Ο Dan Ariely είναι ένας Αμερικανό-Ισραηλινός καθηγητής Ψυχολογίας και Οικονομικής Συμπεριφοράς στο πανεπιστήμιο του Duke, αλλά και συγγραφέας του βιβλίου “Small Change”.
Σύμφωνα με τον Ariely, οι καταναλωτικές συνήθειες των Millennials δεν ευθυγραμμίζονται απαραίτητα με τις προσωπικότητές τους, όσο με το ευρύτερο περιβάλλον, στο οποίο κινούνται και δραστηριοποιούνται.
Ο Καθηγητής του Duke προσθέτει στο επιχείρημα αυτό, ότι το περιβάλλον έχει την τάση να καθορίζει τις ενέργειές μας, ενώ πολύ συχνά, ως καταναλωτικά όντα, τοποθετούμαστε σε περιβάλλοντα όπου ενθαρρύνεται η καταναλωτική μανία και κατ’ επέκταση οι άσκοπες δαπάνες σε κάθε λογής υλικά προϊόντα.
Σύμφωνα με τον ίδιο, λοιπόν, μπορεί οι Millennials να κάνουν κακή διαχείριση των χρημάτων τους, ωστόσο, το φταίξιμο δε φαίνεται να είναι δικό τους.
Δείτε ακόμα:
Γιατί οι millennials ταξιδεύουν περισσότερο από άλλες γενιές;
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υπάλληλοι γραφείου
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Αθήνα
Marketing
Πλήρης Απασχόληση
19-12-2023
Νέα Ιωνία Αττικής