Παρά τις προσπάθειες που έχουν συντελεστεί στο πέρας των χρόνων για ίσες επαγγελματικές ευκαιρίες σε άνδρες και γυναίκες, φαίνεται ότι τα στερεότυπα καλά κρατούν.
Ερευνητές από το University of the West of Scotland και το Πανεπιστήμιο Glasgow Caledonian ζήτησαν από 29 άνδρες και 41 γυναίκες να μελετήσουν κάποια προφίλ χρηστών του Facebook και να τους αξιολογήσουν ως πιθανούς υποψηφίους για μια θέση εργασίας.
Την ώρα που οι συμμετέχοντες μελετούσαν τα προφίλ των υποψηφίων, οι ερευνητές ανέλυαν τις κινήσεις των ματιών τους με τη βοήθεια ειδικής τεχνολογίας. Αυτό στο οποίο κατέληξαν ήταν ότι, όταν οι συμμετέχοντες κοιτούσαν τα προφίλ των γυναικών υποψηφίων, τα μάτια τους έμεναν περισσότερο χρόνο στις φωτογραφίες τους, ενώ όταν έβλεπαν τα προφίλ των ανδρών υποψηφίων έτειναν να περνούν περισσότερο χρόνο στο περιεχόμενο των μηνυμάτων τους.
Φάνηκε δηλαδή ότι οι συμμετέχοντες ήταν πιο πιθανό να κρίνουν τις γυναίκες με βάση την εμφάνισή τους, ενώ στην περίπτωση των ανδρών εστίαζαν περισσότερο στην ουσία. Μάλιστα, η συμπεριφορά αυτή ήταν κοινή είτε ο συμμετέχοντας ήταν άνδρας, είτε γυναίκα.
Η παρατιθέμενη έρευνα δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Computers in Human Behavior».
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Μεταφορές
Πλήρης Απασχόληση
22-01-2024
Μαρούσι
800
Χωρίς κατηγορία
Πλήρης Απασχόληση
18-01-2024
Ασπρόπυργος