Νέα εμφάνιση αποκτά η υπηρεσία streaming μουσικής on demand, Spotify, που κάνει το πρώτο της μεγάλο redesign από το 2008.
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για μια προσπάθεια ομοιόμορφης εμφάνισής του σε κάθε πλατφόρμα όπου λειτουργεί (mobile, web, desktop, κλπ.).
Έτσι, εκτός από το νέο πιο σκούρο look που περιλαμβάνει πιο ευανάγνωστη τυπογραφία και πιο στρογγυλεμένα φιλικά προς το μάτι εικονίδια, το Spotify φέρνει και μερικές πολύ ενδιαφέρουσες αλλαγές στον τρόπο διαχείρισης της αγαπημένης μας μουσικής, διευκολύνοντας κατά πολύ την ταξινόμηση και την κατηγοριοποίηση των κομματιών, ανά άλμπουμ, καλλιτέχνη κλπ.
Μάλιστα, η νεα σκουρόχρωμη, μινιμαλ εμφάνισή του Spotify δίνει την αίσθηση που έχει κάποιος όταν μπαίνει στον κινηματογράφο.
Τέλος, η υπεύθυνη προώθησης της πλατφόρμας Michelle Kadir εξηγεί: “Ακριβώς αυτό θέλαμε να πετύχουμε με τον επανασχεδιασμό. Ο χρήστης κάνει log in στο Spotify, τα φώτα χαμηλώνουν και η μουσική έρχεται στο προσκήνιο”.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Πωλήσεις
Εποχιακή Εργασία
15-02-2024
Ναουσα
1.500
Χωρίς κατηγορία
Πλήρης Απασχόληση
18-01-2024
Ασπρόπυργος