Coca-Cola:

14_1

“Πόλεμο” κύρηξε η Coca-Cola σε όσους είναι εθισμένοι στα social media και ζουν ολοένα και λιγότερο στην πραγματική ζωή.

Πιο συγκεκριμένα, το μεγάλο της όπλο στον πόλεμο αυτό είναι ένα αντικείμενο που δημιούργησε και ονόμασε “Φρουρό των κοινωνικών δικτύων” (social media guard).

Μάλιστα, όταν φοράς τo αντικείμενο αυτό γύρω από το λαιμό σε αποθαρρύνει από το να μπαίνεις και να τσεκάρεις κάθε τρεις και λίγο το facebook και τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα.

Ωστόσο, μοιάζει πάρα πολύ με τους κώνους που φοράμε σε άρρωστους σκύλους.

Τέλος, η εταιρεία μας ενθαρρύνει να αφήσουμε κάτω το κινητό μας και να μοιραστούμε αληθινές στιγμές με κάποιον άνθρωπο δίπλα μας, ενώ τονίζει πως οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως σπαταλούν κάθε μήνα πάνω από 4 εκατομμύρια χρόνια online.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Χωρίς κατηγορία

Πλήρης Απασχόληση

15-03-2024

Αθήνα

Πωλήσεις

Πλήρης Απασχόληση

18-12-2023

Χαλάνδρι

1.500

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;