O καθηγητής Gray του Πανεπιστημίου της Νότιας Καρολίνα διεξήγαγε μια έρευνα ώστε να εντοπίσει ποιες γυναίκες και γιατί εθίζονται στις ακριβές μάρκες.
Αυτό που ήθελε να αποδείξει είναι πως μέσα από την μόδα οι περισσότερες γυναίκες προσπαθούν να περάσουν ένα μήνυμα για την οικονομική (και κοινωνική τους) κατάσταση, χωρίς να το αντιλαμβάνονται πλήρως.
Η έρευνα μελέτησε για 5 χρόνια τις online αγορές σε παπούτσια που έκαναν οι γυναίκες από διάφορες πολιτείες της Αμερικής.
“Η μόδα δεν σου δίνει μόνο την αίσθηση πως πρέπει να έχεις χρήματα για να την ακολουθήσεις, αλλά πως αν την ακολουθήσεις θα νιώθεις πως έχεις πολλά χρήματα (κι ας μην έχεις). Η μόδα πολλές φορές μας βοηθάει να δώσουμε μία ταμπέλα στον εαυτό μας. Άλλωστε είναι μία βιομηχανία που αξίζει 1.700 δισεκατομμύρια ετησίως” είπε ο καθηγητής Gray.
Το συμπέρασμα της έρευνας ήταν πως όσες γυναίκες υιοθετούν τις τάσεις της περιοχής τους, ξαφνικά αλλάζουν στιλ όταν μετακινούνται σε μεγαλουπόλεις όπως η Νέα Υόρκη ή το Λος Άντζελες.Το αντίθετο, όμως, δεν συμβαίνει μιας και οι περισσότερες δεν είχαν πρόβλημα να φορέσουν τις Louboutin γόβες τους σε κάποια επαρχιακή συνοικία.
Η μόδα είναι από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να δηλώσει μία γυναίκα την οικονομική και κοινωνική της ισχύ, ακόμη και σε μία χώρα σαν τις ΗΠΑ.
Ακόμη και όσοι είναι μεσοαστοί κάνουν ότι μπορούν ώστε η εξωτερική τους εμφάνιση να συνάδει με αυτή των πλουσίων. Έτσι, αυτή η τάση έχει επωφελήσει πολύ τα sites που πουλάνε σε πιο χαμηλές τιμές ακριβά προϊόντα.
Όσο για τους άνδρες, σύμφωνα με την έρευνα προτιμούν να δίνουν πολλά λεφτά ( για το θεαθήναι) στα ρούχα, τις ηλεκτρονικές συσκευές και τα αμάξια.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Παραγωγή
Πλήρης Απασχόληση
11-03-2024
Ασπρόπυργος
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
05-02-2024
Αθήνα