Στη λίστα με τα 100 κορυφαία brands η Apple δεν είναι πια το #1

Screen Shot 2014-05-21 at 7.55.15 PM 1

Η εταιρεία ερευνών Millward Brown συντάσσει μια από τις εγκυρότερες λίστες, μαζί με την S & P 500, με τα κορυφαία brands κάθε χρονιάς, σε ολόκληρο τον κόσμο.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη νέα λίστα, η Apple μόλις έχασε τα πρωτεία ως η πιο πολύτιμη μάρκα, από την Google.

Μάλιστα, παρατηρώντας τα στοιχεία της λίστας, διαπιστώνεται ότι η αξία της Apple έπεσε κατά 20% αγγίζοντας το ποσό των 148 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ αντίθετα τη Google, ανέβηκε σε σχέση με πέρυσι κατά 40%, αξία που φτάνει τα 159 δισεκατομμύρια δολάρια και είναι αρκετά δυνατή για να “εκθρονίσει” την Apple.

Έτσι, ο Peter Walshe, διευθυντής της εταιρείας που βρίσκεται πίσω από την εν λόγω λίστα, αποδίδει αυτή την αλλαγή, μεταξύ άλλων, στη στασιμότητα της Apple ως προς τα καινοτόμα προϊόντα που έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια.

“Η Google έχει ήδη παρουσιάσει αυτο-οδηγούμενα οχήματα, το Google Glass, το συναρμολογούμενο τηλέφωνο Project Ara και πολλές ακόμα καινοτομίες εν αντιθέσει με την Apple που δείχνει να έχει κολλήσει στους υπολογιστές, τα smartphone και τα tablets”, τόνισε ο ίδιος.

Τέλος, όπως βλέπουμε, η πρώτη τετράδα της λίστας αποτελείται μόνο από εταιρείες τεχνολογίας, (Google, Apple, IBM και Microsoft), ενώ το Facebook βρίσκεται στην 21η θέση και η Samsung στην 29η.

Αναλυτικά, η πλήρης λίστα “BrandZ”, με τα 100 κορυφαία brands του 2014, είναι η εξής:

Screen Shot 2014-05-21 at 7.55.15 PM 1

Screen Shot 2014-05-21 at 7.55.28 PM

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Logistics

Πλήρης Απασχόληση

03-01-2024

Μενίδι

Πληροφορική

Πλήρης Απασχόληση

22-01-2024

Αιγάλεω

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;