Είναι αρκετά δύσκολο να βρει κάποιος το θάρρος και να εξωτερικεύσει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται για να προσεγγίσει το άτομο που του αρέσει. Οι ανησυχίες για την πιθανή απόρριψη πολλές φορές μας τρομοκρατούν και υπονομεύουν την προσπάθειά μας.
Το φλερτ δεν είναι από μόνο του Επιστήμη, όμως οι επιστήμονες το μελετούν συστηματικά στο πέρας του χρόνου! Σε ποια συμπεράσματα έχουν καταλήξει και πώς μπορούν αυτά να μας βοηθήσουν στη διεκδίκηση ενός πιθανού συντρόφου;
Δείτε εν συνεχεία ποιοι είναι οι τέσσερις βασικοί “απαγορευτικοί” κανόνες για να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας.
1. Μην υποθέσετε πως είναι προφανές ότι φλερτάρετε
Δε θέλουμε να φανούμε απαιτητικοί, οπότε δεν εξωτερικεύουμε εμφανώς τις προθέσεις μας. Αυτό όμως είναι λάθος, καθώς εμπίπτει στη θεωρία που αφορά στην προκατάληψη των ενισχυμένων σημάτων (signal amplification bias). Τι σημαίνει αυτό στην πράξη; Ότι θεωρούμε πως το άτομο που έχουμε απέναντί μας μπορεί εύκολα να αντιληφθεί τι νιώθουμε και να αντιδράσει αναλόγως. Μπορεί όμως εύκολα να μπερδέψει κάποιος το φλερτ με την ευγένεια και επομένως να θεωρήσει μια κίνηση εντελώς αθώα. Θα πρέπει λοιπόν να στέλνουμε ξεκάθαρα μηνύματα, χωρίς βέβαια να γινόμαστε πιεστικοί ή απότομοι, ώστε ο συνομιλητής μας να αντιληφθεί το ενδιαφέρον μας.
2. Μην ζητάτε βοήθεια από φίλους σας
Πολλοί θεωρούν ότι ο κολλητός ή η κολλητή μπορούν να μας βοηθήσουν στο να προσεγγίσουμε το αντικείμενο του πόθου μας. Ωστόσο, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Κάνσας διαπίστωσαν ότι το «ομαδικό φλερτ» κάθε άλλο παρά βοηθητικό είναι, καθώς μπερδεύει ως προς τις προθέσεις του ενδιαφερόμενου.
3. Μην εστιάζετε μόνο στην εξωτερική εμφάνιση
Σίγουρα ένας άντρας που φροντίζει την εμφάνισή του έχει περισσότερες πιθανότητες να προσελκύσει το αντίθετο φύλο. Αντίστοιχα, μια περιποιημένη κοπέλα θα τραβήξει πιο εύκολα τα αντρικά βλέμματα. Τρεις επιμέρους μελέτες που πραγματοποιήθηκαν στις ΗΠΑ το 2008 επιβεβαιώνουν όμως ότι οι κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες είναι τα ισχυρότερα «όπλα» που διαθέτουμε στη μάχη του φλερτ…
4. Μην είστε διστακτικοί
Μην βασίζετε τη στρατηγική σας στην πεποίθηση ότι οι λιγομίλητοι τύποι είναι μυστηριώδεις, άρα και σέξι. Ακόμη κι αν χαρακτηρίζεστε εντόνως από εσωστρέφεια, θα πρέπει να αξιοποιήσετε στο μέγιστο δυνατό βαθμό τη φιλοσοφία της «μεγιστοποίησης του χώρου» (space maximization). Θα πρέπει δηλαδή να είστε όσο πιο ανοιχτοί και πληθωρικοί γίνεται, ώστε να κάνετε αισθητή την παρουσία σας στο χώρο. Η γλώσσα του σώματος είναι στην περίπτωση αυτή σημαντική παράμετρος, καθώς μπορεί να συμπληρώσει τέλεια το επικοινωνιακό παζλ. Σε καμία περίπτωση η θεωρία της «μεγιστοποίησης του χώρου» δεν υποδεικνύει ότι πρέπει να φωνάζετε ή να κουνάτε νευρικά χέρια και πόδια όλη την ώρα για να τονίσετε την παρουσία σας στον χώρο.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υπάλληλοι γραφείου
Πλήρης Απασχόληση
05-03-2024
Ταύρος
Marketing
Πλήρης Απασχόληση
19-12-2023
Νέα Ιωνία Αττικής