Ποιά είναι τα social media που προτιμούν οι Έλληνες;

ereyna_1

Η ετήσια Έρευνα Κοινωνικής Δικτύωσης 2013-2014, του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ολοκληρώθηκε και έβγαλε νικητή το… Youtube!

Πιο συγκεκριμένα, στην έρευνα συμμετείχαν 1250 χρήστες των κοινωνικών δικτύων απαντώντας σε ένα δομημένο ερωτηματολόγιο την περίοδο Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2013.

Έτσι, με 93% το YouTube φιγουράρει στην κορυφή της λίστας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας και του δείγματος που συμμετείχε, ενώ δεύτερο βγαίνει το Facebook με 82%.

Μάλιστα, στην τρίτη θέση των προτιμήσεών μας δεν είναι το Twitter, αλλά το LinkedIn με 61% – γεγονός που εξηγείται από την ραγδαία αύξηση της ανεργίας και των εναλλακτικών τρόπων εύρεσης εργασίας από τους έλληνες χρήστες.

Ωστόσο, το πιο σημαντικό, ίσως, συμπέρασμα της πολύ ενδιαφέρουσας έρευνας είναι ότι “υπάρχει αυξητική τάση σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ενώ αρχίζει και δημιουργείται μια ενδιαφέρουσα κοινότητα χρηστών και για τα όχι τόσο γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το instagram, το foursquare, το flickr και το googleplus”.

Τέλος, η έρευνα καταλήγει αναφέροντας ότι οι Έλληνες χρήστες κοινωνικών δικτύων δήλωσαν ότι αξιοποιούν το διαδίκτυο ως πηγή πληροφόρησης πριν την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας με 7 στους 10 να ψάχνουν πληροφορίες online και να πραγματοποιούν την αγορά σε φυσικά καταστήματα, ενώ ένας στους δύο να εμπιστεύεται το ηλεκτρονικό εμπόριο για την πραγματοποίηση αγορών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ VIDEOS - ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΛΟΙ

JOBS

Χιλιάδες Θέσεις Εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Πληροφορική

Πλήρης Απασχόληση

22-01-2024

Αιγάλεω

Marketing

Πλήρης Απασχόληση

18-12-2023

Νέα Ιωνία Αττικής

⚽🏀 LIVE SCORES

ΠΩΣ ΣΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;