Παρέμβαση του Υπουργείου Μεταφορών για την κυκλοφορία των ηλεκτρικών πατινιών!
Η κυκλοφορία των ηλεκτρικών πατινιών και τα σχόλια που έχουν γίνει, είχαν ως αποτέλεσμα την παρέμβαση του Υπουργείου Μεταφορών!

Τα ηλεκτρικά πατίνια που έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης έχουν δεχτεί ένα πλήθος αντιδράσεων. Κάτι που έκανε το Υπουργείο Μεταφορών να επέμβει.

Μιλώντας στον Realfm 97,8, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος τόνισε ότι είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Μεταφορών, Χρήστο Σπίρτζη για το θέμα αυτό. Ο κ. Λυμπερόπουλος είπε ότι ο κύριος Σπίρτζης θα δει άμεσα το θέμα γιατί ισχυρίζεται ότι του είπε:

”Εδώ υπάρχει πρόβλημα. Ποιος τους έδωσε άδεια και κυκλοφορούν, εμείς στο υπουργείο δεν τους έχουμε δώσει’.”

Ο κύριος Θύμιος Λυμπερόπουλος πρόσθεσε ότι:

“Φυσικά, δεν είχαν πάρει άδεια από το υπουργείο Μεταφορών. Σήμερα επικοινώνησα με τον υπεύθυνο από το υπουργείο, τον κ. Παρίση και μου ζήτησαν να κάνω καταγγελία για να ξεκινήσουν την έρευνα.

Είχα άμεση παρέμβαση από τον υπουργό γιατί του εξήγησα ότι μου χτύπησαν τρία ταξί. Δεν είναι ασφαλισμένα για αποζημίωση.”

Επιπλέον, ο κύριος Λυμπερόπουλος υποστήριξε ότι υπάρχει άμεση συνέπεια στην δουλειά των οδηγών ταξί μέσα στη κίνηση. Καθώς, δεν μπορούν να λειτουργούν μη αδειοδοτημένες εταιρείες. Σημειώνει, ότι έχουν δημιουργηθεί πολλά περιστατικά με τα ηλεκτρονικά πατίνια και ταξί, και φτάνει στο συμπέρασμα ότι:

“Θέλει πολύ μελέτη για να λειτουργήσουν σωστά.”

Ο συγκοινωνιολόγος – πολεοδόμος, Θάνος Βλαστός από το ΕΜΠ έκανε την εκτίμηση ότι:

“Είναι παράξενο να σκεφτόμαστε να απαγορεύσουμε την κυκλοφορία τους τη στιγμή που θα αγγίξουμε μόνο ένα 5% του προβλήματος. Η τύχη τους είναι απολύτως κοινή με την τύχη των ποδηλάτων, του περπατήματος.

Αυτή τη στιγμή, έτσι όπως είναι η ελληνική πόλη, δεν έχουμε που να βάλουμε το πατίνι. Στο πεζοδρόμιο δεν χωράει, στο οδόστρωμα επικρατούν οι γνωστές συνθήκες. Ακόμα και να το απαγορεύσουμε, έχουμε μπροστά μας ένα μεγάλο πρόβλημα, όπως τι θα γίνει με τον ανάπηρο, με τα παιδιά, με τους ηλικιωμένους.

Ας πάρουμε το παράδειγμα των ευρωπαϊκών πόλεων που έχουν πεζοδρομήσεις, έχουν λωρίδες για το ποδήλατο, δρόμους ήπιας κυκλοφορίας.

Πρέπει να αποκτήσουμε επειγόντως υποδομή στο οδόστρωμα, λωρίδες για το ποδήλατο, το πατίνι και οτιδήποτε άλλο όχημα αυτής της κατηγορίας ή και για το αυτοκίνητο που κινείται με πολύ χαμηλή ταχύτητα, ώστε να δώσουμε λύση σε όλα αυτά τα οχήματα.”

Μάλιστα, υπογραμμίζει ότι σε περιοχές που τα αυτοκίνητα δεν μπορούν να τρέξουν, θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα πατίνια αυτά. και υποστηρίζει ότι το πατίνι βάζει τις δημοτικές αρχές και τα υπουργεία προ των ευθυνών τους.

Να δημιουργήσουν, δηλαδή, άμεσα υποδομές που θα έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και 20 χρόνια, σχετικά με το ποδήλατο!

Δες ακόμα: Η Καρδίτσα γίνεται η ποδηλατούπολη που λείπει από την Ελλάδα!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

05-02-2024

Αθήνα

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

18-12-2023

Μαρούσι

⚽🏀 LIVE SCORES
08 Μαϊ. 2024
Ρεά
22:00
-
Μπά
09 Μαϊ. 2024
Ολυ
22:00
-
Ast
08 Μαϊ. 2024
Ρεάλ
19:00
-
ΜΠΑ
08 Μαϊ. 2024
BARC
22:00
-
ΟΣΦΠ

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;