Όπως αναφέρει η Καθημερινή, η οποία επικαλείται δικές της πληροφορίες, καθηγητές σε σχολεία της Αττικής -λόγω των πολύ δύσκολων θεμάτων της Τράπεζας Θεμάτων- άφησαν τους μαθητές τους να αντιγράψουν για να μη βρεθούν σε μειονεκτική θέση έναντι των συνομηλίκων τους από άλλα σχολεία της χώρας στη μάχη για μία θέση στα ΑΕΙ.
Ας το πάρουμε όμως από την αρχή.
Μέσα από την Τράπεζα Θεμάτων που έκανε ντεμπούτο φέτος, κληρώνονται θέματα που έχει βγάλει το υπουργείο και τα οποία αποτελούν το 50% των θεμάτων στα οποία εξετάζονται οι μαθητές της Α και της Β’ Λυκείου για τις προαγωγικές τους εξετάσεις.
Μάλιστα ο βαθμός τους θα συνυπολιγστεί στον τελικό βαθμό που θα βγάλουν στην Τρίτη Λυκείου!
Όπως ήταν… αναμενόμενο κάποιοι καθηγητές θα έβαζαν πλάτη στους μαθητές τους!
Γενικότερα πάντως, τα προβλήματα που ανέκυψαν αφορούν τον διαφορετικό βαθμό δυσκολίας των θεμάτων που κληρώθηκαν από την Τράπεζα. Ενδεικτικά, μαθητές από το 7ο Λύκειο Αθηνών στην οδό Σπύρου Μερκούρη δήλωσαν στην «Κ» ότι «τα θέματα των Αρχαίων που κληρώθηκαν από την Τράπεζα Θεμάτων ήταν σχετικά δύσκολα όμως ευκολότερα από τα θέματα που επέλεξε ο καθηγητής». Δεν υπήρξαν οι ίδιες αντιδράσεις σε ιδιωτικό σχολείο του Ψυχικού για τα θέματα που κληρώθηκαν επίσης στα Αρχαία. «Ηταν βατά» ανέφερε στην «Κ» μαθήτρια.
Αντίθετα, πολύ δύσκολα κρίθηκαν από κάποιους τα θέματα σε Φυσική και Μαθηματικά. «Οι ασκήσεις από την Τράπεζα ήταν πολύ απαιτητικές, και δεν είχαν σχέση με το πνεύμα του σχολικού βιβλίου. Θα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί ο τρόπος διδασκαλίας» ανέφερε στην «Κ» μαθηματικός σε Λύκειο της Αττικής. Σε άλλο Λύκειο της Αττικής καθηγητές άφησαν τα παιδιά να αντιγράψουν για να… διασώσουν βαθμολογικά ό,τι μπορούσαν. Δεν υπάρχει η ίδια εικόνα για τη Χημεία, όπως είπε στην «Κ» ο κ. Γ. Χατζητέγας, ιδιοκτήτης φροντιστηρίου: «Ολα τα θέματα υψηλότερης δυσκολίας της Χημείας ανάγονται τελικά σε δύο τύπους ασκήσεων που έχουν αριθμητικές παραλλαγές».
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Υγεία
Πρακτική Άσκηση
05-02-2024
Οια
Παραγωγή
Πλήρης Απασχόληση
09-01-2024
Κηφισιά