“Πόλεμο” κύρηξε η Coca-Cola σε όσους είναι εθισμένοι στα social media και ζουν ολοένα και λιγότερο στην πραγματική ζωή.
Πιο συγκεκριμένα, το μεγάλο της όπλο στον πόλεμο αυτό είναι ένα αντικείμενο που δημιούργησε και ονόμασε “Φρουρό των κοινωνικών δικτύων” (social media guard).
Μάλιστα, όταν φοράς τo αντικείμενο αυτό γύρω από το λαιμό σε αποθαρρύνει από το να μπαίνεις και να τσεκάρεις κάθε τρεις και λίγο το facebook και τα λοιπά κοινωνικά δίκτυα.
Ωστόσο, μοιάζει πάρα πολύ με τους κώνους που φοράμε σε άρρωστους σκύλους.
Τέλος, η εταιρεία μας ενθαρρύνει να αφήσουμε κάτω το κινητό μας και να μοιραστούμε αληθινές στιγμές με κάποιον άνθρωπο δίπλα μας, ενώ τονίζει πως οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως σπαταλούν κάθε μήνα πάνω από 4 εκατομμύρια χρόνια online.
JOBS
Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα
Χωρίς κατηγορία
Πλήρης Απασχόληση
15-03-2024
Αθήνα
Πωλήσεις
Πλήρης Απασχόληση
18-12-2023
Χαλάνδρι
1.500