεία, δημιουργεί το Ταμείο L’Oréal for Nature Regeneration, ως Ταμείο Επένδυσης Αντίκτυπου 50 εκατομμυρίων ευρώ, με έναν μόνο σκοπό: τη στήριξη έργων αποκατάστασης υποβαθμισμένων θαλάσσιων και επίγειων οικοτόπων.

Τέλος ο Όμιλος L’Oréal δημιούργησε ένα ταμείο 50 εκατομμυρίων ευρώ που θα χρηματοδοτήσει καινοτόμα έργα στον τομέα της ανακύκλωσης και της διαχείρισης πλαστικών απορριμμάτων, καθώς φιλοδοξία της εταιρείας είναι να επιταχυνθεί η ανάπτυξη καινοτόμων, υπεύθυνων λύσεων και η δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων που θα βοηθήσουν στην προώθηση μιας περισσότερο κυκλικής οικονομίας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Παραγωγή

Πλήρης Απασχόληση

09-01-2024

Κηφισιά

Υπηρεσίες Εστίασης

Πλήρης Απασχόληση

11-03-2024

Βουλιαγμένη Αττικής

950

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;